Search Results
Search results 41-60 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker Marino, mooie slag! Dit is beter dan stof lopen happen :p Def Gl@Rb
-
De oorlog is ontstaan uit een complot theorie dat er pony's zijn die een 5g netwerk willen aan leggen. Dit ergens in het universum waarvan de exacte plek nog niet duidelijk is. Deze 5g zendmasten opereren op een golflengte waarbij onze bananen onvruchtbaar zouden kunnen worden. Dit is nog niet wetenschappelijk onderzocht aangezien alle onderzoekspunten in de Bro alliantie zitten. Maar als voorzorgsmaatregel zeggen wij alvast, de fik er in met deze zendmasten! Hiermee kunnen wij weer veilig werke…
-
Lekkere winst weer Jenske!
-
Phalanx [TOT: 132.787.500] El-ahrairah [Bananana] vs. Meneer Zwart (A: 25.047.000, V: 107.740.500)
PostQuote from Vogel: “Quote from MrSaw: “Mooi gespot! EN ook nog een leuke winst! Blijven investeren in die vloot! ” en dan kan jij em weer slope want hij is ook niet echt spot-on als het om save gaat leuk hitje ” Ik meld hierbij maar alvast dat ik niet actief speel zodat ik al een excuus heb voor als ik gecrasht word.
-
Quote from MrSaw: “Quote from El-ahrairah: “Jeetje lekkere vloot Saw! Slag is ook heerlijk. Wel lef om recs pas na de slag te sturen maar dat was t zo te zien waard. Gsjes kan je naar mij opsturen hoor Knabbel zonde van je vloot, gl@rb ” Recs kostten ook nog eens 30milj dus is een gok die goed is uitgedraaid Had je je een paar keer niet laten crashen hoefde je niet te bedelen voor gs lijkt mij Ondertussen nog niets gehoord van Knabbel ”
-
Phalanx [TOT: 132.787.500] El-ahrairah [Bananana] vs. Meneer Zwart (A: 25.047.000, V: 107.740.500)
PostPROPAGANDA! Spotte deze mooie plaatsing op de lanx, target kwam niet online voor de aanval dus dat scheelde wat werk. Thnx voor de gsjes Meneer Zwart! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El-ahrairah [Bananana] ________________________________________________ Kruiser 1.744 Slagschip 5.055 Interceptor 464 _________________________________________ Verdediger Meneer Zwart ________________________________________________ Klein vrach…
-
Jeetje al die Bro propaganda Hf met de gsjes
-
Jeetje lekkere vloot Saw! Slag is ook heerlijk. Wel lef om recs pas na de slag te sturen maar dat was t zo te zien waard. Gsjes kan je naar mij opsturen hoor Knabbel zonde van je vloot, gl@rb
-
speelt er uberhaupt iemand op dit account? [TOT: 34.978.000] El-ahrairah [Bananana] vs. Shining Armor [MLPF] (A: 4.244.000, V: 30.734.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El-ahrairah [Bananana] ________________________________________________ Bommenwerper 1.315 Klein vrachtschip 4.735 _________________________________________ Verdediger Shining Armor [MLPF] ________________________________________________ Groot vrachtschip 4…
-
Lekkah lekkah! veel plezier met de gsjes:)
-
Quote from Abremsev: “De ontdekkersklasse is al generfed bij het weghalen van de handelaar. Daarnaast is het denk ik heel belangrijk om in gedachte te houden dat elke klasse een hele andere speelstijl verwacht. Nu is het zo dat de ontdekker absoluut het meeste rendement geeft zo lang jij deut kan leveren, en dat generaal in de meeste servers (Helemaal .nl) overbodig is door de lage activiteit. De ontdekker heeft echter wel 10 uur per dag aandacht nodig om rendabel te blijven, waar je als verzame…
-
[TOT: 359.067.000] Nightmare [Bananana] vs. Bandit Sigma [DFPC] (A: 49.863.000, V: 309.204.000)
PostLekker Nightmare! Leuke slag zo. Ja kan jij gezellig zijn Kikker? Veel plezier met de gsjes
-
Lekker gespot! En leuke vloot Takeoff! Hf met de gsjes
-
[TOT: 39.909.000] Constable Yakini [WVOT] vs. Corona Light [Bananana] (A: 3.490.000, V: 36.419.000)
PostCorona is helaas al meer dan een dag offline, terecht gefarmt Hf met de gsjes Hopelijk kom je snel terug @CoronaLight
-
Hierbij verklaart United Nation of Banana's de oorlog aan My Little Pony Fanclub. Wij van United Nation of Banana's willen graag een monopoly op de bananen gevestigd markt in de ruimte. Hierbij is het wenselijk dat alle pushing wat via de MP verloopt, in onze handen is. Momenteel vormen vliegende ponies een bedreigende factor voor onze monopoly door roekeloos door onze vaarwateren te vliegen, vaak ook nog met bijbehorende regenboog sporen. Normaliter zouden ponies in een weide horen te grazen en…
-
Gaat lekker Johnny! 1Miljard winst oof haha, hf er mee. Def gl@rb
-
Quote from Doc Holliday: “Een hit van een week geleden.. ” Een week later toch nog steeds een top 1 slag Lekkere Slag King, leuk dat we hem nu ook op het forum kunnen bewonderen!