Search Results
Search results 61-66 of 66.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik denk dat ik trug moet komen (De nacht des
-
Quote from Smokey: “en je alliantie heeft jou ook al mooi uitgekotst omdat ze je gezwets beu waren ” Wie heefd dit verzonnen??
-
Quote from Smokey: “exelort was inslaap gevallen dan kan iedere noob een ninja gooien maakt jou nog geen goeie speler daarbij heb ik bijna 2 keer zoveel vloot en bijna 3x jou punten dus begin maar te bouwen voordat je iemand noob noemt en een pro vliegt niet op 400K winst NOOB ” 1.Whaha is hij in slaap gevallen hij had moeten luisteren naar freya maar jullie noobs luisteren niet. 2. Je hebt maar 539k vloot noob ik heb 719k+ dus wat praat je gast 3. Punten zeggen nix 4. Een pro vlieg niet op 400k…
-
was die van Exelord niet genoeg dan noobie
-
Boejhu bedankt voor de gratis GS hoop dat je niet stop met spelen zag je gelijk V gaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Discipline ________________________________________________ Interceptor 6.435 Reaper 315 _________________________________________ Verdediger Boejhu [GFP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.927 Groot vrachtschip 1.175 Licht gevechtsschip 1.073 Zwaar gevechtsschip 3.222 Kruis…
-
nou dan maar een ninja doen he LOL. EXELORD heart.png heart.png (100 RIPS) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Exelort [Moc] Wapen 180% - Schild 180% - Pantser 190% ________________________________________________ Ster des Doods 20 _________________________________________ Verdediger Discipline Wapen 160% - Schild 150% - Pantser 170% ________________________________________________ Klein vrachtschip 72.089 Groot vrachtschip 19.4…