Search Results
Search results 81-100 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Dit argument zou zo maar eens je sterkste kunnen zijn, en dat spreekt niet in je voordeel. Misschien moet je de flat earth society opzoeken, lijkt mij echt iets voor jou. Zo hard mogelijk schreeuwen dat je 'het' weet en de rest dom noemen en zodra je een goed argument tegen krijgt dan lach/wuif je het weg. Maar even serieus he, waar is het lijstje? Waar zijn al die spelers? Waar zijn de cijfers? Die zijn er nauwelijks of niet. Dus noem je mij …
-
Quote from DingDongDing: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Hele mooi dikke klappert! Alleen als het echt 2 uur plaats vind na een klein berichtje van de GO... Beetje lullig van het team/GF om dit tijdens normale werkuren te doen...of inderdaad sowieso direct. Kon er niet een 12/24h bericht van te voren geregeld worden zodat mensen hun speelwijze er op kunnen aanpassen als een dusdanig grote vloot ineens weer terugkomt? Zijn er ook andere vlootjes die er doorheen zouden komen? Maar goed, gezien de …
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Mijn hemel, wat denk jij in je eigen straatje zeg. ” En jij bent dom. Zo hebben we allemaal wat. ” Dit argument zou zo maar eens je sterkste kunnen zijn, en dat spreekt niet in je voordeel. Misschien moet je de flat earth society opzoeken, lijkt mij echt iets voor jou. Zo hard mogelijk schreeuwen dat je 'het' weet en de rest dom noemen en zodra je een goed argument tegen krijgt dan lach/wuif je het weg. Maar even serieus he, waar is het lijstj…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “want als ik ineens ziek word of als er iets in mijn privé leven gebeurt ga ik toch niet zitten kutten met een online spelletje die mij niet toelaat dat ik stop met spelen... ” Er is vaak genoeg het idee aangegeven (ook op verschillende talen/locatie fora, ik ben echt niet de enige hoe graag jij dat ook vanuit jouw standpunt zou zien) om niet het in v-mode gaan te beperken, maar vooral het zeer kort er weer uit komen. Als iemand ziek is en in v…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Was dit niet altijd al het thema in Ogame en met Gameforge? Speler brengt ideëen, Team geeft door, GF geeft geen antwoord, komt dan een paar jaar later met een "eigen" briljant idee wat een slechtere versie is van de ideëen die door de spelers zijn gegeven.Dit was altijd een leuk spelletje om langdurig te spelen, maar nu is het een…
-
Hele mooi dikke klappert! Alleen als het echt 2 uur plaats vind na een klein berichtje van de GO... Beetje lullig van het team/GF om dit tijdens normale werkuren te doen...of inderdaad sowieso direct. Kon er niet een 12/24h bericht van te voren geregeld worden zodat mensen hun speelwijze er op kunnen aanpassen als een dusdanig grote vloot ineens weer terugkomt? Zijn er ook andere vlootjes die er doorheen zouden komen? Maar goed, gezien de aanvaller kan het ook niet anders dan dat er wel controve…
-
Quote from Azenomei: “Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Was dit niet altijd al het thema in Ogame en met Gameforge? Speler brengt ideëen, Team geeft door, GF geeft geen antwoord, komt dan een paar jaar later met een "eigen" briljant idee wat een slechtere versie is van de ideëen die door de spelers zijn gegeven. Dit was altijd een leuk spelletje om langdurig te spelen, maar nu is het een microtransactie pay-to-win v-hop feest geworden. En…
-
Heerlijk! Vooral het gejank wat er na komt!
-
Quote from Kikero: “ach, troll ” Houden we het wel netjes? Met je trollende /facepalm Iemand heeft wel een punt hier, zolang het er niet staat... Ach, uiteindelijk heb je meer tijdverlies hier dan met die 30 sec voor robot 1. 't was een klein handigheidje geweest van GF misschien, maar is het echt nodig om dit te veranderen? Neeuh.
-
Vieze vmode hopper! Geen kunst aan! Wij niet vmode hoppers moeten veel meer doen om zo'n slag te maken! Met onze mine en raid inkomsten die jij niet hebt, valsspeler! Al die mensen die wél de hele dag de tijd hebben om dit spelletje te spelen hun plezier afpakken door dit in een uurtje te doen, nutteloze niets-aan-de-ogame-maatschappij-toevoegende viespeuk! Zeau, hebben we dat ook gehad, lekker Zippo!
-
Quote from Azenomei: “Arme Zaphod, je blijft zo je best doen om relevant te blijven. Goed gedaan jochie, ik was je bijna vergeten. ” Nooit geweten dat ik relevant ben geweest, maar fijn om te horen dat ik dat in jou ogen wel was! Ben jij ooit relevant geweest?
-
't kan er maar één zijn op het moment he... We zijn nog geen 2 volle dagen bezig en azijnomei is al zeker van z'n titel... Boohoo
-
En de kneus van het forum award gaat naar...
-
Happy 2021!
PostDe beste wensen!
-
Heerlijk! Dikke deut raid ook woei!
-
Jammer... Ben zeker voor het aanhouden van beloningen, is er een manier om het aan te kaarten?
-
Woei wat een klapper zeg! En wat een winst zeg, pwoah!
-
Een lekkere hit = iets wat Azenomei nooit zal maken Heerlijk Zippo!
-
multi expo knop
PostQuote from Klapstoeltje: “voorheen kon je met de vloot prefix van commander standaard expo vloten selecteren, en gewoonweg de enterknop ingedrukt houden... op een of andere manier werkt dat nu niet meer... dus een speciale feature hiervoor zou wel handig zijn idd! ik ben voor! ” - [Bugfix] Sending multiple fleets spamming the send button is not possible any longer. Het meer dan 1x vloot sturen door de verstuur knop heel veel te gebruiken werkt niet meer. --- Vandaar! En prima plan, gewoon een ma…