Search Results

Search results 441-460 of 460.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Wie reageert er na jou?

Unleasher - - Thuisplaneet

Helaas @indy ik gok BLM

• Quote from BeLikeMe: “en het maakt niet uit als je na 1 min al pult ben je de 100% vlieg kosten al kwijt! ” Das dan het enige dat dan nog vreemd er aan is, maarja weer wat geleerd vandaag. (tenzij je bedenkt dat ruimte vacuüm is en geen weerstand bevat dus om de gehele vloot omte draaien kost wel wat brandstof :p) Mag slotje op.

• Quote from Knigge: “Transport verbruikt alle deut, plaatsing de helft, omdat je maar de helft vliegt. ” maar waarom dan alles mee? voor als je terugtrekt of? en wordt er dan uitgerekend wat er verbruikt is en dan terug of dan alles verbruikt?

• Ik was net bezig met transportjes van maan naar maan, en gaf elke groep 555 deut mee om weer te kunnen vliegen van maan naar planeet. Bij aankomst viel het me opeens op dat ik steeds meer deut er had liggen dan dat ik had verstuurd. Even gerekend en het was precies 50% van de vliegkosten die er extra boven op de 555 deut lag. Neem aan dat dit niet de bedoeling is? verder niet zo heel erg, bespaard een hoop deut Als dit normaal is dan hoor ik het ook graag (in Izar) Indien nodig kan ik nog wel ra…

• Zou wat zijn geweest als die expo geëindigd was in vertraging, versnelling of totale vernietiging (bv zwart gat) :p mooie slag Zag dat ie alles had opgeblazen Veel plezier met de gsjes

• Is geüpdatet naar max 20m

• Handelaar

Unleasher - - Ideas Planet

Quote from Independence: “Quote from Spacefighter: “veiling is sowieso kansloos mobiel. Daar is bij mij de refresh nog steeds niet gefixt. Dus dan sta je 5 minuten naar je bod te kijken zonder dat er wat lijkt te gebeuren. En een actieve refresh later ben je overruled en is de veiling al voorbij xD ” Android? Ik zit altijd op safari op Mn iPhone, niks geen problemen. ” Op mijn Android geen problemen, denk dat 't persoon gerelateerd is :p

• Handelaar

Unleasher - - Ideas Planet

Veiling hoogste bieder wint, kun je niet hoger bieden helaas. Ben je te laat met verhogen van je bod helaas (dit heb ik zelf laatste tijd vaak maarjah kunt niet altijd winnen) Ben zelf namelijk ook iemand die vaak actief was op veiling en vaak is het bieden met minimale verhoging per keer is wat we vaak doen of wachten tot de laatste minuut. (snipen) + als paar hoge spelers actief zijn op de veiling kun jij als nieuwe speler nog niets winnen want die kunnen dan afspreken ik pak de eerste paar, d…

• Zag een timer op z'n maan en dacht is even kijken, en daar lagen 9 rips te roesten bleef wel constant activiteit op de maan en nergens anders, maar dacht probeer het toch recs verstuurd en meteen de vloot erachter aan. En met succes De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [AFTER] ________________________________________________ Vernietiger 851 Slagschip 2.252 Interceptor 765 _________________________________________ Verded…

• Was opeens iets geels langs me dus, spot sim fly helaas worst case voor me maar alsnog mooie kristal winst @def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [AFTER] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 15.102 Zwaar gevechtsschip 4.414 Bommenwerper 2.172 Vernietiger 875 Kruiser 2.494 Slagschip 2.344 Interceptor 736 Reaper 288 _________________________________________ Verdediger Nuldettig ___…

• Ik zag dat een oude vriend zomaar de uni had verlaten en z'n account een i'tje werd. Was bezig met rondje spio's en zag activiteit op zijn planeet en dacht ff kijken op phalanx, en zag daar een aanvallende vloot onderweg, Simmen en halt en hieronder het resultaat @attacker gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller IJsvogel [BIRDs] ________________________________________________ Bommenwerper 388 Vernietiger 72 Groot vrachtschip …

• Kosten ionkanon

Unleasher - - Spel

is geen onderdeel van ogame zelf wat je daar links langs hebt staan

• Zou in principe zeer slechte methode van save zijn aangezien als het zoekertje niet verhandeld wordt dat er als nog 15% marktbelasting af gaat :p maar een melding & timer zou al zeer hulpzaam zijn. Dan kun je hem zelf alsnog annuleren ipv dat je gs zomaar op je maan zonder def liggen.

• Had een zoekertje aanstaan en weet dat dingen niet voor eeuwing op markplaats blijven staan en dan automatisch worden verwijderd. Maar je krijgt hier helemaal geen bericht of notificatie van dat deze grondstoffen op je maan/planeet worden gedumpd. Misschien hier een bericht voor laten maken zodat je weet dat die grondstoffen terug zijn of dat je ze zelf eerst moet accepteren (binnen 24 uur)

• Discussiedraadje New Beginnings

Unleasher - - Algemeen

Quote from blaargh: “Ik vind het bijzonder dat er zo weinig duidelijke en Nederlandstalige informatie beschikbaar is, terwijl het vrijwilligersteam hier ook de opdracht heeft om de ingame vertalingen te doen? Ik heb ernaar gezocht, ook op Engelse fora, naar een simpele overzicht van de informatie om te delen met de alliantie. Maar vreemd genoeg bestaat het nog niet. Ook komt de update heel erg gehaast zo vlak voor kerst, terwijl er gisteren nog meer dan een handval aan bugs was opgelost op de te…

• Quote from Gorilla: “leuke slag maar hoe krijg je het voor elkaar al je slots te vullen ” Door teveel raids te ver weg :p (vanaf planeet en niet eens maan) Zat Lkkr op de bank mee te kijken naar 't spektakel :p

• slimme plaatsing druk je er altijd op en op browser adblock

• S'nachts klein spio rondje, zag wat moois liggen en gevlogen @def gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [GSE] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.028 Kruiser 1.021 Slagschip 1.000 Vernietiger 201 Interceptor 251 _________________________________________ Verdediger President Rover [SOA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.118 Licht gevechtsschip 490…

• Raad-draadje Regenbooghond Uitdaging

Unleasher - - Algemeen

Rood Geel Blauw Groen Wit Zwart

• Mijn eerste 20% slagje moet ergens beginnen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [DTG] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.004 Zwaar gevechtsschip 62 Kruiser 601 Slagschip 7 Interceptor 150 _________________________________________ Verdediger Governor Nemesis ________________________________________________ Klein vrachtschip 61 Licht gevechtsschip 236 Zwaar gevechtsschip 100 Kruiser 38…