Search Results
Search results 61-80 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Netjes Smurf. Jammer dat jij nog even moet wachten op een merge. Ben benieuwd waar je van het weekend mee gaat komen. Dit was in ieder geval een mooi voorafje
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostQuote from martinus: “ik heb voor polaris gekozen vanwege ge 1 maal vloot snelheid... dan heb je naast ogame ook een gewoon leven. nou alleen de keuze om naar uni 3 te gaan .. iedereen die de game kent weet dat dat eigenlijk geen keuze is, maar voor vele einde spel. suggestie.. zet polaris lekker bij de doelen ” Keurig verwoord, bij ons leeft precies dezelfde discussie Maar als er niks veranderd zal het inderdaad wel uni 3 worden, 2x speed dan kan je tenminste nog ff kakken zonder te saven
-
Laptop
mauricovic - - Algemeen
PostGeen idee maar ik denk dat hij ondertussen al weer een nieuwe heeft
-
[TOT: 64.713.224.000] Scaapiee [Next] vs. Kevin87 [DEMA] (A: 19.482.462.000, V: 45.230.762.000)
PostKaboem! Mooi gedaan en een fijne afsluiter van je vakantie. Ik hoop dat je genoten hebt en weer lekker uitgerust.
-
uni-hoppen
mauricovic - - Spel
PostQuote from Bolder: “met side kicks a la mauro's... ” Ik doe echt al een tijdje mijn best om geen aandacht aan je te besteden maar te pas en met name te onpas gooi je mijn goede naam te grabbel. Zou je daar mee willen stoppen alsjeblieft? Ik zal wel een van de weinige personen op aarde zijn die je opgemerkt heeft in de afgelopen decennia maar ik had mij voorgenomen om daar mee te stoppen omdat het 0,0 effect heeft. Dus hierbij...ik noem jou niet meer en jij mij niet meer. Deal?
-
Lekker hoor, zo blijf te toch lekker bezig