Search Results
Search results 61-80 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker origineel, LG... - 1222-7708c830f7b6857e3968e0d35f99a82845c3c91b-96.pngLaatste letter -> eerste letter nieuw woordLange Giraffe - 4 minutes ago - ThuisplaneetPostNeanderthaler - 67cdb90854b41eb7b92acff672b60073-96.jpgLaatste letter -> eerste letter nieuw woordKamikaze - 7 hours ago - ThuisplaneetPostNeanderthalers - 38-a0bf93b66c20c14392bd2df276ea1aa3689213c3-96.Laatste letter -> eerste letter nieuw woordodlaw - Feb 23rd 2022 - ThuisplaneetPostNeanderthaler (@'El Patron' als voorbeeld) - …
-
Herziening (v)-mode deel II
odlaw - - Ideas Planet
PostJa... kom ik toch nog weer ff over die vakantiemodus... die irriteert mij namelijk nog altijd. Twee weken geleden ben ik lekker een weekje op wintersport geweest en toen heb ik, JAWEL!, de vakantiemodus gebruikt voor mijn account in Tarazed. Niet die in Polaris, want met die snelheden daar sta je eigenlijk toch altijd wel al een soort van in (v), dus dat was niet nodig. Maar nu keek ik even de top-100 van Tarazed door en er staan op dit moment 41 spelers van de 100, dus, in (v)... je maakt mij n…
-
[TOT: 116.042.000] Lord Geheimpje vs. etulacaB [HEAVY] (A: 23.388.000, V: 92.654.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from veteraan: “Quote from Pukk: “Ah daar komen die grondstoffen vandaan die ondertussen in mijn opslag zitten Ik heb precies wel wat vloot achterstand tov je ” Lol, geniet van mn nacht productie'tje ” ten eerste: dat is mijn tekst! Niet zo maar iemand zijn zinnen pikken! ten tweede: Prachtige slag! Lekker, hoor! Doe wat nuttigs met de grondstoffen!
-
uni-hoppen
PostQuote from Bolder: “Quote from odlaw: “Ik vond het allang heel knap dat ik een aanval wist op te zetten binnen die 3,5 seconden dat jij niet in (v) zat, @Boldertje! Ik heb zelfs het risico genomen om de aanval door te laten lopen, nadat jij alweer in (v) zat , Dan had er in het gv een v moeten staan!! dus niet liegen en ik niet meer kon zien of je misschien snel nog een ninja of zo had proberen te zetten (wat ik echt wel een actie voor jou vind, smerig, laag en laf...) ” Kijk dat bedoel ik nu, j…
-
uni-hoppen
PostQuote from odlaw: “Oh ja... net wat we nodig hadden... nóg zo'n laffe twat... Nog even en we kunnen iedereen wel aan het Bolderen krijgen... en dan noemen we ons 'The Blue Man Group' en zingen we de hele tijd 'I'm blue, dabadi-dabada...' Hou op met me, hoor... Wat een complete retard-actie, dit... ” Hahahaha! Iemand voelde zich aangesproken... Ik vond het allang heel knap dat ik een aanval wist op te zetten binnen die 3,5 seconden dat jij niet in (v) zat, @Boldertje! Ik heb zelfs het risico geno…
-
uni-hoppen
PostOh ja... net wat we nodig hadden... nóg zo'n laffe twat... Nog even en we kunnen iedereen wel aan het Bolderen krijgen... en dan noemen we ons 'The Blue Man Group' en zingen we de hele tijd 'I'm blue, dabadi-dabada...' Hou op met me, hoor... Wat een complete retard-actie, dit...