Search Results
Search results 121-140 of 409.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from LoneRanger: “Vloot is dus ook niet zichtbaar op phalnx, want die is nog op plaatsing onderweg naar de herplaatste kolo. ” Vloot vliegt altijd op 100% snelheid achter een herplaatsing aan, gewoon kijken wat het langzaamste schip is Quote from LoneRanger: “Stel: al je maantjes worden gesloopt en je hebt je vloot opeen lange save gestuurd. Je weet dan al dat er een grote kans is dat jegesloopt gaat worden, meer dan 24 uur van tevoren. Je zou dan een seconde nadat je vloot terugkomt en de…
-
Quote from straatveger: “Je hebt dan wel ondertussen leren vertragen Doedelss, maar je vergat nog om tussen originele aankomst en vertraagde aankomst te checken, dat was de doodsteek van je vloot helaas.. goed dat je vertraagde, nu zaten men reccs er los naast ” Activiteit bij alliantie leden met vloot en dan geen spio, zonde om die vloot zo kapot te vliegen wel leuk slagje
-
Regels
PostQuote from paul-maximilianus: “Ik denk dat er geen automatische warning ingame kan komen dat er een aantal (100 totaal bv) transporten naar een planeet worden opgezet door spelers. Slechts de lanxer die die 100 transporten ziet en er last van heeft kan daar melding bij de GO van maken met bij voorkeur een screenshot. ” Ik denk dat spelers die hier de moeite voornemen, echt wel kunnen organiseren wie hoeveel transporten stuurt. Quote from Lord: “En omdat het onmogelijk is om alles uit te schrijve…
-
[TOT: 73.268.000] Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 8.148.000, V: 65.120.000)
monfy - - Hall of Fame
PostLekker deut raidje Quote from BeLikeMe: “respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey ” Gaat dit over dat ipr account wat ik 1 dag heb gehad?
-
Regels
Postja, hadden er alleen 5 moeten vliegen
-
Regels
PostQuote from paul-maximilianus: “Het spiegelen van het probleem kan je soms helpen: zou je het zelf leuk en fair play vinden als je 5000 sterren in 4 jaar gebouwd door deze manier van transportjes teniet gingen? Ik niet. Doe het dan een ander ook niet. ” Je haalt nu wel 2 slagen( 1 mislukte) door elkaar. Vorige week zaterdag nacht waren de manen van He-man geknald, zondag hebben wij veel transporten gestuurd zodat het pull moment van de plaatsing moeilijk te zien was. Na de pull, moest de plaatsin…
-
Regels
PostQuote from paul-maximilianus: “Ik mag aannemen dat het arme slachtoffer inmiddels zijn vloot terug heeft? ” Waarom? Slag is niks mis mee en gewoon goedgekeurd
-
Quote from blaargh: “Oooh dat is slim, erg netjes! Dat is de ban zeker waard! ” Denk dat bijna iedereen van ons getekend had voor deze bann en een vlootje weg. Quote from blaargh: “Wel raar dat ze hiermee geen rekening gehouden hebben bij de ontwikkeling van het lanx systeem 10 jaar geleden. Als dit een onvoorziene fout was, dan hadden ze het al lang opgelost. En in plaats van deze fout op te lossen, bannen ze 10 jaar later nog steeds spelers die van deze feature gebruikmaken. Ach ja, zo kennen …
-
[TOT: 157.156.000] Zippy [DaS] vs. WilliamWallace [Freedom] (A: 12.580.000, V: 144.576.000)
monfy - - Hall of Fame
Postdat is wel een heerlijk slokje deut
-
Quote from Spacefighter: “lanx volgespamt? ” jups, kleine honderd transporten was net iets teveel voor het giga scherm van Andronicus
-
Quote from Freakertje: “Ook mooi om te zien dat het hele zooitje nu verbannen is. Was de slag dan toch niet zo mooi? ” Banns zijn ivm bugg abuse, vlogen iets teveel transporten. Dat staat los van deze slag, die is al goedgekeurd
-
Quote from LoneRanger: “Die zal toch raar opgekeken hebben toen z’n sterren terugvlogen en jullie de zooi erachter hingen ” Misschien had ik het iets duidelijker moeten verwoorden in de post We zaten er niet op de seconde achter, we zaten juist voor de sloten van 2k rips die terug kwamen van de AGS op He-man. Even later was hij ook online en dacht hij zijn hele vloot te saven
-
prima prakje, lekker bezig Zippy
-
Het zat eigenlijk niet in de planning om terug te keren in Uni3. 2 dagen geleden hoorde ik ineens dat een vriend in de problemen zat en zijn manen geknald waren. Daarop heb ik snel mijn oude account uit vmode gehaald en maar eens gaan kijken met mijn oude vrienden wat de opties waren. Halten en kamikaze of een counter? of hopen we toch dat er niet goed gerekend is? Er werd vanuit veel spelers en verschillende alianties hulp geboden, waarvoor onze dank. Gelukkig kwam He-man toch goed weg en kon h…
-
Quote from TheBunny: “hoe sneller de server hoe sneller je op het punt komt dat de server gesettled is maar omdat het anders allemaal wel erg lang duurt met onderzoeken/gebouwen afronden: 1x eco 0,5 x vloot 5x onderzoek 5x bouwtijd ” Zullen we ook alle aanvalsschepen uit het spel halen? Vroeger was alles 1 x speed, tegenwoordig vaak hogere speed en eco omdat de meeste spelers dat leuker vinden
-
Quote from Legend.bdr: “ik begin geen nieuwe meer. ” Heb ik je afgelopen jaren hoe vaak horen zeggen?
-
[TOT: 114.887.000] Zippy [DaS] vs. poes [plezier] (A: 8.415.000, V: 106.472.000)
monfy - - Hall of Fame
Posthele pagina vol, zal ik voor ik weer eens wat gaan doen? Lekker bezig man