Search Results
Search results 101-120 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik bel helemaal niks! beginte buigen
-
whahahaha je kan zoveel zegge courage maar je kan ook gewoon achter die grote grijns van je vandaan komen en is in een uni spelen waar ikspeel doe je dat niuet houdjeje mond maar lekker dicht en verklaar ik je tot grootste ogame miet aller tijden XDXD buigen!! zoniet kom je maar bewijzen tegen de admiraal en nu mondje dicht jij
-
ach een ninja kun je het niet eens noemen man haha iemand inschakellen die doet alsoif tie bamg voor jou is en vragen of ik zijn vloot wil verschroten zodattie astro kan gaan kopen vervolgends mij ineen halt laten vliegen haha njaa ook beetje mijn fout geweest maar nogmaals heb ervan geleerd en heb je toch vlak voordat ik af wou zwaaien toch eindelijk iets weten te slopen bij me man man man wat heb dat lamg gedurt zeg xd me main is wel intact de jouwe ligt al 2 x in de uriel hof sectie XDXD
-
ja je zei ook te stoppen eerste keer dat ik je main prakte vervolgends stopte meneer niet je liegt over alles en al ben jij het toch nietXD dan heeft ragnar heel erg pech!! want FORCE IS PRECIES EVEN ERG ALS MIJ !! DUS DAN KAN JE WEL RADEN WAT ER MET DIE MAN GAAT GEBEUREN HE
-
ik hoef me niet te bewijzen hoor heb jou main al 2 x flink me recs in getrapt XDXDXD je subs ook tientalle keren geprakt en idd al je planeten weken leeg geroust je maantjes gesloopt gewoon voor de fun XDXDXD ipr om je harses gegooit XDXD wrm nog naar uriel heb daar de 2 grootste slagen van de uni op mijn naam staan! kan jij nog veel van leren meneertje portomonee XDXD komaar yildun met je grote mond smijt ik je daar ook effe finaal allekanten op!!! nogmaals jij bent de enige die zich nog moet e…
-
jawel je bent hetwel haha nu niet pussy doen XD check de oorlogs verklaring even
-
RAGNAR BLIJKT DUS PIRAAT TE ZIJN @Kamikaze hier gaan we weer hahahaha READY FOR SOME FIRE WORKS>>> PIRAAT JE HEB IN URIEL AL BILLEKOEK GEHAD EN NU KOM JE HIER WHAHAHAHAHAHAH TREK VOORAL JE PORTOMONEE OPEN JE WEET IN WIE ZIJN RECCIES DIE BELANDEN HE XDXDXD URIEL BEN JE AL DOOR GEHOEKT EN KOM JE YILDUN METJE PORTOMONEE BEVUILEN XDXDXDXD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA NU SNAP IK WARROM MENSEN ZEIDEN DAT RAGANR HIER WAS SPECIAAL VOOR DE LEGENDARIESE ADMIRAAL XDXDXD PIRAAT WILT NATUURLIJK ZIJN WRAAK EN MINIMA…
-
dankje game on
-
kommaaar @Piraat als je man bent zeg je gelijkhoe je heet! zo niet toont het aan dat jij alweer buigt maar dan in een andere uni deze keer genaamt yildun
-
dat was een subje en kijk de manier waarop XD hahaa goosertje dat is in alle dagen dat uriel ook werkelijk het enige kleine tickie wat je heb kunnen uit delen aan me XDXD verders presteerde je niks!! dus kom niet praten piraat de raportjes staan tevinden in de uriel hofsectie gevechts raportjes kijk wat ik tegen jou heb en kijk wat jijtegen mij heb Xd dat is 1 post van jou tegen 200 van mijn waaronder 2x je ful fleet overigens grootste crashes in uriel je subs heb ik er een zooi van en dan alle …
-
zegt de genen die ze main 2x finaal is kwijt geraakt!! ik ben v gehopt o jou slaag tegeven was erg effectief je heb het tot 2x toe gemerkt!! btw mijn main is intact ik vind uriel gewoon saai worden! heb de grootste slagen die er gemaakt konden worden gemaakt iedereen is geeelimineerd alleen bella speeld nog en jij XD uni met 2 personen naahhh ik rous nu liever inde nieuwe OT je weet piraat ik mag groot doen ik ben nog steeds en zal altijd uriels finest blijven dat weetjij donders goed! dus alsno…
-
Quote from Courage: “Quote from ADMIRAAL INSI: “heb er zo verschrikkelijk veel pfff ” gewoon beetje minder rommel posten.. hier zit toch ook niemand op te wachten ? ” hahahaha kom jij ouwehoeren dan spuit 11 had je acountje in uriel moeten maken en behouden zijn jullie allemaal met de staart tussen de benen weg gegaan(: en nu buigen en metje eigen slagen bemoeien! jij bent geen go dus shiut t F up en als je je wilt bewijzen ! er is net een nieuwe uni uit ik zit daar en heet gewoonadmiraal dus vo…
-
zodan haha nou je het zegt lol denk mixed up van de raportjes Xd heb er zo verschrikkelijk veel pfff hahaha ben de tel kwijt xd
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 1.110 Pathfinder 1.833 _________________________________________ Verdediger Moondar [NAB] ________________________________________________ Groot vrachtschip 143 Zwaar gevechtsschip 176 Kruiser 7 Slagschip 4 Spionagesonde 337 Pathfinder 46 Raketlanceerder 450 Kleine laser 27 Ionkanon 20 Kleine planetaire schildkoepe…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 1.110 Pathfinder 1.833 _________________________________________ Verdediger Moondar [NAB] ________________________________________________ Groot vrachtschip 143 Zwaar gevechtsschip 176 Kruiser 7 Slagschip 4 Spionagesonde 337 Pathfinder 46 Raketlanceerder 450 Kleine laser 27 Ionkanon 20 Kleine planetaire schildkoepe…