Search Results
Search results 101-120 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Icarium: “Lijkt erop dat I'm your god totaal geprakt is, en nagenoeg zonder vloot zit. Wil wel even opmerken, dat god niet goed weet te mikken. Zonder spio ronde, intercontinentale rakketten op m'n hoofd planeet mogen verwelkomen. Kan zijn dat het een link heeft met de oorlog die ik tegen Fanatics heb, al heeft god daar niets mee te maken. (helaas geen prakbare vloot ivm al afgepakt door Horrorkok) Btw, die def die ik had staan, had ik geplaatst toen ik nog in de opbouw fase zat. Ik k…
-
deel 4... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Interceptor 5.000 Klein vrachtschip 5.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 29.118 Kruiser 333 Recycler 120 Spionagesonde 44 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Klapstoeltje _______…
-
Deel 3: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Kruiser 1.000 Klein vrachtschip 22.500 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Recycler 2.000 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Kruiser 1.000 (…
-
deel 2 van vannacht. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Interceptor 10.000 Klein vrachtschip 12.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 43.189 Groot vrachtschip 3.170 Reaper 339 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Klapstoeltje _…
-
Ach, je kan dan nog zoveel winst pakken, maar als je je subjes niet consequent blijft saven... dan haal ik ze wel op. Alles bij elkaar opgerekend: 1.062.266.144 winst inclusief deutkosten meegerekend. deel 1: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Kruiser 30.000 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ___________________________________…
-
gewoon wauw... de grootste prutsers zitten toch echt in deze uni... hoezo laat je 12 miljard gs slingeren zonder benodigde vloot of vrachters.. daar gaat de winst van de hit, lekker gedaan.
-
Zonde Piraat, jammer van de manier waarop maar het is niet anders. Kleuters van lms, ik kan niet anders zeggen dat jullie eindelijk wat hebben laten zien na al die grootspraak. Veel plezier met de winst
-
Quote from INSIDIOUS: “idd klappie goeie fundering en verweerXD lekker afdroeteren samen met piraat en terug naar je knikker uni kun je knikkeren met piraat Xd mis leertie dan nog is wat xd ” whatever jochie , een ding is zeker, je fantasie is erg groot
-
Quote from INSIDIOUS: “hahaha zeg dat tegen je iligale adongebruikende debiele billiebonkervriend die zih zelf vanmiddag met een spijker pistol door ze vinger schiet XDXDXD en vervolgends 10 k ic launched en zo kale ze recs invliegt en dan vervolgends ingane mij een dbieltje noemen XDXDXDXD kijk de feiten xd je maat zet jou en je team voorschiut klappie wrm ga je nog met hem om of zitje uberhaupt inze teamXDXDXD lachg me rot om jullie dwaasjes die naast hun schoentjes lopen die ze allang niet me…
-
Quote from INSIDIOUS: “ach klappioe droom lekker verder joh haha wrm vlieg je dan continu met piraat en zit je in zijn team XD liegn liegen liegen Xd je gaat zeker met billiebonkerpiraat om Xd of ohnee hij metjou ??? XDXDXD niet vergeten dat ik Insidious ook al een aantal keer geprakt heb, en Kale tot vaste farm gemaakt heb in eerdere unis grin.png Maar nee, ik ben hier niet naartoe gekomen om Piraat te helpen... Ik ben hier naartoe gekomen vanwege de grootse uitspraken op het forum wink.png sol…
-
Quote from Piraat: “Quote from INSIDIOUS: “je heb tot op de dag vanvandaag nog niks weten te slopenXD ja je rips heb je aan puin gevlogen en wouw 500 defende nietjes die ik overigens ook zelf geraapt heb ” net had je nog 5euro dm erop gezet? nu heb je ze samen geraapt ....@Bellatrix van Detta je moet hemde juiste pillitjes geven hij gooit weeralles door elkaar Quote from INSIDIOUS: “jij heb het puin raport gebruikt van het overige wat je nog maar net heb weten te pakke geplakt onder je eerste 3 …
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “De aanvaller(s) hebben een totaal van 206.474.617 eenheden winst gemaakt. ” Niet postwaardig, of je ego is nog niet groot genoeg !! Lekker door ploeteren... GL@RB ” winst is winst
-
Quote from Bolder: “Erg matig, wilde je graag je sterren showen? GL@RB Fay ” Dan had ik ze allemaal wel gestuurd maar is een betere hit dan jij ooit gepost hebt. Quote from INSIDIOUS: “gaatie in een andere uni verder xd je was toch druk xd maar wel ergens anders rellen xd grapstoeltje XD ook dit verklaart en zegt genoeg over de dirty game play grappie je was zogenaamt druk maar nee zoals ik eerder al zei het heeft amdere redenen en gronden wrm jij piraat vogel etv etv allemaal ineens v zijn na d…
-
Net klaar met werken even rondkijken en voor de verandering maar eens de knikkertjes laten rollen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [CALL] ________________________________________________ Ster des Doods 10.000 _________________________________________ Verdediger Engineer Fay [TMT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 799 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 50 Slagschip 146 Recycler 5.270 Sp…
-
Quote from INSIDIOUS: “ten eerste was dat een reactie van vogel die ik kopppy paste xd goedkkijkenvolgends mij doe jij het een en ander in je neus tijdens je werk of dat is je werk xd (test dummy) XD ik vlieg aleen met xx gapp dusja idd ben ik de snelste xd vraag aan je billiebonker maat zip die toekeek hoe ik smurf bewerkte en zogenaamt een reaper plakte om mij bang te mken xd ik had berekend hun konden me niet terug timenookdroetoer piraat niet xd je bent v mode wegens andere gronden en dat we…
-
Quote from INSIDIOUS: “jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk.. Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.@vogel moet zo lache om jou he XD voorlopig ,misbruik jijterra zijnacount om die droeftoeter van een piraat en zip te sponsoren en probeert kale inde val te lokkenXD ten 2de heb jij de afspraak met terra mij niet aan temogen vallen dus jammer joh xd en ten 3de al hadje die afspraak niet had ook jij net als piraat slaag gekregenXDXDXDXD ik zal je even helpen herineren xd heb …
-
Grappig hoor Kale, ik ga in vm omdat ik het weekend druk ben met werk je ziet me vanzelf wel weer verschijnen Jullie zijn echt een stel clowns die denken dat jullie kunnen ogamen xD