Search Results

Search results 41-60 of 62.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Wat jammer blaargh, dan maar geen taart voor jou Van mij mag je best voor de taart zorgen hoor swami XD maar dan moet onderkoffer wel komen

• Quote from Onderkoffer: “Hmmm, een meeting op me verjaardag Dat klinkt wel heel erg n0-life Maar als het werk het toestaat aanwezig gok ik! Opzich wel es lache, en een avondje pilsen sla ik gewoonlijk ook niet over! ^^” Jarigen krijgen taart!

• Rey Nemaattori

Rena - - Ex teamleden

Ooh een dag later hier maar alsnog, fijne verjaardag! Hopelijk heb je er van genoten

• Wish2Die

Awesome Empress Rena Loran - - Ex teamleden

Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!

• Oh gemist! Wat slecht want je staat nog wel op de kalender in de wc bij mijn ouders Alsnog gefeliciteerd ouder wordende man

• Wish2Die

Awesome Empress Rena Loran - - Ex teamleden

Jemig wat onaardig van mij, ik heb je nog niet eens echt welkom geheten. Welkom in het team Wish2die! Hopelijk ga je het leuk vinden.

• Lu koekjes

Rena - - Ex teamleden

Oh oh oh ! Ik ben nog op tijd. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Luuu!!! Dat er nog vele jaren mogen volgen!

• Lu koekjes

Rena - - Ex teamleden

Gefeliciteerd met je 3 jarig teamlidmaatschap

• Lord

Rena - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Wat is dit nou?! Mijn zuster staat op de 2e pagina, dat kan zomaar niet! Ik zal vanavond ook een gebedje voor u laten horen aan onze lieve heer, dat u op de 1e pagina mag blijven!

• Nieuwe community meeting?

Rena - - Archief

Lieve spelers en spelerinnen, Het is al weer eventjes terug dat de laatste community meeting is geweest en deze is eigenlijk maar matig bezocht. Desondanks was het wél erg gezellig, echter met zó weinig mensen is het lastig te financieren wanneer je een grotere locatie boekt voor een kleine groep mensen. Nu krijgen we de laatste tijd weer de vraag "wanneer is de volgende community meeting?". Dit lijkt er op dat er toch wel enige animo is voor een meeting. Omdat wij het ook erg leuk vinden om een…

• Red Dragon

Rena - - Ex teamleden

*knuffelt de Red Dragon*

• Rey Nemaattori

Rena - - Ex teamleden

Gefeliciteerd meneer Rey!! *knuffelt en geeft kusjes* geniet van je verjaardag en de vele feestjes

• Lord

OOOH Lordje! Ik heb helemaal niet gezien dat je jarig was!! Alsnog gefeliciteerd Hopelijk heb je een leuke dag gehad

• queen sylvia

Rena - - Ex teamleden

Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een groot feest van!

• Red Dragon

Rena - - Ex teamleden

Wauw het draakje is roze! Gefeliciteerd Wees een beetje lief voor de leuke spammers he :p

• Lu koekjes

Rena - - Ex teamleden

Gefeliciteerd met je promotie Lu !! Je gaat het vast super doen

• Red Dragon

Rena - - Ex teamleden

Gefeliciteerd met je promotie Red Dragon En veel plezier als vaste teamler! haha

• Lord

Welkom Lord Ik hoop dat je het gezellig gaat vinden in het team En veel plezier met het GO'en

• Lu koekjes

Rena - - Ex teamleden

Fijne kerstdagen Lu! happyholidays.png

• Lu koekjes

Rena - - Ex teamleden

Gefeliciteerd Lu! Voor jou een lekkere taart verjaardagstaart.jpg En een knuffel! dyn009_original_356_356_gif__51f7046d338b9d7dc7eb676bdc4acf78.gif Maak er voor de rest van de avond nog maar een feestje van