Maar ulti 4 is de broer van multi 2, en multi 2 de oom van multi 3 multi 3 is weer de neef van multi 1, waarbij multi 5 de opa van multi 4 is. daarna heb je nog multi 6 en 7 die kunnen net lopen en dat zijn weer de neefjes van multi 2 multi 8 is nog in de maak.
Quote from Mogul Lagoon: “Misschien stoppen met deze onzin?? *knip* ” onzin typen in de naam van multi-account 2 en 3, dat is iemand iets in de schoenen schuiven wat niet klopt. Grappig. Wist niet dat TRC zo laag was ==Yoshi 9-3-2019 15:58 Post aangepast naar originele post
Quote from predator3: “Quote from davyyyh: “Quote from Willy: “Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Wanneer laat je die arme kinders is met rus…
de alliantie n00dles verklaard de oorlog aan TRC..vanwege het tanische rigeme van deze alliantie Eisen voor het winnen van de oorlog: - Multi account 2 en multi account 3..gaan hun broeder multi account 1 metgezellen. Waneer aan deze eis voldaan is. Zal n00dles de betreffende oorlog claimen als een overwinning.
Quote from Anuvinda: “Quote from Kreela: “Deze Im04gU.png ” Misschien even op verzenden klikken ” Gezellig, lijk me leuk om de @Kreela te zien in het echt
is het ook mogelijk om parte kleuren te doen ? ik ben steeds me metaal kwijt in de vrachtschepen, Quote from paul-maximilianus: “Als je verbrandingsmotor 20 niet doet maar er 20 milj GV van maakt heb je ook extra ruimte... ” idd
Quote from Vliegende Hollander: “of ik ben WOLF WOLF WOLF WOLF. ” Quote from Robbendinho: “Lol ineens is Yoshi dood terwijl de stemming tussen wish en space ging? Dus is er gestuurd vanuit de wolven... ”
Quote from Robbendinho: “Via hier weerwolven is echt &*(*( ” beetje wel, is zo onpersoonlijk. de 23ste gaat het wel grappig worden met ze alle @Anuvinda weer Lynchen. hahaha