Search Results
Search results 61-80 of 151.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Wil-Krikke: “bro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar! ” lol, beetje gefrustreerd ofzo? Ja fire sloop ons allemaal maar anyway dom van BS maar goed jij hebt weer wat leuke gsjes binnen.
-
Dat heb ik de laatste tijd ook gehoord alleen heeft amd zover ik weet nog geen antwoord op de 2080 Ti en steekt de 2080 qua tests overal bovenuit. Daar betaal je dan natuurlijk ook voor maar het de performance verschillen met amd kaartjes zijn veel te groot. Eigenlijk zou je moeten hopen dat amd nu met een 5800 xt uit komt maar dat kan ook pas tegen het eind van het jaar gebeuren. Neemt niet weg dat deze kaart dan wel ongeveer 400 euro goedkoper zal worden. Als we de filmpjes moeten geloven van …
-
Hij wil de beste en mooiste games op full spelen dus daar heb je nou eenmaal goed spul voor nodig. Je kan overal wel wat vanaf halen maar daarmee ga je kleine beetjes inleveren qua snelheid. Dat is voor de dag van vandaag geen probleem maar als je over 4 jaar een spel op full wil spelen moet je geen 1080 nemen zodat je 400 euro minder kwijt bent. Zeker niet als je het geld hebt liggen. Maar jullie tips hebben mij wel aan het denken gezet en misschien is het helemaal geen gek idee om een 1000 wat…
-
shure 1 tb zal misschien weinig zijn voor in de toekomst maar zoals de eenhoorn fam al zei dat is het makkelijkste uit te breiden. Daarnaast kan je er nu een minder snelle ssd in gooien of wachten op de nieuwe pcie4.0 ssd's 12 cores is nu misschien niet nodig idd maar wat als er over 4 jaar een spel komt die ze wel gaat gebruiken en je dus eigenlijk nu al achter loopt door een lagere CPU in codes te nemen?. En wat betreft voeding.. Hmm.. misschien toch eens kijken naar een 1000watt ipv die overk…
-
GeForce RTX 2080 - On your average system we recommend a 600 Watt power supply unit. GeForce RTX 2080 Ti - On your average system we recommend a 650 Watt power supply unit. SLI - On your average system we recommend to add 275 Watts on the above values. if you plan to tweak/OC, add another 100Watts. Dat zou neer komen op 925 watt en dus minimaal 1000 nodig mocht het in sli gaan draaien. We (ja ik heb hem geholpen) hebben de keuze gemaakt om er een 1200 in te gooien voor de toekomst. De kosten war…
-
Hatsee weer een def kleiner gemaakt. Lekker bezig barcode. Ik ga ook maar weer eens bij ron kijken aangezien hij wederom gs en vloot laat liggen.
-
[TOT: 1.100.750.000] Trucker [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 60.750.000, V: 1.040.000.000)
PostNice one truck Ik las nog een soort van haat bericht naar diverse ally leden maar DD moet wel begrijpen dat als je spulletjes laat liggen het opgeruimd gaat worden door een ander. Zo gaf barcode mij een spio rapport om bij DD een gratis ster op te halen.
-
[TOT: 307.483.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 32.963.000, V: 274.520.000)
PostZo is je vakantie tijd over? jij hebt een langere vakantie dan heel playbook bij elkaar heeft Lekker hitje man, doe er wat leuks mee Def GL@RB
-
hatsee! Ik ken me de tijd nog herinneren dat bro veel te gevaarlijk was en dat de dreiging altijd aanwezig was (uitgezonderd de mensen die toch altijd in vmode gingen) Jullie hadden ons daar op kunnen ruimen (pred, de sterren van barcode en Alex zn vloot was al gepakt) maar hebben het laten liggen. Tja en met x7 kan alles heel snel veranderen. iig Is dit weer een hitje wie op de trofee plank kan staan. Gratz met de gs en Saw gl@rl
-
lekker bezig mannen, goed dat ook die neer is. Dat account was nog te gevaarlijk
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Posthahaha fire en elon damn jullie laten je wel zien van je zielige kant nu hoor. Fire helemaal door met homo te lopen schelden. Je zou toch beter moeten weten als vader of bijna vader?
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Postjij snapt het niet helemaal. Er lag een leuke winst bij elon, pred pakt of wou het pakken. Elon begint moeilijk te doen en zegt als jij (pred) mij aanvalt val ik trucker zn sats aan. Dat gaat werkelijk nergens over en heel erg laag. 3 man? Ik heb niks bij gedragen, alleen maar gezegd goed bezig pred. En volgens mij heeft barcode er ook niks aan bij gedragen. En elon dat we trucker nodig hadden is niet zo gek toch? Maar zonder trucker had het ook wel gelukt alleen of een aantal weken (maanden) la…
-
groot gelijk, grote mond moet afgestraft worden Lekker bezig gambit
-
Postlekker bezig pred jaag ze maar op :p Elon, misschien volgende x gewoon normaal communiceren ipv dreigen met trucker zn def en sats te slopen. Beetje kansloos om anderen te gaan slopen omdat je niet tegen je verlies kan
-
Je kan het spel zo aanpassen dat je een popup met de coords in grote tekst. Deze popup blijft voor 3 seconden staan (altijd) zodat iedereen 3 seconden op moet tellen bij zijn of haar sprong poging. Spronger zelf aanzetten resulteert voor zover ik weet geen act dus dan kunnen die 3 seconden er ook wel bij. Maar misschien zoals je zelf al zei als dat idee er niet komt en je maakt toch een fout dan is afkopen ook zeker een optie.
-
Haha wat een onzin dit. Hun zijn beter en daarom is het dood. Gozer je hebt gewoon je eigen graf gegraven door zichtbaar te vliegen. Eerst je feiten kennen en dan pas klagen als dat nog mag maar in dit geval mag dat zeker niet. Zoals plof al zei; ze zouden je moeten bannen voor op halt saven en de top spelers pushen
-
Oude gezichten?
Supermercado - - Algemeen
PostInmiddels ben ik ook weer een tijdje bezig maar dacht als oud ogamer toch even een reactie achter laten. Vroeger begonnen in u4 als inzane19 en daarna verder gegaan in u10 waarvan later met een nieuwe nickname. Leuk om weer veel ally genootjes terug te zien.
-
hoppa weer 1. Lekker bezig atk er blijft zo weinig over van bro.
-
haha wat doet die dan?