Search Results

Search results 221-232 of 232.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Slagschip 363 Interceptor 147 _________________________________________ Verdediger Geoff [S_O] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 57 Zwaar gevechtsschip 5 Kruiser 49 Slagschip 43 Recycler 30 Bommenwerper 2 Vernietiger 5 Interceptor 8 Raketlanceerder 76 Kleine laser 88 Grote laser 40 Ionk…

• Phanax hit vloot op 2 sec, rec op 3 sec defender helaas geen maan maar een voorspoedige rebuild gewenst De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Klein vrachtschip 666 Licht gevechtsschip 2.718 Zwaar gevechtsschip 298 Kruiser 398 Slagschip 350 Bommenwerper 50 Vernietiger 27 Interceptor 127 _________________________________________ Verdediger Ivo [SSA] _____________________________…

• Quote from Dododream: “Mooie slagen hoor, lekker bezig! Volgens mij zijn dit wel HoFs; ? ” Ik denk dat je gelijk hebt!. Alleen worden er hier ook steeds slagen gepost die groter zijn dan deze 4 van mij! Dus voelde een beetje vreemd om het dan in de HOF-sectie te posten.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Slagschip 294 Bommenwerper 49 Interceptor 117 _________________________________________ Verdediger Ainz Ooal Gown [Vuur] ________________________________________________ Groot vrachtschip 31 Kruiser 122 Slagschip 7 Kolonisatieschip 1 Interceptor 1 Raketlanceerder 452 Kleine laser 691 Grote laser 36 Gausskanon 7 Ionkanon 64 Kleine planetai…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Slagschip 289 Interceptor 117 _________________________________________ Verdediger Geologist Sao [SSA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 9 Kruiser 6 Slagschip 100 Recycler 4 Spionagesonde 5 Raketlanceerder 76 Kleine laser 52 Grote laser 16 Gausskanon 41 Ionkanon 26 Kleine planetaire schildkoepel 1 ________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.973 Zwaar gevechtsschip 337 Kruiser 371 Slagschip 277 Bommenwerper 37 Vernietiger 16 Interceptor 117 _________________________________________ Verdediger Marshal Pegasus [HoF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6 Groot vrachtschip 23 Licht gevechtsschip 9 Zwaar gevechtsschip 6 Kruiser …

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Slagschip 218 Interceptor 87 _________________________________________ Verdediger wild_dog [VVV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Groot vrachtschip 20 Licht gevechtsschip 140 Zwaar gevechtsschip 20 Kruiser 70 Slagschip 20 Recycler 16 Spionagesonde 25 Bommenwerper 5 Interceptor 5 Raketlanceerder 72 Klein…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Slagschip 257 Interceptor 88 _________________________________________ Verdediger Eireann [VVV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 45 Licht gevechtsschip 133 Kruiser 5 Slagschip 86 Zonne-energiesatelliet 3 Kleine laser 225 Grote laser 1 Gausskanon 4 _________________________________________ Na het gevecht .…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.456 Zwaar gevechtsschip 303 Slagschip 182 Interceptor 63 _________________________________________ Verdediger General Aladeen [ATEA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 72 Zwaar gevechtsschip 2 Slagschip 138 Recycler 40 Spionagesonde 65 Zonne-energiesatelliet 4 Raketlanceerder 548 Klein…

• Quote from Swenno: “Klein inschatting foutje gemaakt. Alle manen gechecked in een straal van 20 stelsels even niet aan gedacht dat de heer Winter een phalanx 6 heeft. Dus een safe gedaan om deut en tijd te besparen Ohja ondanks de phalanx kan die slecht zijn recs timen. Heb 139x mijn recs kunnen vullen dus de rebuild gaat voor spoedig! Volgende keer kom ik over je heen met mijn snowboard! Because i love winters ” Onzin wat je zegt ik heb je ook verkeerd zien saven maar te laat helaas Gewoon oerd…

• Ook maar eens een slagje posten voor de afwisseling. Volgens mij is het een HOF-je maar zie dat er hier al veel grotere slagen zijn gepost! Dus dan post ik het maar hier De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-09-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller FLAIR ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.022 Zwaar gevechtsschip 279 Kruiser 191 Slagschip 124 Interceptor 44 _________________________________________ Verdediger kloze12 [BSG75] ___________…