Search Results

Search results 21-40 of 62.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Wish2Die

Rena - - Ex teamleden

Succes met je nieuwe uni!

• Ik heb dan toch maar een reistopic aangemaakt, aangezien er al aangeboden wordt. >>hier<<

• Quote from Quenya: “hihi top dat het nu echt gaat gebeuren! Ik zit nogsteeds met het vervoer.. Is er toevallig iemand uit Almelo of omgeving die naar de meeting gaat en met wie ik kan meerijden?” Ik denk dat we een maand of 2 voor de meeting ook nog even een reistopic maken, waar iedereen vervoer kan aanbieden of vragen om vervoer. Maar als iemand het nu wil aanbieden is dat ook welkom

• Quote from bloemkolen: “Quote from swami_dude: “Ik zegPotjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Ik Bedank(t) voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt. Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en…

• Riiiiiiiiiisk! ik doe mee Ik heb geen weerwolven en catan, wel uno xD

• Over de betaling kan je het beste Alca zelf even aanspreken. Maar wat ik zelf zou denken is eerder natuurlijk fijner dan later. En met 1 januari 2013 ben je goed op tijd. 1 februari ook nog wel

• Lord

Rena - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Quote from BlubFla: “Whut... Lord zijn topic, hier heb ik bijna nog niet gereageerd Mag ik even zeggen dat je een geniale .... stem hebt meneer Lord? :D” +1 Met mij is alles paletti! Kan niet beter

• Welpje en poppendoos zijn dit weekend inderdaad goedgekeurd als chef-koks!

• Quote from swami_dude: “ Ik was trouwens van plan om op de fiets te komen, maar nu ik hoor dat wickedmen komt kan ik dat denk ik beter niet doen” Dit Hahahahaha

• Hmmm, wij Nederlanders zijn gewoon een stelletje zeurders (ik wilde wat anders zeggen maar dat mag niet) dat probleem heb je minder in andere communities... Naar ervaring uit support en helpkanalen zijn het echt vaak de Nederlanders die klieren xD met de occasional Belg Maar ik heb het over in een positieve relatie goed bekend geval. En ik denk dat Wickedmen in het echt heus wel mee zal vallen hoor. Anders krijgt ie een draai om zijn oren van mij En gewoon in het algemeen: Het is natuurlijk een …

• Ik weet dat ze in tsjechie en polen ook wel redelijk vaak meetings hebben. En de duitse teamlers kunnen er ook wat van Maar zoals ik zeg... teamlers. Het zijn vaak team only meetings. Maar als een user bijvoorbeeld goed bekend is met het team kunnen ze gewoon komen volgens mij xD Je kent de polen, als je vodka op kan dan ben je welkom.

• Quote from Robbendinho: “Quote from Rena: “---” Lol je kan het ook smeuïger maken dan het werkelijk is. Ik bedoel weekendje? Het is 1 nacht. Diner? Je bedoelt een avondmaaltijdje. En ontbijt is een glas melk met een broodje. De slaapplaatsen zijn massazalen met stapelbedden. Nee er is geen vergelijking met een hotel. Gezelligheid heb je dan wel weer gelijk in. Die 30 euro is wel te overzien beste mensen. Of gaan jullie ook de kroeg in met 5 euro? Ook geven mensen vaak 50/60 euro uit voor eveneme…

• Ik vind 30 euro voor een weekendje inclusief diner en ontbijt helemaal niet duur. Boek eens een hotel, dan ben je dat ook zo kwijt en dan heb je niet de gezelligheid die we nu hebben. Maarja, je had het niet beter kunnen zeggen Alca. En wat betreft OV, zolang je tot station deurne komt is het goed, vanaf de meeting zullen mensen dan wel pendelen om je op te halen vanaf het station (tenzij je met de bus wilt en een stukje wilt lopen) dus dat moet ook niet zo een probleem zijn toch.

• Lord

Rena - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Lord! Hoe is het nu met u... Ik heb je al in geen eeeeeeuwen meer gesproken !

• Quote from Silk: “Waarom zo duur als die boerderij maar 9,- pp/pn rekent? 30 euro om wat autisten te mogen ontmoeten is me iets te veel van het goede.” Als je verder had gelezen zie je ook dat je voor minimaal 50 personen vooruit moet betalen. Daarnaast moet je ook voor extra dingen betalen zoals het mogen huren van servies en glazen en kosten voor verwarming en toeristen belasting. En het eten moet ook nog ingekocht worden. *en vergeet niet te kijken naar de prijzen van 2013, maart is namelijk …

• Quote from swami_dude: “Quote from goofy: “Mwah 3 uur en 33 minuten (vanuit Haarlem) is net wat te lang reizen vind ik, miss volgend jaar dan maar :)” 't is al 3 jaar ofzo op dezelfde plek :P” En als het in 2013 goed gaat, dan blijft het ook zo En zn quote lijkt wel uit de broncode geplukt, en dat vind ik een hele prestatie voor een niet-computer-kenner. Maarja, ik snap er dan ook niets van

• Quote from swami_dude: “Geen pr-ject X verwijzingen meer, want voordat je het weet gooien ze je in een cel Wat een mafketels ook, je mag geen grapje maar maken of de hele ME staat klaar, bah bah (stel je voor dat ze me nu voor deze post komen ophalen :O) DISCLAIMER VOOR MENSEN VAN DE OVERHEID DIE OP HET OGAMEFORUM KOMEN DOORDAT ZE GOOGLEN OP PR-JECT X OID Ik wil geen rellen en ik vind het heel erg domme mensen die dat doen Jezus te belachelijk voor woorden wat voor machtsvertoon ze nu uit de kas…

• Als je al wat had dan zou het richting OCD gaan, maar iedereen heeft zo zijn lichtelijke dwangneuroses

• Het zijn altijd hele verhalen met jou haha Nee zorg maar dat je mrdemon en cutter overhaalt om ook te komen! Is gezellig!

• Zelf aardbeien kweken! maar als het maar smaakt is alle verjaardagspruttel goed toch