Search Results
Search results 141-151 of 151.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekkere klapper zo op het einde. Ik liet graag mijn recyclers vliegen voor je ondanks ik aan het werk ben. Have fun met de winst en def gl@rb
-
whut?! Wat doet die dan? Haha
-
Hij was "weer" netjes James. Ik kan niet wachten om met jou mee te vliegen want er blijft zo niks over haha. Swami succes in RL
-
Als relatief lage speler ben ik zelfs bereid om wat extra te sturen en maan kansjes uit te voeren. Ook mij kan je daarom ingame contacten. Nieuwe spelers verdienen een eerlijke kans hier. Daarnaast geef ik je ook tips en tricks als je die nog niet weet. Als iedereen dit nou even doet komt er misschien wat extra leven in ons universum.
-
[TOT: 170.618.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 17.099.000, V: 153.519.000)
PostHet houd niet op, niet vanzelf.... Lekker bezig weer
-
[TOT: 478.717.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Czar Hunter [UNSC] (A: 45.616.000, D: 433.101.000)
PostHaha denkende dat je achter zo een def veilig bent is als achter een boom staan als er een atoom bom naast je valt Have fun met op maken
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostWhut haha deze gast.. @Kreela ga je eens verdiepen in dit spel en antigame ipv mensen beschuldigen van cheaten. antigame is geen cheaten! Het is een goedgekeurde tool die het Ogame leven wat makkelijker maakt. James heerlijk gepakt
-
Dubbel gevoel deze slag... BH GL@RB en Hujhaxx1 have fun met de winst
-
Damn dikke winsten hier hoor, lekker gedaan james. Swami GL@RB niet stoppen please.. anders word het zo een inactieve boel hier en kunnen we weer mergen
-
haha lekker bezig mannen. Daarom dus 833 berichten in Whatsapp mrsaw gl@rl als je echt gaat stoppen.
-
Lekker bezig bro's! Mooie klappert dit. Fire gl@rb