Search Results
Search results 101-120 of 127.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Syrabi
Syrabi - - Ex teamleden
PostQuote from Wish2Die: “Heuj, das een bekende naam Toch weer kriebeltjes dus uiteindelijk. Veel plezier! ” Ja, toen ik hoorde dat er echt een flink tekort was, had ik toch de knoop doorgehakt
-
Syrabi
Syrabi - - Ex teamleden
PostI'm back.
-
Lieve Pikachu.. ik ga je echt ontzettend missen. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik zit hier verdomme te huilen T_T Wij waren jarenlang een teampje in uni 15. En naar meetings in de auto met een droge worst. Met dat gekke half Duits van je Wat moeten we nu dan.. Heel veel sterkte voor de familie in vrienden en rust zacht. (Hidden Content)
-
queen sylvia
Syrabi - - Ex teamleden
PostZo snel alweer 7 jaar :O Gefeli! En dat je nog maar heeeeul lang bij ons mag blijven
-
Rey Nemaattori
Syrabi - - Ex teamleden
PostGefeliiiI!!!!!
-
Rey Nemaattori
Syrabi - - Ex teamleden
Post5 jaar?! Je hebt het maar goed volgehouden hoor. In voor en tegenspoed. Op naar de volgende 5 inderdaad!
-
Rey Nemaattori
Syrabi - - Ex teamleden
PostQuote from Analyst: “Gefeliciteerd met je nieuwe functie Rey_Nemaattori” Ja Rey, gefeliciteerd met je nieuwe functie als eeuhhh Jarige Admin? Hoera? 0.o Iedere keer als jij een topic opent krijgt iedereen pop-ups met ballonnen?
-
Wish2Die
Syrabi - - Ex teamleden
Post/me doet een dansje met Wish2Die. Je bent een fijne trial geweest hoor. Ga zo door als GO =D
-
Wish2Die
Syrabi - - Ex teamleden
PostHOOOOOOOLLLYYYYYY SHIIIIIIIIIIIIT!! What have I done?! Hij is full!!!! =D
-
Uitdaging Crash 'n Bash: De uitslag Beste Deelnemers! De tweede uitdaging is voorbij. Van alle inzendingen hebben 4 deelnemers de deadline gehaald! Onder hen is 6 euro aan coupons verloot. Allereerst de 4 finalisten die we willen feliciteren met het voltooien van de uitdaging: DMT van draco Formula X van uni 15 Straatveger van uni 17 Fleeteisveurwatjes van uni 16 De uiteindelijke prijs van 50k Donkere Materie is gegaan naar: Straatveger! Heel veel plezier met je coupons! En iedereen heel erg bed…
-
Lu koekjes
Syrabi - - Ex teamleden
PostDe Lu! Mevrouw sjaalbreister! De Lu is jarig!!!! jarig.jpg
-
Lu koekjes
Syrabi - - Ex teamleden
PostWooot wooot ook al 3 jaar :O Gefeli!
-
Een bericht van onze coma Paso: Belangrijke info voor alle communities. Vanwege de CDN (Content Delivery System) kunnen er veel addons en toolgerelateerde problemen ontstaan. Om dit in het kort uit te leggen: veel van de graphics en scripts van het spel worden nu gedeeld met een andere Gameforge sever en niet rechtstreeks vanuit de Ogameserver zelf. Op deze manier kunnen onderdelen veel sneller geladen worden, speciaal om lags te voorkomen na de updates. Het probleem hierbij is dat nu verschille…
-
Rey Nemaattori
Syrabi - - Ex teamleden
PostGEFELICITEERD =D!!! WOOOTERDEWOOOT!!
-
Lu koekjes
Syrabi - - Ex teamleden
PostGe.. Ge... Ge... Dat zeggen de reservebelgen toch ook altijd? *runs!*
-
Lu koekjes
Syrabi - - Ex teamleden
Post=.= Onder welke steen komen jullie?