Search Results
Search results 141-160 of 172.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Sweat Revenge Dat zijn altijd de meest smakelijke slagen.
-
ruimtewerf
PostHier lees je niet goed HT Niet dubbel bouwen, maar zichtbaar zijn vanaf beide locaties. Dus nog steeds één RW per coördinaat, maar te bewerken vanaf zowel de maan als de planeet. Hij zal er immers tussenin hangen? Ik snap wat er gezegd wordt, kan mij er ook wel in vinden, maar vermoed dat het technisch net even wat ingewikkelder zal zijn dan dat het lijkt. Of i.i.g. dat het de code (onnodig?) complex gaat maken. Onder water zal dit bouwwerk wel degelijk op de planeet staan nu, alleen telt hij ni…
-
Veiling
Post-oneindig Zie bovenstaande reactie. En uiteraard heeft onze arme GF dan een speciale actie minder. oh lord...
-
Je verhaal rammelt hierbij. Voor het opwekken van een laserstraal heb je ook energie nodig. Die moet uit het deuterium worden gehaald. Bij energieomzetting treedt al-tijd energieverlies op. Dus jouw redenatie volgend, zou de uitkomst moeten zijn dat bij elke level verhoging, het deutverbruik hoger moet zijn
-
Begrijpend lezen is juist dat je doorhebt wat de schrijver ermee bedoelde, niet wat er letterlijk staat. Ik geef duidelijk omkleed aan hoe ik lees en denk dat het bedoeld wordt. Daarmee doe ik in mijn ogen meer aan begrijpend lezen dan mensen die de woorden letterlijk lezen (daar komt de term 'iets uit zijn verband trekken' vandaan). Maar we gaan er verder toch niet of heel moeilijk uitkomen, daar heb ik verder geen behoefte aan, dus dit is het laatste wat ik erover aangeef. Jij bent overtuigd v…
-
Ik lees het dat hij ingaat op het verlies van Pikachu. Niet zijn herinneringstopic. In die zin lees ik dan ook: hoop en troost voor de toekomst bieden. Het is juist begaan met de medemens en dus niet andermans belangen en geluk verwaarlozen: haaks op de definitie van egoïsme. Klaarblijkelijk is het zo dat als je een mening vertegenwoordigd die anderen niet bevalt, de rest van de post(s) dan ook gelijk in het negatieve getrokken moet worden / in die context gelezen moet worden, terwijl men best o…
-
Quote from Bolder: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Als veteraan in losses kan ik sowieso wel aangeven dat emoties lichter worden, herinneringen verwateren en het gevoel wat in het begin altijd kut is en een impact kan hebben in je leven, je er uiteindelijk beter uit komt. Dit is duidelijk jou mening!!, dat bedoel ik met egoisme ” ” Egoïsme (uit het Latijn: ego = ik), ook wel ikzucht of zelfzucht genoemd, is een menselijke eigenschap waarbij iemand streeft naar eigen voordeel en geluk met verwaa…
-
Nog niks, zoals hierboven is aangegeven. Vermoedelijk doordat ze tegen bugs zijn aangelopen, is het uitgesteld. Maar die reden is een aanname... Volgende stukje gaan geheid mensen over vallen, maar het is bedoeld om in perspectief te plaatsen. Vooropgesteld, ik zou het topic over Pikachu ook liever bewaard zien zijn gebleven. Maar uiteindelijk, als ik onder een steen kom te liggen, is dat uiteindelijk ook niet voor altijd. Het is slechts aan weinigen gegund om tot in lengte van dagen herdacht te…
-
puntjes
Freakertje - - Spel
PostBij mijn weten niet helemaal correct. Economische punten: Alle gebouwen op je planeet Alle gebouwen op je maan 0,5 maal je verdediging 0,5 maal schepen (KV, GV, kolo, recs, spio, sats)
-
Oh alles kan. Als je voldoende tijd, geduld en geld hebt, kun je met waterdruppels de Mount Everest in zand veranderen. Kost wel miljoenen jaren. Ik probeer als ICT'er zijnde begrip te kweken bij ons gebruikers van wat het behelst om sommige migraties uit te voeren, met onverwachte effecten als je bepaalde dingen even snel en ondoordacht doet. En dat andere acties ook niet zomaar even te doen zijn. Je hebt inzet en je hebt beloning. Als die twee niet in balans zijn, wordt het een moeilijk verhaa…
-
Zoals ik aangaf maar hierboven ietwat verzuipt in de rest van mijn off-topic: Wat Doc aangeeft ben ik ook veel vatbaarder voor dan slechts een lager getalletje: Herinneringstopics zoals die voor Pikachu zouden voor altijd bewaard moeten blijven, juist door de gevoeligheid die er omheen zit. Wellicht moet er een specifiek boardonderdeel komen, waarin dit soort topics nooit gearchiveerd worden en sowieso altijd meegaan naar eventuele volgende versies (hoewel ik ook hier de technische complexiteit …
-
"Het is de toon die de muziek maakt". "Elke actie heeft een tegenreactie". Eens met Wish2Die. Er wordt je nu een spiegel voorgehouden, feedback gegeven wat de bewoording doet met mensen aan de andere kant van het scherm. Deze is bedoeld om je inzicht te geven, je er beter van te maken. Hoef je natuurlijk niks mee te doen, maar je geeft zelf ook al aan dat je de situatie niet fijn vindt. Welnu, er wordt geprobeerd je te helpen met hoe het anders kan, hoe je kunt voorkomen dat deze reacties getrig…
-
Wanneer er een self destruct plaatsvindt, tevens de volgende kansen: 10% kans op meevliegende vloot/ bijstaande verdediging vernietiging 1% kans op maan / planeetvernietiging, alwaar de ster gestationeerd was 0,1% kans op een complete zonnestelsel vernietiging 0,01% kans op een complete Melkweg vernietiging 0,001% kans op een complete universum vernietiging 0,0001% kans op een complete Ogame vernietiging 0,00001% kans op een complete internet vernietiging 0,000001% kans op een complete aarde ver…
-
Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “de board upgrade was eigenlijk gewoon een board opruiming xD ” de board upgrade is een fabel, puur een excuus om ruimte en koste te besparen. RIOT! ” Even de fabeltjeskrant weer bij het oud papier gooien Quote from Lord: “Zoals onderhand al duidelijk zal zijn geworden, is het board nog niet voorzien van een upgrade. Waarom dat nog niet is gebeurd is ons op dit moment niet bekend evenals het moment dat dit wel zal gebeuren. Zodra daar wel meer over b…
-
Quote from Bolder: “Quote from Freakertje: “Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde. ” Als je al begrijpend zou KUNNEN lezen,zou je mss kunnen denken dat dit niet tegen HT gericht is maar tegen zijn "baas"..…
-
Quote from Bolder: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Oga…
-
aanvalsblokkade
Freakertje - - Spel
PostQuote from Caspertvanmierlo: “@Freakertje je hebt ergens zeker een punt, maar begrijp het punt ook vanuit andere spelers die er op dit moment wel last van hebben. Ik bedoel, er zijn mensen die zo'n aanval plannen, een nacht door (moeten) halen om die maan kapot te maken. Als je dan klaar zit om die vloot te gaan crushen is het wel heel teleurstellend en zelfs frustrerend als de slag dan niet door kan gaan door een aanvalsblokkade. Dat iemand dan die frustratie uit lijkt me ook logisch.....toch? …