Search Results
Search results 41-60 of 373.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostTja, Azenomei, je hebt jezelf niet geliefd gemaakt met je gedram op het board... Nu rechtvaardig je de v-hopper speelstijl ook nog eens door je te laten vangen met een spot-sim-fly Glrb!
-
[TOT: 3.788.458.000] Jenske [GZV] vs. Hou van Hamburgers [FPR] (A: 2.741.020.000, V: 1.047.438.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Knowledge: “Shit doesn't just happen. It came knocking at your door and you let it in Knap gedaan HVH en ook nog eens een top 10, kunnen er niet veel zeggen in deze uni ” Weet niet precies wat je impliceert met de stront de deur open doen, maar Jenske ziet kruisers, checkt voor resterende vloot en waagt een counter. Meer dan een safety probe kun je dan niet doen. De timing van HvH was gewoon netjes. Dit is in ieder geval veel spannender dan wachten op de timer en vliegen als alles sti…
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting: 400K dm Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket. Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben ” We hebben ook wel net die beloningen achter de rug, waar een klasse token weggegeven werd. Bovendien toont dit eigenlijk alleen aan hoe s…
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostDikke knallers al in Oberon. Die x8 eco met ontdekkers laat zich merken. En als er toch DM uitgegeven wordt, vind ik het knapper op slagen dan op grondstoffen. Mooie winst! Glrb Ribbon
-
[TOT: 181.425.963.000] Opa Koos [Next] & Sexxie Exxie [Next] & McKnotje [Next] & Zippp [Next] & HATSEFLAST [Next] vs. slipper [DEMA] (A: 25.685.146.000, V: 155.740.817.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostIn de zin van transparantie, een korte toelichting waarom deze slag na overleg niet is afgekeurd: Slipper had al meer dan een maand op voorhand per forumpost aangegeven te willen stoppen: Slipper vertrekt Zoals hij zelf aangeeft in het in-game bericht waren de slagmakers aanvankelijk onwillig: Quote from ressiv: “Next wilde initieel niet ” Ondertussen heeft heel u3 genoeg tijd gehad om een poging te wagen, mits de vuurkracht ervoor kon samengebracht worden. De jongens van NEXT waren er als eerst…
-
Langere expedities verhogen de kans op een uitkomst (= alles wat niet "niks" is), verlengen ook de vertraging, maar hebben verder geen invloed op de grootte van de beloning. In mijn ervaring is zoveel mogelijk expo van 1u sturen gewoon de meest winstgevende strategie.
-
Uni spec polls
PostQuote from ExXx: “snap ik. Zou echt totale onzin zijn. We komen uit een 4x speed uni, werden eigenlijk gedwongen om naar u3 te gaan want in Zag kan je geen leven hebben met 6x speed. En dan terug gezet worden naar het stenen tijdperk met 1x speed is totale waanzin. Mijn muis staat al half op de delete knop, hoef alleen nog maar te klikken. ” x4 vs x1 speler be like tenor.gif xD
-
Uni spec polls
PostEnkel gemergede uni's, neem ik aan?
-
[TOT: 1.384.269.500] Kikero [TEK6] vs. Metis [GRS] (A: 128.030.000, V: 1.256.239.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostSpotte een plaatsing van mw4 naar mw1 van meer dan drie dagen en ging terugtimen, maar het landde gewoon. Met 50% puin is het lastig om winst achter def uit te halen als de vliegkosten bovendien hoog zijn, maar het is toch mooi meegenomen. Glrb, Metis De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kikero [TEK6] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1 Slagschip 20.000 Interceptor 47.690 Bommenwerper 21.070 Verni…
-
Albert Heijn pannen zegels
Kikero - - Thuisplaneet
Post3?! Als dat exponentiëel groeit hebben we te maken met een pandemie. tenor.gif
-
Albert Heijn pannen zegels
Kikero - - Thuisplaneet
PostMooi om de gemeenschap zo bij elkaar te zien komen voor iemand! Maak je in-game ook snode pannen? tenor.gif
-
[NEW#1SOLO][TOT: 5.111.781.000] Jenske [ACE] vs. Medic [AGV] (A: 1.279.051.000, V: 3.832.730.000)
PostLekker gespot, goeie winst. Glrb Medic! Voorzichtiger volgende keer :o
-
[TOT: 100.095.500] Lange Giraffe [T3RDM] vs. Gier [ACE] (A: 4.640.000, V: 95.455.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostSpeldenprik of niet, winst is winst Beter schoonmaken, Gier!
-
Het late nachtje zeker waard. Proficiat met nog een nr1! Wel eens praten met de piloten van de eerste wave van rips, want die hebben er niks van gebakken. tenor.gif Glrb repelsteeltje!
-
[TOT: 2.451.834.000] Fonzy [PaK] vs. Happy Fatty [FPR] (A: 734.018.000, V: 1.717.816.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostZou interessant zijn als ogotcha rekening kon houden met de ruimtewerf! Mooi gespeeld op die manier Glrb Gelukkige Dikkerd
-
Quote from someone: “Ik zeg dat het goed is dat je het doet, hoezo afkraken? ” Doe nou even niet Quote from someone: “Ze maken ook maar iedereen GO tegenwoordig. ” Demotiverend en compleet irrelevant in deze discussie. Je redenering m.b.t. "wat er niet staat" hield geen steek, vervolgens begon je de semantiek te beargumenteren, en tenslotte speelde je op de man. Slotje aub. M'n punt en beargumentering is gemaakt: Quote from Kikero: “Als ik 1->2 er in kan zetten omdat 1 er zal staan, dan moet ik …
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Iemand heeft wel een punt hier, zolang het er niet staat... ” Dat is het juist, het is niet logisch consequent. Als de premisse is "zolang het er niet staat kun je het niet in de queue zetten of afbreken", dan zou je geen opeenvolgende upgrades kunnen doen. Als ik 1->2 er in kan zetten omdat 1 er zal staan, dan moet ik ook 1->0 kunnen inplannen. Quote from someone: “Overigens als je het snel wil doen moet je maanvelden kopen en je phalanx afkopen/versnellen met dm/…
-
[TOT: 234.954.000] Klapvetjes [FPR] vs. Kale [CCG] (A: 340.000, V: 234.614.000)
Kikero - - Hall of Fame
Postinb4 spacefighter: "Het houdt niet op. Niet vanzelf." xD Dit maakt de rebuild wel wat makkelijker! huphup vooruit.
-
[NIEUWE AGS #1 NINJA] [TOT: 35.678.195.000] Anunaki [Pirates] vs. Ichie [MABN] & Kikero [MABN] & Edwin VanCleef [MABN] (A: 26.728.519.000, D: 8.949.676.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Dutch Rebel: “Quote from Kikero: “[foutje] ” blijf nou eens van de whiskey fles af zo vroeg in de middag .. ” tenor.gif