Search Results
Search results 1-15 of 15.
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
Postpohhhhh das weer een lekker klappertje,,, ennnn doorrrrrrr....
-
Hotseflots, lekkere klapper, lekkere winst, lekker gedaan Congratz Nick
-
Zeer lekker weer laatste tijd al meermaals op gevlogen, telkens zonder resultaat hrpfffff Congratz duifje
-
Well done congratz
-
Ik wilde hier nooit geen woorden aan vuilmaken maar ga nu toch voor 1 keer ff reageren. Het ging om inderdaad om 2 locaties waar je zo een 30 tot 40 mln aan gs hebt opgehaald en ja je hebt me aangeboden om de helft te vergoeden, maar dan vraag ik me toch af de helft ??? hoezoo de helft als je ook maar een beetje gevoel voor eer in die walnoot van je had dan had je gewoon de volledige som vergoed.... en die van de schade die ik heb opgelopen. Maar nee je kiest er voor om je dr vanaf te maken met …
-
Heerlijk heerlijk heerlijk dit....... eindelijk de rekening kunnen vereffenen met een van die bammetjes. Voor mij een lange zit geweest aangezien ik al een etmaal wakker was, en de target nog iets langer op zich liet wachten als dat ik zelf had gehoopt. Maar het is het wachten dubbel en dwars waard geweest, het uiteindelijke resultaat mag dr wezen Credits en respect in eerste plaats naar BLM, al die observatie uurtjes en toewijding om dit tot een succes te maken.... topper. Verder credits voor d…
-
lekker gedaan
-
[TOT: 4.143.361.000] Mohquembe [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 782.552.000, V: 3.360.809.000)
Mohquembe - - Rustplaats
PostWas een beetje inspiratieloos aan het raiden en tijdens het volgende setje spio's zag ik een speler die ik nog niet eerder had opgemerkt, enkel in V dan........ Timer op een van zijn planeten dus toch maar ff snel een setje spio's dr tegenaan gesmeten, ennnn ja hoor daar lag een mooi vlootje op een van de manen. Dus ff zien wat ik aan vloot beschikbaar had, helaas niet bijster veel maar gelukkig genoeg om dr doorheen te komen. Enkel deut niet op de juiste plek maar wel 1 mw verder op, gezien de …
-
lekkere brok zag de rommel al liggen, happy spending
-
Afgelopen week al eens op dit vlootje gevlogen toen achter het net gevist, dus de boel ff in de gaten gehouden. Deut neergelegd en vandaag was het zover timer op zijn maan en vliegen maar. Wel een overkill aan vrachtbootjes voor de naraids gestuurd, maar goed dan past de gs in elk geval wel goed pertur4bo voorspoedige rebuild gewenst De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mohquembe [SpG] ____________________________________________…
-
Kreeg bezoek van Bolder, dus ff rustig afwachten en.............. huup huup barbatruc Hij vloog door dus Bolder bedankt voor het sportieve berichtje en de rommel die je hebt achtergelaten. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bolder [301] ________________________________________________ Klein vrachtschip 25.000 Interceptor 2.500 _________________________________________ Verdediger Mohquembe [SpG] _________________________________…
-
[TOT: 1.448.548.000] PresentDanger [SpG] vs. vakantieman [TFL] (A: 85.500.000, V: 1.363.048.000)
Postslobber en weg,,,, congratz
-
[TOT: 7.702.986.000] Mohquembe [SpG] vs. Vondutch [U.S.O] (A: 650.766.000, V: 7.052.220.000)
Mohquembe - - Rustplaats
Post~HT @15-02-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Spio rondje gedaan en heb gelukkig niet heel veel spelers lastig hoeven vallen met mijn spio's tot dat ik het vlootje van Vondutch spotte. Sim gedraaid en besloten om de rippers samen met de nietjes van stal te halen. Nog geen reactie gehad van de defender maar wens je een voorspoedige rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mohquembe [SpG] _____________________…
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
PostTijdens een nachtelijk raid toertje zie ik zo opeens een spio rapportje van een alli genootje voorbij komen. Vraag of hij wil vliegen maar blijkt al bezet te zijn met andere activiteiten :-p, niet veel later zie ik een berichtje langs vliegen dat Demon de stoute schoenen wel wil aantrekken. Dus na enig gekeuvel en geleuter over deut in de bootjes gesprongen en vliegen maar, wat onderstaande heeft opgeleverd. credits voor Present Danger voor het aanleveren van dit lekkere prakje en Demon thanx vo…