Search Results
Search results 121-140 of 373.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from ressiv: “Quote from Kikero: “Quote from ressiv: “sigh... zat er aan te komen .. er was een levendige handel in navigators en reapers... maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel.. by by verdienmodus GF dus puur een financiele beslissing zo te zien.. ” Er is héél veel geklaagd vanuit de community, hoor.Dit is juist een uitzonderlijk geval van GF luistert.Anders hadden ze wel DM gevraagd als handelscommissie ofzo. ” dat bed…
-
Quote from ressiv: “sigh... zat er aan te komen .. er was een levendige handel in navigators en reapers... maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel.. by by verdienmodus GF dus puur een financiele beslissing zo te zien.. ” Er is héél veel geklaagd vanuit de community, hoor. Dit is juist een uitzonderlijk geval van GF luistert. Anders hadden ze wel DM gevraagd als handelscommissie ofzo.
-
Quote from MisterE: “Ik dacht juist dat die logout iets tegen scripters was. Aangezien je met 1 klik weer terug in de game bent is het voor een normale speler een kleine ongemakkelijkheid. Voor een autoclicker of script daarintegen kan dit snel roet in het eten gooien. ” De meeste scripts hebben auto-login. Als ze het scripters moeilijker wouden maken hadden ze al lang captcha's ingevoerd: Captcha bij logins
-
Hoe vermijd je dat mensen adhv VPN/4g extra accountjes maken om zichzelf - binnen de regels - te pushen via de marktplaats? "Ik wil geen vloot, maar niemand koopt het voor dezelfde prijs als in de werf, dus moet ik het goedkoper aanbieden. Dat dat andere account toevallig altijd diegene is die ze oppikt kan ik toch niets aan doen?" Lastig, dit... ik ben ook grote fan van het concept, maar er moet al iets heel goeds bedacht worden om het misbruik tegen te gaan.
-
Die motu brengt wel leven in de brouwerij :p Leuk om te zien. Leuk slagje en ik zie dat de rebuild al gebeurd is, dus op naar de volgende poetsbeurt!
-
[TOT: 2.252.282.000] Fluttershy [Jig Saw] vs. GunZ (A: 0, V: 2.252.282.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostMooi lucratieve gok, dan! Met rips is altijd leuk. Glrb def
-
Ik zet al een tijdje lang m'n expo-vlootvondsten voor metaal op de markt, en ik merkte dat Patje altijd vanaf dezelfde maan de boel opkocht rond dezelfde uren van de dag. Eens wezen spieken, lekker veel vloot gespot, en beginnen wat tijden te noteren. Eergisteren probeerden we onze slag te maken, maar bleef de maan na 12 pogingen nog staan. De laatste 6 heeft hij weten ninja'en. Gisteren toch weer een dirty save gespot... dus ja, toch maar weer proberen dan. Vanochtend was het prijs. fpJAuZn.pn…
-
Altijd ballsy om door act te vliegen, ook al had je hier weinig te verliezen behalve deut. Mooi gedaan! glrb, Eagle
-
Quote from Jillian: “het is een algemeen ogame probleem. Valt mij op dat als ik "actief" bezig ben de bug vaker voorkomt. ” == als er veel berichten in 1 klap binnenkomen (spio's, gespamde expo's & aanvallen, vernietigingen). Chat dus ook. Vraag me af of het iets te maken heeft met het fetchen van notificaties enz.
-
[COUNTER][TOT: 836.252.500] Kikero [TEK10] & Lee Van Cleef [TEK10] vs. USC [GRS] (A: 94.731.000, V: 741.521.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Jenske03: “Leuke afscheidsslag! Good job! ” Jammer je te zien gaan, kerel! Mooie slagen gemaakt in Libra samen. Eigenlijk hadden we je hier ook een spio'tje moeten doen aanhaken. We zullen elders de boel aan gort moeten schieten
-
[COUNTER][TOT: 836.252.500] Kikero [TEK10] & Lee Van Cleef [TEK10] vs. USC [GRS] (A: 94.731.000, V: 741.521.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostRespect aan USC. Een durver die regelmatig naar boven in de ranglijst toe knokt. Jenske stopt in Libra, dus USC heeft vanochtend wat weten te slopen in melkweg 2 (al heb ik het puin kunnen wegsnoepen). Dat heeft hem vast wat goede moed gegeven, want vannamiddag was het weer prijs, en gaf Jenske de tijd door dat USC zou aankomen. Halten onder de lanx was geen optie, dus snel de tijd teruggerekend. 8FNKItc.png Deut vervoerd naar VIQ (Lee Van Cleef) die al inner lag met een ploffer, recs getimed, …
-
Medic/maxmilaan savede inderdaad altijd mooi op plaatsing. Hopelijk is alles in orde! Glrb Weer een nummer één hit aan je palmares toegevoegd!
-
[TOT: 18.918.250.000] Zippp [Next] & Sexxie Exxie [Next] vs. CoopRab [DEMA] (A: 1.508.250.000, V: 17.410.000.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostMooi uitgevoerde slag! Ik zie de winstverdeling wel in m'n inbox verschijnen Glrb, def! Riskante rip raid!
-
@Independence nieuwe nr 6 AGS.
-
IRC nog aanwezig?
PostQuote from Martin Garrix: “Klopt het dat er dus alleen een algemeen kanaal is (engels) en geen eigen kanaal? ” gXrfer1.png
-
[TOT: 2.088.069.000] Lone Ranger vs. Geologist Serpentis [bouwers] (A: 151.593.000, V: 1.936.476.000)
Kikero - - Top 10 Deimos
PostOuch... dat zijn veel reapers kwijt. Ziet er uit als een bouw accountje?
-
Nieuwe nr 1 [TOT: 5.889.944.000] Lone Ranger vs. Geologist Serpentis [bouwers] (A: 1.480.359.000, V: 4.409.585.000)
Kikero - - Top 10 Deimos
Post180 stelsels is wel een eind, ja! Mooie knal glrb def