Search Results
Search results 21-40 of 104.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Je kan import/export items ook ruilen voor een ander item. Dit kan door DM te gebruiken en maar driemaal per dag.
-
Quote from Atlas: “hoor wie zegt een waardeloze speler te zijn. jij vind jezelf altijd de beste, dan is een ander altijd waardeloos DM abuse is voorbehouden aan die Go's en zo die dat krijgen van GF he Vogeltje, niet iedereen die nr 1 staat is een dm abuser mooi slagje Puck, als je weer uit V mode durft te komen haal ik het wel terug, in vmode kun je de goody's niet opmaken ” Ben jij nu nog niet gestopt?!
-
Metaal mijn
Thalion Heru - - Spel
PostQuote from Woozy: “Wordt tijd dat de game guides eens worden ge-update , is jarenlang niets aan gedaan en links werken 95% niet ” Meld je aan voor een board-moderator functie en maak het weer mooi.
-
De lokale deutboer lekker aan het uitslapen vanochtend, waardoor we ffjes stiekem konden spieken op z’n vloeistofplantages. En warempel! Nog niet geoogst vanochtend, dus maar even de pantoffels uit de kast getrokken en sluipend over de velden de vloeistoffen voor hem geoogst. Bedankt maat! tenor-Sipping.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-07-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [PaK] ________________________________________________ Interceptor 11.111 …
-
Quote from Jillian: “Quote from Thalion Heru: “Dit zijn nieuwe berichten in het 'communicatie' gedeelte van je inbox, bij mij althans. ” dit kan inderdaad ook; deze tab "licht" niet op zoals die dat voorheen deed; echter als we de chat bedoelen dan weet ik niet zeker of dat nu opgelost is; ” De chatberichten-bubbel was in Nusakan ook plots weer opgelost. Gelukkig. Communicatie tabblad in de inbox blijft een vervelend dingetje.
-
Wellicht een kleine slag, maar wel een leuke winst.
-
En dan het desert! Klein maar net zo smakelijk! giphy.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [PaK] ________________________________________________ Interceptor 12.500 Pathfinder 7.500 _________________________________________ Verdediger RonaldN [GZV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 6.196 Licht gevechtsschip 2.279 Zwaar gevechtsschip 91 Spionagesonde 2 Interceptor 2 Reaper 2 Pathfi…
-
Het hoofdontbijt! Altijd gezellig met m'n maten van GZV. Maar blind vliegen vanochtend, gezien de tijd tussen de aankomsttijd van z'n terugkerende vloten en tijd van online komen te kort was om heen te vliegen. Thanks en tot de volgende ronde. giphy.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [PaK] ________________________________________________ Interceptor 12.500 Pathfinder 7.500 ______________________________________…
-
Het voorafje... giphy.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Thalion Heru [PaK] ________________________________________________ Interceptor 9.500 Pathfinder 5.000 _________________________________________ Verdediger RonaldN [GZV] ________________________________________________ Groot vrachtschip 9.291 Spionagesonde 3 Reaper 3 Pathfinder 3 Raketlanceerder 350 Kleine laser 160 Gausskanon 200 Plasmakanon 200 Kleine planetaire sch…
-
Spotte deze lekkere snack gisteren al. Echter toen wat druk met allerlei andere dingen dus even over geslagen in de hoop dat hij vandaag er weer zou liggen. Vlot verscheen er een aantal uur geleden act op de maan waar de sub dus aankwam. Zelf ging ik net hardlopen waardoor ik twee uurtjes later maar even wat drones langs gestuurd en ja hoor, het lag er weer / nog steeds. Bedankt voor de brunch maat! Blijft altijd gezellig met jou. GL@RB. tumblr-m6b6gb756p1r1amgeo9-r2-250.gif De volgende vloten k…
-
Vandaag de drones maar weer eens de lucht ingeslingerd voor een rondje vliegen. Mooi weer, dus kon prima. Waar ik ineens op de camera's een dikke bak met kleine vrachters spotte met wat andere kleine lekkernijen, lekker aan het chillen in het park. Maar even wat brandstoffen verplaatst en vervolgens op pad gegaan naar m'n picknick. Al met al, lekker gebruncht! Bedankt Insidious! GL@RB. tenor.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvall…