Search Results

Search results 101-106 of 106.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Heb er wel interesse in het Acc ratje. Speel het spel al lang genoeg zelf al enkele top tien slagen in uni Draco. Zover ik het zie al een meer dan degelijk basis om te fleeten waar ik van hou Gezien het bijna dood is in Draco moet ik me toch met iets bezig houden he En er spelen zelfs enkele ally genoten van me daar dus is zeker iets fun om te doen . Hoop da je genoeg info hebt of als je indien meer info wenst roep maar zal antwoorden greets

• Chat berichten

Demon - - Klachten en bugs

YES werelds werkt weer normaal nu THX ervoor

• Chat berichten

jupe heb het gevonden knopje aktieve chat aanvinken en was in orde ps Anuvinda me tech's zijn hoger ze net als me vloot :-p ( kan toch niet me vloot vrijgeven aan de concurentie hier in draco )

• Chat berichten

Hey, Vind de up-date nie mis , maar met de chat berichten vindt ik het wel beu dat je niet een nieuwe lijn kan beginnen. Vb. : ik type dit : me tech's 10 - 10 - 10 me vlieg tech's 10 - 10 - 10 me vloot lg 300.000 xers 105.000 ss 20.000 bom 9.000 nietjes 15.000 knikkers 500 ic 25.000 en als ik op verstuur klik komt dit erop : me tech's 10 - 10 - 10me vlieg tech's 10 - 10 - 10me vloot lg 300.000xers 105.000ss 20.000bom 9.000nietjes 15.000knikkers 500ic 25.000 Is er of zijn er mogelijkheden om dat …

• converter

Demon - - Forum

jupe werkt bij mij ook weer thx

• converter

Demon - - Forum

zijn er nog mensen die problemen hebben met de ogotcha.universeview.be/nl kan niet converteren?