Search Results
Search results 61-80 of 132.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Okee... Had deze eigenlijk niet eens willen posten maar gezien meneer zen reactie toch maar... Hij vindt t belachelijk dat ik hem hiervoor aanval en krijg daarbij ook nog allemaal loze verwijten en verwensingen toebedeeld.... Heb m maar verteld dat ie terug moet gaan naar de kleuterschool, dat ie daar nog wat van ken leren en dat ie op moet houden met huilen.. Geloof dat ie nu in vm uit aan het snotteren is En gezien zen (op zen zachtst gezecht) lullige reactie wens ik meneer GEEN rebuild toe en…
-
[TOT: 1.601.090.000] PresentDanger [SpG] vs. OnlyData [U.S.O] (A: 301.289.000, D: 1.299.801.000)
PostLogde gistermiddag in omdat men saves beina zouden landen en wilde deze juist pullen ivm weinig tijd gister.. Echter zag ook een gedeelde spy van zaphod eerder die middag met dit vlootje erin... Even goed bekeken en men saves toch mr ff laten landen.. Kon dit smakelijke hapje niet voorbij laten gaan, was inmiddals al ruim n uur na zaps spy dus ik ff opnieuw gegluurd en ja hoor, boeltje lag er nog... Vervolgens nota bene via men mobiel gesimmed en aanval en recs verstuurd met deze slag als gevolg…
-
[TOT: 7.243.264.000] Fair play vs. Kevin87 [DEMA] (A: 1.368.279.000, V: 5.874.985.000)
Mighty-Me - - Rustplaats
Postau! Jammer kev!! Kop op! Jou kennende komt rb wel goed.. Nie meer zulke foutjes maken schat!! Aanvaller leuk gevonden en gesloopt, nette winst over, doe r wat leuks mee zou ik zeggen...
-
Ok, deze heeft wel kort geinig verhaaltje... Kreeg m vanmorgen door gegeven van allymaatje waarvoor dank!! dat ie hier op plaatsing vloog... vlootje waar het om ging waren dus deze 30rips & 7774kv,601gv,7692lgs,116ss,362recy en nog 1667lgs die meneer op de betreffende planeet had laten liggen voor ik denk n gratis maan gesimmed enz enz en recs en vloot getimed, komt de impact, blijkt dat alles BEHALVE de rips wegvlucht.. eerste nareet was een wave van ss/ics juist vanwege dat vluchtrisico waar i…
-
ga gewoon op zoek naar iemand die je kan/wil protecten of de aanvaller niet moet. Vraag die om hulp en sloop de aanvaller op n mooie ninja voor je deur... Ben je gelijk van t gezeik af en men denkt int vervolg wel 3x na je aan te vallen.. Ik speel zelf ook xalinth en weet dat er meer dan genoeg vloot in die uni zit om dit tot stoppen en n succes te brengen.... Lijkt mij niet al te moeilijk te regelen/plannen
-
altijd gesellie !
-
whahaha mja dat krijg je als je hoogste mijn ooit een meth40 is...... minen is niet voor mij in de wieg gelegd
-
Leuk raiden zo .. Houdt men werfjes mooi draaiend sportieve reactie ook, top! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12.000 Licht gevechtsschip 437.879 Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger smeagol [TKW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 7.300 Recycler 2 Spionagesonde 330 Zonne-en…
-
[TOT: 1.999.681.000] PresentDanger [SpG] vs. OnlyData [U.S.O] (A: 404.815.000, V: 1.594.866.000)
PostEn om maar gelijk verder te gaan... Deze niet op n nbammert, maar wel n smakelijke winst om men werfjes draaiend te houden Kwam m tegen met timer, gelijk gesprongen en gevlogen met volgend result : De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] ________________________________________________ Slagschip 25.000 Interceptor 60.000 _________________________________________ Verdediger OnlyData [U.S.O] _______________________…
-
Heerlijk dit!! Speciale dank gaat uit naar BLM voor alle kijkuurtjes en wat al niet meer... Ben ook heel erg blij dat ik als naamloos mee mocht, ben ondertussen ook niet meer naamloos maar weer present & dangerous Op deze manier toch aardig men gram terug kunnen halen voor die crash jegens mij ook waar ik niet eens target was.......
-
leuke profits.. Lkkr bezig!! Hf spending Def gl@rb
-
heerlijke klapper jongens!! t is jullie gegund!! @klap gl@rb
-
Zo, nu eindelijk ban mij hier ook een reactie, kom hier niet zo vaak Heerlijke diefstal nick, zoalsal gezecht ofc en gratzzz.. en ref succ6 met opnieuw vergaren
-
lekker gedaan jongens eerder geen tijd gehad voor reactie hier sorry def gl@rb
-
tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP
-
Post niet vaak iets maar deze winst vond ik wel de moeite waard.. Kwam dit ineens tegen tijdens n spyronde... Had elders ook nog wat act mr ben droog gaan vliegen, deutkosten waren toch laag dus dacht wie weet... Verschenen al vrij vlot na men launch overal timertjes met volgend result.. Def nog niks van vernomen maar iig n gl@rb!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [GZV] __________________________________________…
-
Leuke slag om te zien zo... Niet voor winst oid gevlogen, maar vanwege puur lijfsbehoud, zulk soort slagen zie je tegenwoordig niet meer veel... Jammer, want deze brengen wel n extra dimensie in het spel!! Ook top van veger zijn sportieve reactie Rest mij alle partijen n goede rebuild te wensen!
-
Heerlijk om te zien dit!! Zo doet mijn oude account ook weer wat.. en gelijk tegen NBAM ook Wist dat jij de aangewezen persoon voor dit acc zou zijn ;)) Heb je gelijk wat rebuild-gs bij ze terug gehaald, lekker, op naar de volgende... @def, gl@rb(wat voor jou geen moeite is) en loop verder niet zo te janken, laat echt zien hoe sportief je werkelijk bent....
-
Tsjaaa... leuk gedaan zo op zich, nog gepoogd jullie weg te krijgen maar mocht helaas niet baten... HF met jullie winst Rebuild gaat r voor mij hier niet meer komen, dit acc gaat naar iemand anders, die ik hier al over heb benaderd overigens...., Verder nog even alle liefde voor m'n schatjes bij SpG waardoor ik het op dit acc toch al n jaar of 11 vol heb gehouden..... Voor nu ga ik lekker met pensioen en van de zomer genieten!!
-
Terug uit vm... Leuk gevuld vrachtersvlootje gevonden... Sportieve reactie gehad,gl@Rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] ________________________________________________ Interceptor 25.000 _________________________________________ Verdediger Captain Morgan [RUM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.919 Groot vrachtschip 10.012 Kolonisatieschip 2 Spionagesonde 636 Ster des Doo…