Search Results
Search results 121-140 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from bassie36: “klopt, 3x dus (maan en 2x planeet) en nog paar keer op planeten (ca 50 mln winst per stuk) gevlogen voor ie online kwam en weer in v-modus dook. prima MrR dagje voor me. ben jij heks? ” Nee ik rommel wat itjes en klein spul tot ik 200 milj heb en ga dan andere uni oppakken om ook daar van 100 naar 200 milj te gaan. Esteban Vihaio
-
Vette slag hoor, ik zie een groot deel van de bootjes uit de andere slag dus gewoon 2x heen en weer gevaren. Benieuwd wat er met saven mis ging daar bij MrR.
-
Zonder het maanleeghalen (ga ik zo lezen) is dit al heel veel winst voor mij (als ik het zou aankunnen). Mooie Actie-MrR-dag vandaag voor je.
-
Quote from smurf: “Quote from paul-maximilianus: “Mooi gespot en verslagen. Acca was net ruim een week in Deimos geloof ik. Snel weer opgeruimd dan. ” Acc is altijd al in deim.. Maar net een week geleden overgenomen. ” Je hebt gelijk, het acca is met de laatste merge of net erna via de graveyard in Deimos gekomen. Dit is de geschiedenis: Date Before After 23-08-2022 Haunter DDD 21-04-2022 Smurf Haunter 13-04-2022 neutje Smurf 23-03-2022 MrNexz neutje
-
Normaal zie je een klein geel-oranje driehoekje in de melkweg als je recs heb gestuurd op puin. Op puin dat je ziet liggen of op een leeg stukje melkweg waar die week al eerder een aanvalsactie is gemaakt bij die planeet/maan. Dat driehoekje zie je nu nog wel maar dan alleen als er al daadwerkelijk puin ligt. Als je puinruim gaat doen op een planeet/maan waar al eerder een aanvalsactie is geweest maar nu geen puin ligt zie je normaal dat oranjekleurige driehoekje ook, maar nu na de laatste updat…
-
Mooi gespot en verslagen. Acca was net ruim een week in Deimos geloof ik. Snel weer opgeruimd dan.
-
Optimaal lg-kv verhouding bepalen om te sturen vind ik lastig. Doe je dat om 20-20 milj bij Aliens of bij Piraten te krijgen? Bij Aliens hoef je minder eigen vloot te sturen om 20-20 te halen, maar dan maak je met de meeste keren Piraten minder winst. Regel je de vloot op meestal Piraten af dan kom je boven de 20-20 cap met Aliens uit en loop je meer risico bij een zwart gat verlies. Verder kijk ik zelf naar wat je maximaal aan GS kan krijgen in de bepaalde uni. Dat is bij mij in Deimos nu ca 80…
-
Energieboosters zijn handig en leveren GS op als je zonder sats speelt en met fusie. Verder leveren ze dan ook meer GS op als je een gekregen GS boosterpakket gebruikt. Kortom, matig nuttig.
-
Misschien dat Ogame een tijdelijke actie kan doen (bv 1 week lang) dat de schroothandelaar 100% GS retour geeft. Dan kunnen sommige spelers van hun expo lg/kv masses af. En hebben ze de tijd eerst nog even snel op 1 planeet grote opslagen te bouwen.
-
Quote from Kamikaze: “Heb je hier een ticket van aangemaakt? Ik heb hier geen ervaring mee. ” Nee geen ticket aangemaakt. Ik had verder geen last buiten dat die 4 sterren dus wat eerder thuis waren. Als het nog eens voorkomt laat ik het weer weten hier. Maar mijn vorige post was lang geleden en ik doe bijna dagelijks wel wat pogingen van maanvernietigingen. Dus het snelle terugkeerfenomeen komt weinig voor.
-
Deze bug bestaat nog steeds. 6 x maansvernietiging op pad gestuurd. 1e kapot, 2e succesvol +++ Maanaanval 07.08.2022 16:10:27 Van: vloot commando Je vloot van is aan gekomen bij de maan van de planeet in hetzelfde stelsel op ca 2 uur varen...! Je ster des doods richt een alternerende zwaartekrachtgolf af op de maan. De bevingen worden steeds sterker tot de maan vervormd raakt en in stukken vliegt. Een enorm succes! je vloot keert terug naar zijn thuishaven. En die komt keurig over 2 uur thuis. K…
-
Fijne ophaalactie. Er lag minder deut dan je bij deutboer als naam zou verwachten. Goede reden tot naamwisseling al speelden er ook andere sentimenten mee bij de uiteindelijke keuze zo te zien. hehe.
-
Leuk vlootje neer van iemand die van ronde getallen houd. Raar dik defje in een def naar puin uni...
-
Mooie berg vrachters neergehaald.
-
Fijne slok deut zo binnen en wat andere goodies. Ja het percentagesgedoe, meestal check ik daarna even of ik niet iets doms of afwijkends vooral heb gedaan...
-
Mooie slag hoor en goed dat je gewoon door de transport activiteit heen vloog.
-
Fijne winst en vrijwel geen eigen verlies, gewoon door het spul heen gestampt.
-
Mooi resultaat hoor. Met deut vrijwel gelijk maar 700 milj winst met de rest. Prima zo. Op naar 2.