Search Results
Search results 41-60 of 66.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
The Enforcer zoals we all bespoken hebben next time niet saven via planeet (stome fout) maar komt goed tog?? GL maatje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Discipline [ZWAAR] ________________________________________________ Vernietiger 2.092 Reaper 1.235 Interceptor 20.711 Licht gevechtsschip 218.900 Klein vrachtschip 80.000 _________________________________________ Verdediger The Enforcer [TIG] __________________________________…
-
Mooie hit Cruz freya jou verhaal is wel beetje onzin maar goed hehe
-
In the moment when I truly understand my enemy, understand him well enough to defeat him, then in that very moment I also love him. I think it’s impossible to really understand somebody, what they want, what they believe, and not love them the way they love themselves. And then, in that very moment when I love them.... WE destroy them exelord we love you Dude De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________…
-
[TOT: 1.679.297.000] McSmiley [SFs] vs. Geologist Ganimed [Moc] (A: 155.464.000, D: 1.523.833.000)
Post.RIP MOC . mooie slag MC
-
[TOT: 242.026.500] Caissa [TIG] vs. Discipline & Majestic [Audi] (A: 213.124.000, V: 28.902.500)
Postals het niet Nero is,is het Caissa shout-out Maje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Caissa [TIG] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.111 Zwaar gevechtsschip 1.111 Kruiser 111 Slagschip 111 Interceptor 111 Bommenwerper 222 Vernietiger 508 Reaper 555 Klein vrachtschip 111 Groot vrachtschip 461 _________________________________________ Verdediger Discipline ______________________________________…
-
Quote from discordia: “Als dit geen neu### word weet ik het ook niet meer Ontopic nette slag ga zo door discipline. Ik zou bijna uit de vmode komen om wat mee te schieten maar helaas nog steeds gebrek aan tijd. ” dankje well ouwe maat
-
Quote from Smokey: “slaap kindje slaap ” Quote from El Patron: “Quote from discordia: “Als dit geen neu### word weet ik het ook niet meer Ontopic nette slag ga zo door discipline. Ik zou bijna uit de vmode komen om wat mee te schieten maar helaas nog steeds gebrek aan tijd. ” c10.jpg ”
-
Quote from Smokey: “ga jij nou maar slapen want je droomt nu al teveel ” ben popcorn aan het eten
-
Quote from Smokey: “welke vloot die vloot wat ik in 2-3 dagen al gerebuild had die vloot wat al meer was dan wat jij nu hebt en die vloot is gepakt met een backstab actie zonder dat heeft nog niemand mij kunnen pakken en waar ben jij onderaan de lijst met een grote mond xD ” haha je snap het punt gewoon niet ga verder farmen jochie
-
Quote from Smokey: “Gaat ie nu slijmen oppeens waar is je grote mond nu dan MOC zijn tog noobs volgens jou ” Slijmen? gast je ken me niet hahaha. ik laat jou iets zien maar je begrijp het niet je noemt het slijmen jij moet een joker ziijn xD en wat gebeurd met jokers in de film ?
-
Quote from Smokey: “ga je dalijk ook nog zeggen dat freya noob is? je noemt topspelers noob terwijl je zelf niemand voor serieuze waarde gepakt hebt of ook maar iets van vloot hebt als wij met zn allen full fleet gaan op jou kan niemand je meer redden NIEMAND ” hmm full fleet komen op mij ga jij dat doen? want jij hebt de grootste mond. freya is top 1 maar blijf gewoon chll maar jij denkt iets te zijn lol (loopjonge)
-
Quote from Smokey: “LOL als je had gekeken dan had je gezien dat juice en ik als eersten in MOC zaten ken je zien hoe dom je bent xDDDDDDDDDD ” LOL juice weet precies wat hij doet en jij denk je bent iets lol je bent nix op je zelf smokey!! niet vergeten wie jou vloot kapot gemaakt heeft noob
-
Quote from Juice: “@Smokey Negeer deze fabeltjes krant. Deze man noemd ons noob ik ga stuk! Hij en ze alliance mattie's zwaar zijn totaal niet eens 1 Moc speler whauaha Dream Discipline dream Pak je sprookjes boek en ga verder lezen waar je was gebleven, onthoud... het blijft allemaal fantassie. ” maties? lol wat praat jij juice xD ga lekker verder expo doen in m3 en 4 noob
-
Trouwens je bent een loopjongen in MOC dus blijf cool
-
Quote from Smokey: “Jij hebt maar 6k IC dus beter hou je mond dicht xD in rhea heb je 0.0 niks berijkt en iedereen die het ziet behalve jijzelf maar goed geniet jij nog maar ff van je spot op de 41ste plek terwijl k al op de 26ste sta en nog keihard doorgroei zul jij straks droppen als een baksteen ” Quote from Smokey: “Jij hebt maar 6k IC dus beter hou je mond dicht xD in rhea heb je 0.0 niks berijkt en iedereen die het ziet behalve jijzelf maar goed geniet jij nog maar ff van je spot op de 41s…
-
Quote from Smokey: “jiij droomt teveel kerel: Klein vrachtschip:4.364Groot vrachtschip:59.679Licht gevechtsschip:304.881Zwaar gevechtsschip:31.713Kruiser:11.312Slagschip:5.691Recycler:21.045Spionagesonde:50.068Bommenwerper:5.024Vernietiger:2.294Interceptor:21.765Navigator:19.517Ruimer:1.549 Lading:Metaal:193.516.040Kristal:15.939.274Deuterium:18.183.152 edit: bijna de sterretjes vergeten: Ster des Doods:330 ” whahaha is dat alles? wauw
-
Quote from Smokey: “Miss omdat ik dik over de 300 sterren zit en dik over de 20K IC hoe dom ben je srsly punten zegt juist alles LOL daarbij exelort sliep wij hebben die avond honderden sterren trggetrokken die jij nooit zal kunnen bouwen omdat jij straks verdwijnd en dat is een belofte je kan beter nu alvast in Vmode gaan en wat viel er kapot te maken die 40M wat je gesloopt heb laat me niet lachen je komt net kijken manGast ” Gast in V mode Gaan voor jullie? bruh bring it on!!!!! jij kan mij n…