Search Results
Search results 81-100 of 407.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 156.810.000] Buckert [EOD] vs. Wolfie [FSO] (A: 15.899.000, D: 140.911.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostJe kon beter op andere planeet de vloot neer leggen hier was zoveel verdediging
-
[TOT: 286.282.000] The King [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & Nightmare [Bananana] vs. Rampage [Bro]
Gorilla - - Rustplaats
PostQuote from Abremsev: “Dat is zo! Daar heb ik echt compleet overheen gekeken. @GriLLiTo Graag hier voortaan op letten, deze slag moet ik eigenlijk verwijderen nu. Ik zal hem laten staan voor deze keer, volgende keer moet ik ze weg halen. ” Gewoon even een vraag hoezo zou je niet een slag in een andere taal mogen posten? Is dit omdat het dan moeilijk te zien is wat iemand schrijft? OT: Leuke gifjes bij de slag mooi gedaan
-
Draadjes idee 3.0
Gorilla - - Ideas Planet
PostQuote from Abremsev: “Oke, ik ga nog 1x op je reageren. Waarom moet je je altijd zo opstellen? Je houdt je nu van de domme, maar dat is helemaal niet wat je vroeg. Het enige wat je zei was iets over HT. We sluiten jouw topics omdat je nog nooit een fatsoenlijk topic bent gestart. Zoals je ziet reageer ik hier heel normaal op iedereen, en neem ik uitgebreid de tijd om iedereen zijn vragen en opmerkingen te beantwoorden. Dus als je nou is de moeite neemt om een fatsoenlijk topic te openen, met voo…
-
Draadjes idee 3.0
Gorilla - - Ideas Planet
PostGelijk mijn bericht verwijderen en als ik vraag waarom gelijk de gesprek sluiten lijkt wel alsof het forum noord korea is.
-
[TOT: 96.705.000] Badgast vs. Magellaan [Bananana] (A: 26.904.000, V: 69.801.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostGoed bezig aanpakken die pushers!
-
[TOT: 537.434.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 110.688.000, V: 426.746.000)
Gorilla - - Rustplaats
PostJenske hoeveel euro heb je al betaald aan al die mensen om je te pushen?
-
[TOT: 158.996.000] DMT [n00dles] vs. Kale [Lms] (A: 124.000, V: 158.872.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “ziet er uit als een rare expo vloot. ” Ziet er uit als een rare push actie!
-
Volgensmij is dit een dikke push hit? Hij komt online recht na de aanval maar haalt geen puin op? Ik denk dat de GO van deze uni hier even een onderzoek moet maken.
-
Draadjes idee 3.0
Gorilla - - Ideas Planet
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Spelers vergeten over het algemeen dat ze hier nu in het draadje over het algemeen zitten te blaten over het slechte functioneren van het board team. Toch zie ik niemand van jullie naar voren stappen wanneer er gevraagd wordt voor Moderatoren om het dan "beter" te kunnen doen. ” Vind ik ook HT ze moeten zich gewoon aanmelden als ze alles beter weten want beter kunnen ze het vast zeker ook niet!
-
Draadjes idee 3.0
Gorilla - - Ideas Planet
PostQuote from Spacefighter: “dank voor alle inzet teamlers ” *Knip* De volgende keer is het een waarschuwing, dit slaat totaal nergens op.
-
Draadjes idee 3.0
Gorilla - - Ideas Planet
PostGewoon heel de team afschaffen dikke poep is dat gewoon vooral HT
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
Postdizzy
-
[TOT: 53.375.000] Jenske03 [Bananana] & The King [Bananana] vs. Klapstoeltje [IaJ] (A: 10.497.000, V: 42.878.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Gorilla: “Quote from Klapstoeltje: “nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan... Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemak…
-
[TOT: 53.375.000] Jenske03 [Bananana] & The King [Bananana] vs. Klapstoeltje [IaJ] (A: 10.497.000, V: 42.878.000)
Gorilla - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan... Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doen. Ik blame de aanval…
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostIk denk el ahraiah
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostNee jenske
-
Je kan ook niet snel heel veel boosters doen krijg je ook gekke error ik was daardoor even paar dagen vmodus in gevlucht zo van shock was ik