Search Results

Search results 21-40 of 209.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheBunny [n00dles] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 17.086 Kruiser 17.220 Slagschip 4.495 Interceptor 1.670 Bommenwerper 3.524 Vernietiger 3.477 Reaper 1.230 Pathfinder 14.500 Klein vrachtschip 300.000 Spionagesonde 95.000 _________________________________________ Verdediger Rex Lovianum ________________________________________________ Klein vrachtschip 103…

• En gelijk de eerste spelers die DM gebruiken omdat ze bang zijn het anders niet te kunnen

• Ik heb het op meerdere servers getest maar het blijkt overal waar ik het heb getest hetzelfde probleem te geven Wanneer je naar de marktplaats gaat zijn er aanbiedingen zichtbaar. zodra je een voorkeur veranderd (waarvan je zeker weet dat die er ook zijn) verdwijnen alle aanbiedingen Wanneer je daarna alle voorkeuren weer op "allen" zet is er nog steeds geen aanbieding zichtbaar door nogmaals op marktplaats te drukken zijn ze weer terug (totdat je weer een voorkeur veranderd)

• Aangezien er afgelopen week een Update is geweest had ik gehoopt dat dit probleem opgelost was. Echter wordt ik er dagelijks geregeld uit gekicked (soms slechts 5 minuten na elkaar) Ik heb dit probleem in alle mogelijke sitiaties. Vaste internet lijn Wifi (zowel telefoon als labtop) Data via de telefoon sinds een jaar wordt het steeds erger heb ik het gevoel

• Wat doe je nu :O met wie moet ik nu dan mijn deut verhandelen haha

• Tijdstip berekenen uitkomst expeditie

TheBunny - - Spel

Ik heb een vraag met betrekking tot Expedities Zoals in het onderwerp al beschreven "wanneer word de uitkomst van de expedities berekend" Het maakt in principe niet uit voor het normale spel maar gezien ik vannacht na 12 uur een expeditie rapport terug heb gekregen waarbij de 9x DM bonus niet meegerekend is vroeg ik het me af Of heeft dit te maken met dat om 12 uur het in zou moeten gaan maar ivm de "reset" om 3 uur hij pas om 3 uur ingaat Er zijn volgens mij 4 opties welke mogelijk zijn 1 Bij h…

• En zoals vanouds kale gooit er geld tegenaan en laat zich crashen

• Handleiding Gevechtsschepen

TheBunny - - Handleidingen

Quote from Unleasher: “Quote from Anuvinda: “Je bent het kolonisatieschip vergeten. ” is geen gevechtsschip, is een vrachtschip :P/Vrachtschepen handig voor grondstoffen Slecht tegen alles. ” Niet geheel mee eens Met een vlootje van 20k KV en 1,1k IC win je van 7k X-ers (met ca 60Mwinst met puin) Met een vlootje van 20k LG en 1,1k IC verlies je tegen 7k X-ers (Ca 24M verlies als je het puin hebt)

• Planeet markers

TheBunny - - Ideas Planet

Quote from Alpatsjino: “Hetzelfde dus wat je al in addons heb zitten. Wat is de meerwaarde dan om het dubbel te maken? ” niet iedereen speelt met addons er was nog een tijd dat een groot deel van de addons geblockt werden

• misschien uitgesteld door corona maargoed hoop dat er niet veel animo is

• Nouja alvast een deel van mijn "verlies" terug want Ravenger heeft ook de skills om grondstoffen te laten slingeren De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheBunny [n00dles] ________________________________________________ Kruiser 300 Pathfinder 500 _________________________________________ Verdediger Ravenger [F-E-L] ________________________________________________ Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _…

• Altijd leuk dat iedereen altijd zegt "ik ga niet spelen" maar vervolgens is het een grote kans dat ze toch een accountje aanmaken voor de 1e maand omdat er dan nog wat te beleven is als we nu eens echt voet bij stuk houden en niet gaan spelen wie weet heeft gameforce dan eindelijk het signaal dat er echt iets moet gebeuren met Ogame.nl met betrekking tot andere landen

• @Ravenger Het raidje op jou was gewoon niet belangrijk genoeg, het verlies is ook al ruimschoots terug gebouwd wel een beetje jammer dat het gebeurde maar wel leuk om te zien dat je "ninja" niet eens als me bootjes gesloopt heeft

• Gewoon omdat het kan... Oorlog is ook defjes slopen (met raidwinst) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheBunny [n00dles] ________________________________________________ Ster des Doods 40 _________________________________________ Verdediger BATIMENT [F-E-L] ________________________________________________ Raketlanceerder 53 Kleine laser 26.502 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller TheBunny [n00…

• Niemand gehoord van laserlassen Hoe beter je laser techniek is hoe sneller/nauwkeuriger je kunt lassen en daardoor wordt het productie proces sneller maar denk inderdaad niet dat het snel gaat gebeuren ivm de aanpassig van 10k naar 100k eenheiden in 1x aanzetten Ooit eens een keer iets uitgedacht met lasertechniek in combinatie met energie techniek om je schepen zuiniger te laten vliegen Iets met lasertechniek (is een soort van energie overdracht) (Lasertech - 11)^1,8 = Bereik van de laser (vlie…

• Met betrekking tot laser techniek: 1-12 benodigd door Interceptor/ kleine en grote laser / Plasma tech / ionen 15 - stelt je in staat om: 2 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theoretische bouwtijd" van deze unit 0,5s is per seconde te produceren 20 - stelt je in staat om: 3 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theoretische bouwtijd" van deze unit 0,33s is per seconde te produceren 25 - stelt je in staat om: 4 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theore…

• Nanotechnologie

• Dikke klapper, Waar twee kanten een verhaal vertellen dat verschilt ligt de waarheid ergens in het midden, dan wel niet meer naar een kant dan de andere kant. De enige wat ik me afvraag is, is er een bepaalde tijd dat je een "oud alliantiegenoot/vriend" niet aan mag vallen na het verbreken van de verbanden? of is dit een ongeschreven regel die sociaal acceptabel is, welke in de meeste gevallen nageleefd wordt

• Poll voor een mogelijke uni

TheBunny - - Algemeen

merge heeft totaal geen zin om de simpele reden de huidige spelers die in oudere uni's hebben vaak meerdere accounts dus wanneer er een merge komt kunnen ze er nog maar 1 spelen in plaats van verschillende (in verschillende uni's) mocht ogame weer terug naar de glorie tijd willen moet er welicht iets anders veranderen dan Merges en Nieuwe uni's misschien moet gameforce hun geld en energie steken in het bedenken van deze veranderingen dan in nieuwe uni's en/of merges

• Wie reageert er na jou?

TheBunny - - Thuisplaneet

voldermort, ik heb toch een heel ander spreukenboek https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_toverspreuken_uit_Harry_Potter maar misschien heb jij Fideliusbezwering gebruikt om iets te verbergen geef maar het antwoord tom