Search Results
Search results 21-40 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.273.889.000] Klapstoeltje [CALL] vs. Natuurist [J JOH] (A: 45.440.000, V: 3.228.449.000)
PostQuote from Espresso: “Lekkere hit man, prima winst ook, volgende keer flawless? ” daar moest ik teveel reapers voor sturen en dan had ik minder winst vanwege de deutkosten
-
[TOT: 3.273.889.000] Klapstoeltje [CALL] vs. Natuurist [J JOH] (A: 45.440.000, V: 3.228.449.000)
Postmakkelijk hitje, spot en fly. Kwam na de hit online om wat gs van zn maan te halen. puin was al binnen. Sportieve reactie gehad, succes met rebuilden. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [CALL] ________________________________________________ Reaper 60.000 _________________________________________ Verdediger Natuurist [J JOH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 51.159 Groot vrachtschip…
-
mooie prak, ik zat even op mmorpg te kijken en ik zag dat er in een week tijd al aardig wat gekocht is... lekker slopen Insi op naar de volgende
-
Quote from Vogel: “8o jij stoppen.. is het zelfde als beton wat kan buigen... Lekker geloven joh.. zie je wel weer terug komen dan gewoon nog een keer ” succes, mijn account heb ik al overgegeven aan iemand anders, dus ik hou het lekker bij Zaga en een beetje aankloten in de nieuwe uni met die lifeforms.
-
zoals mijn nickname al aangeeft ten tijde van de slag, wilde ik al stoppen, ben alleen vergeten vm aan te drukken.
-
ach, vergeten vmode aan te klikken.. nouja, virgo boeide me toch niet.
-
Quote from Piraat: “Quote from Bolder: “Lekker Piraat. Gewoon die sukkels raiden. ” ni op reageren op bolder , gewoon pakken , laten zien dat ze gepakt zijn en door gaan eentje rvan bespioneerde mij binnen de 6sec voor een aanval , zo weet je hun IQ ook al .... ” whahaha "gepakt" XD zolang mijn vloot nog rondvliegt heb jij niemand gepakt grappenmaker, eens zien of je binnenkort nog steeds zo grappig denkt te zijn en waarom ga je gelijk alweer in smurfenmodus, zwak hoor Ik ben niet onder de indru…
-
prutser, is diit het enige wat je kan pakken? Heb je mij niet mee, durf nu maar eens uit vmode te blijven in zaga
-
Klein hitje gevonden na een rondje spioneren, bleef offline dus prima extra winstje zo. gl met de rebuild Kemphaan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [CALL] ________________________________________________ Interceptor 150.000 Klein vrachtschip 150.000 _________________________________________ Verdediger kemphaan [UTR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 267 Groot vrachtschip 98.835 L…
-
Quote from Freedownfall: “haha, het was zeker een bende toen Rewind is TDR ahaa mooie tijden met deze kerel. ondanks alle heen en weer gevlieg van commentaar, vond ik het een zeer leuke tijd. Leuk als je nog ergens speelt. Wat heb ik het jou destijds flink moeilijk gemaakt. GL ergens in de universums TDR Hopelijk treffen wij elkaar nog ergens I will be ready ” Kom lekker naar Zagadra toe Uni 3 is te langzaam maat xD
-
Quote from Freedownfall: “Long time no See @klaptstoeltje. En Drexp dat is echt de begin fase toen begon de ellende haha Wat lang geleden! ken er niks meer van vinden op forum Nu weer back ! heb prachtige tijden beleefd met me oude maten en rivalen. Als ik iemand op het oog had dan ging ik er wel helemaal voor. maar de mooiste tijd komt terug bij mij uit quantum tegen The dutch ritual. En de grote Topic die veel mensen zich als leuke topic kunnen herinneren. Dat ik de oorlog verklaarde aan GZE w…
-
Ooh god, hij is terug hoor xD leuke hitjes als binnenkomer Ik kan me nog wel een strijd herinneren met Dr.Exp enzo in een uni xD Toen gooide je er zonder moeite veel geld tegen je account aan na je crash Nu is gs kopen enzo een stuk lucratiever geworden xD
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “ik ga er van uit dat je het over Piraat hebt ” Ik heb je psychische en empathische eigenschappen al nooit hoog ingeschat, nu al helemaal niet meer..Piraat is een lieverdje in vergelijking met jou ! ” whaha wat een grap, laat me raden, piraat heeft jou ook al meegenomen in al zijn leugens
-
Quote from rcthans: “Quote from Piraat: “Quote from rcthans: “Ik laat mensen die in rl super aardig voor mij zijn zoals @Klapstoeltje graag in de steek. Zo ben ik ” of je wilt je 150euro niet aan flarden zien geschoten worden?gwn uit v-mode gaan ” Ik ga het nog 1 keer vertellen. Toen ik op het punt stond om voor whatever bedrag het account van @Klapstoeltje over te nemen hebben een paar slimme jongens de vloot gecrashed. Ook het gedeelte dat ik nu terug heb gekregen van een enorme lag spike om 3…