Search Results
Search results 41-60 of 62.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Rey Nemaattori
Rena - - Ex teamleden
PostOoh een dag later hier maar alsnog, fijne verjaardag! Hopelijk heb je er van genoten
-
Lu koekjes
Rena - - Ex teamleden
PostOh oh oh ! Ik ben nog op tijd. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Luuu!!! Dat er nog vele jaren mogen volgen!
-
Lu koekjes
Rena - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd met je 3 jarig teamlidmaatschap
-
Lord
PostWat is dit nou?! Mijn zuster staat op de 2e pagina, dat kan zomaar niet! Ik zal vanavond ook een gebedje voor u laten horen aan onze lieve heer, dat u op de 1e pagina mag blijven!
-
Lieve spelers en spelerinnen, Het is al weer eventjes terug dat de laatste community meeting is geweest en deze is eigenlijk maar matig bezocht. Desondanks was het wél erg gezellig, echter met zó weinig mensen is het lastig te financieren wanneer je een grotere locatie boekt voor een kleine groep mensen. Nu krijgen we de laatste tijd weer de vraag "wanneer is de volgende community meeting?". Dit lijkt er op dat er toch wel enige animo is voor een meeting. Omdat wij het ook erg leuk vinden om een…
-
Red Dragon
Rena - - Ex teamleden
Post*knuffelt de Red Dragon*
-
Rey Nemaattori
Rena - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd meneer Rey!! *knuffelt en geeft kusjes* geniet van je verjaardag en de vele feestjes
-
Lord
PostOOOH Lordje! Ik heb helemaal niet gezien dat je jarig was!! Alsnog gefeliciteerd Hopelijk heb je een leuke dag gehad
-
queen sylvia
Rena - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een groot feest van!
-
Red Dragon
Rena - - Ex teamleden
PostWauw het draakje is roze! Gefeliciteerd Wees een beetje lief voor de leuke spammers he :p
-
Lu koekjes
Rena - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd met je promotie Lu !! Je gaat het vast super doen
-
Red Dragon
Rena - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd met je promotie Red Dragon En veel plezier als vaste teamler! haha
-
Lord
PostWelkom Lord Ik hoop dat je het gezellig gaat vinden in het team En veel plezier met het GO'en
-
Lu koekjes
Rena - - Ex teamleden
PostFijne kerstdagen Lu! happyholidays.png
-
Lu koekjes
Rena - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd Lu! Voor jou een lekkere taart verjaardagstaart.jpg En een knuffel! dyn009_original_356_356_gif__51f7046d338b9d7dc7eb676bdc4acf78.gif Maak er voor de rest van de avond nog maar een feestje van