Search Results
Search results 21-39 of 39.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kale kwam vlak na de slag online en wist nog ca. 117M puin te ruimen. Evengoed, is het nog steeds een slag met dikke winst. Kale, GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dobby [LORD] ________________________________________________ Kruiser 12.209 Slagschip 2.478 Licht gevechtsschip 46.938 Interceptor 2.472 Reaper 499 _________________________________________ Aanvaller tjeppie [LORD] ___________________________________________…
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Prutser: “Goed bezig? ” duurt lang, of bier halen, optie 2 heb ik wel zin in haha ” Haha, klinkt goed inderdaad. Na het 'bier halen' is er misschien zelfs nog tijd voor het 'lam zuipen'
-
Goed bezig?
-
GL@RB maar weer. On 04-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Dobby [LORD] ________________________________________________ Battleship 1.300 Battlecruiser 1.300 _________________________________________ Defender Scept [Lms] ________________________________________________ Small Cargo 302 Large Cargo 71 Light Fighter 1.386 Cruiser 1.525 Battleship 362 Recycler 735 Bomber 67 Destroyer 12 Battlecruiser 98 _________________________________________ After the battle ... Attack…
-
[TOT: 266.444.000] Dobby [LORD] & tjeppie [LORD] & Khamul [LORD] & The Skelito [LORD] vs. ARFA [Lms] (A: 41.371.000, D: 225.073.000)
Dobby - - Rustplaats
Post~HT @06-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar de Rustplaats. We hadden weer reden voor een groepsuitje tongue.png Het was weer lekker gezellig vanavond! ARFA GL@RB On 02-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Dobby [LORD] ________________________________________________ Light Fighter 13.000 Cruiser 2.300 Battleship 1.200 Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Attacker tjeppie [LORD] ________________________________________________ Cruiser 401 B…
-
Scept zijn vloot lag ook vandaag weer even stil zonder activiteit, die activiteit bleef dit keer alleen lange tijd uit, waarbij ik besloot blind recyclers te sturen zonder te weten of ik spelers kon vinden die sterk genoeg, en beschikbaar waren.. Al snel wist Tjeppie zijn vloot gereed te hebben en korte tijd daarna kwam Renegade Vesta gelukkig met het bericht dat hij zijn vloot klaar had liggen... en zo werd het een mooi samengestelde vloot welke resulteerde in de onderstaande hit. Iedereen beda…
-
Waarom niet eens wat anders, in het kader van ‘ lekker met z’n allen, vlootjes knallen’: 8x vlootsnelheid 1x eco 10x onderzoek 80% puin def en vloot Verhoogde ruimtewerf % : als je gecrashed wordt, val je niet heel hard terug, bijv gelijk aan def. rep. met een additioneel percentage als je commanders hebt (als er dan toch DM gespendeerd moet worden;) )
-
[TOT: 3.227.965.000] Gier [GZV] & L3XX666 [GSE] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 641.518.000, V: 2.586.447.000)
Dobby - - AGS Top 10 Izar
PostMooi hit gratz! @Abremsev je bent weer veel te vrijgevig, er is onderhand wel genoeg gedoneerd aan t WAP
-
Gespot op lanx en gevlogen. GL@rb Space Marshal Phobos De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dobby [LORD] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.498 Kruiser 730 Slagschip 245 Interceptor 200 _________________________________________ Verdediger Space marshal Phobos [PFB] ________________________________________________ Groot vrachtschip 13 Licht gevechtsschip 808 Zwaar gevechtsschip 25 Kruiser 316 Sl…
-
Naam: EMP Canon/Ship Werking: Schiet EMP pulse welke een schip ( of met snelvuur meerdere schepen) voor 1 ronde neutraliseert, dit op basis van een kans percentage. Mogelijk op dezelfde wijze als de, bij de aangekondige update aangegeven, werking van de LG welke een kans krijgt om een Ster te vernietigen ( sorry ben de naam ff kwijt). W WWe
-
Oke thnx. Dat maakt t een stuk makkelijker, tegelijk moet de verdediging dus ff wat opgepoetst worden om ze samen met de sats veilig te stellen.
-
Korte vraag: De crawlers geven een productie boost, maar tegelijk zijn t schepen. Dit betekend dat als je ze saved ( bijvoorbeeld ‘s nachts) dat je productie boost verloren gaat? Daarnaast kun je de boost dus van planeet naar planeet verplaatsen, begrijp ik dit goed?
-
Solo #1 [TOT: 1.008.670.000] Abremsev [BIRDs] vs. General Kenobi [T10] (A: 180.112.000, V: 828.558.000)
Dobby - - Rustplaats
PostLekker zeg! Goed bezig! Succes met rebuild kenobi.
-
[TOT: 272.838.000] Dobster [BIRDs] vs. Hidozen [LEEUW] (A: 36.281.000, V: 236.557.000)
Dobby - - Hall of Fame
PostAangezien ik toch al besloten heb hits maar eens te posten, mag deze er ook wel op. Ik moet zeggen dat ik voor deze getipt ben door iemand, mijn dank daarvoor! @Hidozen, zoals gezegd had ik liever dat t een ander was die zijn/haar vloot liet liggen, maar kon t niet laten liggen en een ander er mee vandoor laten gaan. Succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dobster [BIRDs] ______________________________________…
-
[TOT: 378.880.000] Dobster [BIRDs] vs. RonaldN [T10] (A: 62.004.000, V: 316.876.000)
Dobby - - Rustplaats
Post~HT @10-10-'19 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. M'n main vloot was op missie en had daarom enkel beperkte beschikking tot xxers en ic, maar evengoed zeker de moeite om te vliegen! @RonaldN, succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dobster [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.000 Zwaar gevechtsschip 14.000 Kruiser 1.600 Slagschip 1.975 Vernietiger 1.600 I…
-
[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)
Dobby - - Rustplaats
PostQuote from Gier: “Overigens is dit meteen mijn afscheidshit (blijkt nu) Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op. Dit moet ik nu terug sturen. En dat doe ik dus niet, die regel klopt dus niet, hulp is hulp, klaar. Er zullen er heel veel blij zijn dat ik stop, en voor mijn alliantieleden, succes met alles en veel plezier. ” Stop je nu vanwege die 10% die je volgens hen terug moet geven, of zijn er andere zaken die ervoor zorgen dat je stopt? In ieder geval…
-
[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)
Dobby - - Rustplaats
PostAch, niet zo morren Mooie slag! gratz!
-
Hallo, Hopelijk zit ik hier op de juiste plek qua posting. Zelf zou ik het wel fijn vinden als er een zoekfunctie kwam bij je gevechtsrapporten zodat je bijvoorbeeld snel op coordinaten kan zoeken/sorteren. Ik ben benieuwd of meer mensen deze mening delen en of het haalbaar is om in te richten? gr, P
-
Quote from TheBunny: “het was weer gezellig samen Jamer van het laatste beetje puin Suc6 met de rebuild aanvallers ” Achja, mooie opzet, vond het wel verdacht om eerlijk te zijn, maar tegen beter weten en advies in toch doorgevlogen. Jammer dat Indi ons die valse info gestuurd heeft;)