Search Results
Search results 21-40 of 175.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from mattieboy: “In principe wordt u3 ook wel gemerged, maar dan als doeluni zijnde, dus andere uni's komen in u3 erbij. Maar ik denk dat het inderdaad het beste is om iedereen de keuze te geven tussen 3 doeluni's, alle 3 met totaal verschillende specs. ” ja oke ma bedoel een x een nieuwe verse uni of een keuze voor u3 spelers om daar een x weg te kunnen naar een uni waar ook geen def puin is is leuker, of evt een versnelling of 10x eco voor u3.
-
Ticket
PostIk ben mijn Yildun account al ruim 6 maanden kwijt omdat ik er niet in kan door een bug meerdere malen aangegeven dat t door de alliantie bug kwam, toen hebben ze t paar maanden vol gehouden om te zeggen, dat het niks met de ally te maken heeft, heb 1 maand terug toch nog maar een screenshotje gestuurd en toen zijden ze dat zal t probleem wel zijn hun zouden t door sturen niks mee gedaan en niks meer over gehoord, dus bolder ik ben t met je eens, het lijkt onderhand idd op discriminatie