Search Results
Search results 41-60 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
TheBunny - - Thuisplaneet
Postnop Independence jij toevallig?
-
Wie reageert er na jou?
Postfout die komt pas vanavond het wordt klapstoeltje
-
[TOT: 1.458.429.000] Middnight [GZV] vs. Articuno [Zen] (A: 209.854.000, V: 1.248.575.000)
TheBunny - - Rustplaats
Posthoeveel waren de deutkosten denk dat daar een paar mil van de winst heen gaat blijft waarschijnlijk wel iets deut winst over
-
Wie reageert er na jou?
Post'Abremsev' denk ik
-
Geen gevechtsrapport
PostHallo Notuul, in dit geval is: Contact met de aanvallende vloot is verloren. Van: vloot commando (Dit betekent dat deze volledig vernietigd is in de eerste ronde.) je gevechtsrapport aangezien de vlootcommando geen tijd heeft gehad om een bericht te sturen van de situatie voor zijn dood (alles van jou kapot in de aanval in 1e bericht)
-
Deff bssh[TOT: 930.186.000] BeLikeMe [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 14.535.000, D: 915.651.000)
TheBunny - - Hall of Fame
Postben ik nu zo scheel of bestaat er gewoon 80% van de verloren punten bij de verdediger uit bootjes volgens mij is dit gewoon een nette bitch slap op transporters
-
nette slag hoor, hoge techs beide trouwens :O
-
Ik krijg net het idee dat seks drugs en Marokkanen als iets slechts worden gezien van drugs kan ik me nog iets voorstellen maar van dat andere kunnen waarschijnlijk een hoop mensen zonder gevolgen voor de gezondheid genieten (iedereen zijn menig over Marokkanen natuurlijk maar voor seks maakt het ras, geloof of leefgebied niet uit)
-
Ik vind het niet kunnen hoor het gaat over een regenboog hond en dan mag je maar 6 kleuren i.p.v. 7 kleuren kiezen moet ik er nog 1 weglaten ook uit de regenboog omdat rood agressie opwekt zal deze wel niet goed zijn want van een speeltje wordt je blij niet agressief oranje , geel , groen , blauw , indigo en violet
-
[TOT: 1.542.072.000] davy [n00dles] vs. TheBunny [FREE] (A: 164.595.000, D: 1.377.477.000)
TheBunny - - Rustplaats
Postben een beetje te inactief om weer te fleeten de laatste tijd haha
-
[TOT: 1.996.106.000] Monfy [Predator] vs. Gekkie [GZV] (A: 352.666.000, V: 1.643.440.000)
TheBunny - - Hall of Fame
Postlekker snoepen met al die los slingerende gs Maar hoezo geen naraids?
-
netjes hoor, Dat is al vroeg voor de server dat het een "echte server" genoemd mag worden Kale is gecrashed!
-
New #1 hit [TOT: 1.983.124.000] Abremsev [BIRDs] vs. Cathar [LEEUW] (A: 439.816.000, V: 1.543.308.000)
TheBunny - - Rustplaats
Postnetjes hoor, zeker gezien de winst die je nu hebt bijna puur uit kristal bestaat