Search Results
Search results 61-80 of 373.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Vakantie modes
PostQuote from Azenomei: “Quote from Kikero: “Wie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald. ” Wat schattig, een GO die niet weet wat de mogelijkheden van DM zijn. Weet je zeker dat je hetzelfde spel speelt? ” Kun jij het met iemand oneens zijn zonder zo vreselijk neerbuigend te zijn? DM is (en zal altijd) een doorslaggevende factor zijn. Ik zal het weten, nadat ik in m'n eigen speel-uni onttroond ben door iemand die 90 miljard gs heeft ingekocht. Wat Lange Giraffe zegt sluit aan op mijn men…
-
Vakantie modes
PostQuote from Woozy: “Quote from Kikero: “Wie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald. Dat er überhaupt nog zoveel spot-sim-fly targets overblijven voor de smurfjes is me een raadsel. ” Nauwelijks achteruit in ranking , want 95% in uni 3 zit in Vmode zolang er niet bekend wordt of speed weer naar 1x gaat ” Maar wel in vloot relatief tot tegenstanders die actief expo doen. Uiteindelijk kunnen smurfjes dus hoppen maar nauwelijks schade toerichten.
-
Vakantie modes
PostWie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald. Dat er überhaupt nog zoveel spot-sim-fly targets overblijven voor de smurfjes is me een raadsel.
-
[TOT: 5.706.054.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 791.260.000, V: 4.914.794.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Waar bemoei jij je mee? Ik vind dit gewoon waardeloze pauper slagen. Moet ik dan maar zelf dingen gaan "pakken"? Dat mensen niet saven moeten ze zelf weten. Dat mensen totaal niet te pakken zijn omdat ze in v-mode hangjassen of online zijn is heel wat anders. V-hoppen is een zielige speelstijl en dat mag best benoemd worden. Jullie doen allemaal alsof het de beste skills van ogame nl zijn. GL@VM ” tenor.gif Bemoeien, bemoeien... Waarom pakt niemand de targets voor Zippp ze …
-
[TOT: 5.706.054.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 791.260.000, V: 4.914.794.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Die v-pauper zit nu alweer in v. GL@VM ” Pak de targets dan zelf. Er zijn er schijnbaar genoeg te vinden.
-
Kikero - - Hall of Fame
PostHoe valt er nog zo veel te vinden in oude uni's, en waarom maken de andere fleeters in godsnaam geen slagen :o lekker, hoor! De winst mag er zijn. Glrb def
-
[TOT: 2.871.102.000] Fonzy [PaK] vs. Senator Heubcini [Free4All] (A: 663.385.000, V: 2.207.717.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostPoeh! Mooie kaboem. Oldschool inner ploffen is altijd leuk. Gl@rl Heub
-
Quote from Azenomei: “Weer een kansloze v-hop slag. Goed hoor, bravo! ” No save, no fleet. Als zippp ze kan pakken, dan anderen ook. Waarom vlieg jij er niet voor, zodat ze niet in Zippps recyclers terecht komen? Waarom legt er niemand een valstrik? Meer moeite doen. Zippp, ik ben eigenlijk ook geen fan van het "meteen weer blauw". Ben van mening dat het minstens 48u zou moeten duren voordat v-mode weer aan kan (wie langer niet kan moet gewoon blauw blijven), maar het is binnen de mogelijkheden …
-
Met het meeste kapot en de laatste grote vis met z'n staart in de v-mode, ben ik weer piraatjes beginnen jagen. Lekker dikke klapper, al is de deutkost wel jammer. W709zaF.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Aliens ________________________________________________ Interceptor 3 Ster des Doods 1.049 Pathfinder 1 _________________________________________ Verdediger Kikero ________________________________________________ Ster de…
-
[TOT: 5.689.520.500] Meneer Zwart [JAG] vs. Jelly015 (A: 47.000, D: 5.689.473.500)
Kikero - - Rustplaats
PostQuote from Spacefighter: “heb je wat tegen zwart ja. That's racist xD OT gl@rb def ” tenor.gif Het "fluorescerende-urine-geel" geeft wel die extra touch, ja xD
-
[TOT: 5.689.520.500] Meneer Zwart [JAG] vs. Jelly015 (A: 47.000, D: 5.689.473.500)
Kikero - - Rustplaats
PostNog een knikkeraar :o Lelijke kleuren, mooie slag! Glrb Jelly!
-
[TOT: 50.626.402.000] Jenske vs. Julius Caesar [Bananana] (A: 11.860.537.000, V: 38.765.865.000)
PostQuote from bassie36: “Ah weer zo'n merkur clusterfuck slag, het is daar vanaf dag 1 droevig gesteld, dit past er weer mooi in. ” Ongeacht het conflict dat aan de slag voorafging, wat is er nou sneaky aan een NAP opzeggen en een maand later pas crashen? No save = no fleet.
-
[TOT: 12.305.279.000] Gier [GZV] & Knabbel [PaK] vs. Klapvetjes [FPR] (A: 2.986.005.000, V: 9.319.274.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostGoed gespot. Een dikke klapper ( ) en de kristalwinst mag er wezen. Glrb Klapstoel!
-
Quote from ExXx: “hoezo? Ik reageer voor het eerst op hem, en hij heeft een goed idee, geeft iedereen de kans wat extra te groeien in het huidige dooie Ogame. ” Het maakt gewoon niet uit welk thread het is de laatste tijd, je zult er een drammerige Azenomei terugvinden + iemand die hem er (indirect/impliciet) op aanspreekt Ik wil de beloningen zeker terug, maar zoals gezegd zou het de ontdekkers wat minder moeten belonen, of juist klasse-specifiek moeten zijn (waarom krijgen de ontdekkers + 20 e…
-
Quote from Azenomei: “Quote from ExXx: “Quote from Azenomei: “Altijd blijven is beter. Dan hebben de actieve spelers nog een voordeel tegenover de v-hoppers. ” Eindelijk komt er eens wat zinnigs uit je mond. Uitstekend idee. ” Aaaah, compliment burn, die zijn zeldzaam. ” Get a room, jullie twee. Echt in elke thread XD Ik vind de beloningen wel leuk, alleen leggen ze echt weer disproportioneel de nadruk op ontdekkers (ben er zelf één maar zou graag Generaaltje zijn en nog competitief mee kunnen) …