Search Results
Search results 81-100 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 12.305.279.000] Gier [GZV] & Knabbel [PaK] vs. Klapvetjes [FPR] (A: 2.986.005.000, V: 9.319.274.000)
Yoshi - - Hall of Fame
Postkindertjes, de volgende die geen normaal woord kan zeggen, spamt of of-topic reageert krijg van mij gewoon een warn edit: pinned
-
Quote from Klapstoeltje: “ik heb alle opdrachten kunnen voltooien, de beloningen die extra zouden moeten komen werken alleen niet bij rang 1. Ik heb de 100 reapers gehad, maar de punten tellen niet bij, en omdat ik alle officers standaard aan heb zou ik ook 2 extra vlootsloten, 1 extra exposlot etc moeten krijgen... ” Kijk even of deze inventaris staan van de winkel, daar waar je normaal ook je boosters activeert
-
[TOT: 1.373.959.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Dummy Destroyer [DSS] (A: 255.848.000, V: 1.118.111.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostGezien dat we ons niet kunnen gedragen, sluit ik het draadje bij deze dan ook maar. De nodige waarschuwingen zijn uitgedeeld. Ben je het hier niet mee eens mag je je melden in mijn pm
-
Kristal te koop
Postdoen we
-
[TOT: 253.133.000] Zwerf Kat [CCG] vs. Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] (A: 26.566.000, V: 226.567.000)
Yoshi - - Hall of Fame
Postclosed om het draadje niet te laten ontsporen.
-
Eco omhoog JA Spioraiden aan JA De rest maakt me niet zoveel uit
-
Quote from RastaMen: “Ik denk dat die expeditie's met piraten en aliens best zouden kunnen werken, mits het te vinden percentage aan puin hetzelfde is voor de generaal en de verzamelaar. Je kan navigators kopen op de marktplaats, en puin op positie 16 is gewoon te ruimen, de optie is er dus wel. ” Als alle percentages hetzelfde zijn, wat is dan nog het nut van de discoverer?
-
Token na merge
Postdoen we
-
Quote from JamesCameron: “Wat ik me afvraag met die top 20 regel... Stel je hebt een redelijk dik account in groep 2. Met dat account sta je top 20 in zaga en top 20 in eridanus, maar top 30 in U3. MOET je dan naar U3? Toch een beetje gek om met 200m punten van wasat ofzo naar U3 te MOETEN? ” Ik heb een 500mil + accountje in wasat rofl, ik snap uberhaupt niet waarom wasat dan niet gewoon een doeluni was zoals de vorige merge. Gezien de stats is alleen het onderzoek en puin% anders.