Search Results
Search results 41-60 of 190.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 2.985.894.000] Middnight [Stu] vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 21.335.000, V: 2.964.559.000)
PostLagen wat bootjes te rusten om toe te voegen aan mijn collectie De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 350.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Gravity [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 61.016 Groot vrachtschip 56.342 Licht gevechtsschip 121.104 Zwaar gevechtsschip 117.017 Kruiser 60 Slags…
-
[TOT: 1.481.546.000] Middnight [Stu] vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 3.315.000, V: 1.478.231.000)
PostLagen er wat bootjes te rusten om aan mijn collectie toe te voegen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Gravity [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 39.995 Groot vrachtschip 25.452 Licht gevechtsschip 60.000 Zwaar gevechtsschip 60.689 Kruiser 119 Sla…
-
Had al paar pogingen achter de rug, deze lukt dan uiteindelijk toch maar eens. Terug wat nieuwe deutjes kunnen verzamelen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 100.000 _________________________________________ Verdediger Swami_dude ________________________________________________ Klein vrachtschip 48.807 Groot vrachtschip 39.656 Licht gevechtsschip 7 Zwaa…
-
[TOT: 1.154.983.000] Middnight [Stu] vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 9.180.000, V: 1.145.803.000)
PostVeel valt er niet te rapen in Japetus, dus ieder miljardje dat er te rapen valt is dan ook meer dan welkom De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 528.068 _________________________________________ Verdediger Renegade Gravity [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 39.782 Groot vrachtschip 27.798 Licht gevechtsschip 25.005 Zw…
-
Al een tijdje geleden dat de bootjes nog de lucht ingingen, maar vandaag zag ik Heubcini een eerste keer uit v-mode verschijnen. Had in de voormiddag het vlootje al gespot en wat zitten loeren doorheen de dag en zag dat er soms een opening van 20-30 min tussen de controles in was. Mijn vlucht met de snelle bootjes was 21 min, dus er zat wel een kleine kans is, als het geluk wat aan mijn zijde was. Dus waarom maar niet proberen, zeker aangezien hij net uit vmode was en misschien nog niet zo alert…
-
Vlootje keerde pas in de nachtelijke uurtjes terug van de halt bij Courage: [TOT: 224.317.503.500] Zippp [NXT] vs. Courage [Stu] & Middnight [GZV] (A: 183.965.965.000, V: 40.351.538.500) Wekkertje gezet om het toch maar veilig weg te stoppen, je weet maar nooit. Toch nog even kijken bij Zippp en blijkt er nog 1 planeet/maan te zijn met een timer op. Toch maar even rondneuzen en blijkt dat er nog 3500 knikkers op die maan achtergebleven of net teruggekomen zijn. Even getwijfeld of ik het wel zou …
-
Om een lang verhaal kort te maken hadden ik en Courage het idee om een valletje op te zetten in de hoop Zippp te kunnen lokken. Courage had een planeet met veel verdediging op en dat in combinatie met mijn vloot was de enige optie op de powervloot van Zippp te stoppen, zeker als full fleet zou opdagen. Courage had zijn 3700 rips vanuit zijn planeet met verdediging verstuurd zodat die in phalanx zichtbaar waren en we hoopten dat Zippp die zou spotten en een poging zou wagen om die terug te timen.…
-
Een kleine 50 stelsels van waar mijn vloot ligt zie ik plots activiteit op een maan van Lord Beelzebuth, terwijl er verder geen activiteit is. Hij sleurt al weken bergen aan resources mee met zijn vloot, waar ik dagelijks zit op te watertanden, komt zijn vloot daar nu wel niet aan zonder de schatkist Niettemin, even een minuut of 2 getwijfeld of ik zou vliegen aangezien hij toch vaak online is en dit hoogstwaarschijnlijk weer brandstof verkwisten ging zijn, zoals de vele andere keren dat mijn vl…
-
Beetje brandstof verzamelen zodat de bootjes kunnen blijven de lucht in gaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 15.000 _________________________________________ Verdediger Milanello [joe] ________________________________________________ Groot vrachtschip 33.800 Licht gevechtsschip 2.445 Zwaar gevechtsschip 695 Kruiser 495 Slagschip 169 Kolonisatieschip…
-
Zal plots een 15 min timer op een maantje toen ik even kwam kijken terwijl hij nog offline was. Was wel half uurtje vliegen nog, toch maar even een poging wagen en met succes. Klein slagje, maar alle kleine beetjes extra helpen weer om meer bootjes van te bouwen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdedi…
-
[TOT: 1.311.242.000] Middnight [GZV] vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 7.990.000, V: 1.303.252.000)
PostHad het al vroeg in de morgen gespot dat er een timer op een maan stond terwijl er nergens activiteit was, maar mijn vloot zat jammer genoeg nog anderhalf uur in save. Gelukkig blijkbaar een foutje bij de verdediger vanwege de barre vlootsnelheid keuze in het redesign, dus bleef het daar ook mooi rusten tot ik langs kon komen. Niets al te gek, maar toch weer een kans om de oorlogsbuit wat aan te spijzen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:…
-
Man man, wat een geweld, lekker hoor! Elkaar allemaal lekker slopen, daar draait het uiteindelijk om
-
Nog maar wat knikkers uit het spel halen Succes met de rebuilld @ verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 300.707 _________________________________________ Verdediger LXG [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.101 Groot vrachtschip 11.323 Zwaar gevechtsschip 270 Kruiser 47 Recycler 1 Vernietiger 1 Ster des Dood…
-
Niet veel te vertellen, een simpele spot sim en fly. Het geluk zat opnieuw aan mijn zijde want kort na de slag kwam b3ar online. Onder het motto van alle beetjes helpen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 300.096 Spionagesonde 2 _________________________________________ Verdediger b3ar ________________________________________________ Klein vrachtschip 1…
-
[TOT: 1.274.939.000] Middnight [GZV] vs. Manson for President (A: 77.382.000, V: 1.197.557.000)
PostAlles onder de 1MM winst bespaar ik jullie van, maar toch eindelijk nog eens 1tje kunnen meepikken. Manson had een foutje gemaakt door een plaatsing te doen op zijn planeet in plaats van zijn maan en dat had ik meteen in het snotje. Vlootje erachter gehangen en zoals verwacht kwam hij net voor aankomst terug online en trok hij nog net tijdig terug. Even rekenen en dan maar op de terugweg gaan verzamelen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:…
-
De bootjes gaan wel vaker de lucht in, maar vaak valt er jammer genoeg weinig te rapen. Ik dacht het maar eens een poging te wagen bij Fox in de hoop net tussen zijn controles in te vliegen met een vlucht van net geen 30 min. Het geluk zat me wat mee, want amper een minuut later kwam hij terug kijken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Interceptor 30.000 __________…
-
Bam bam, het is al zover!!
-
Toch ook eens de knikkers op slooptocht gestuurd De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Ster des Doods 4.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger MacLuit ________________________________________________ Groot vrachtschip 501 Licht gevechtsschip 100.000 Zwaar gevechtsschip 1.000 Kruiser 2.600 Slagschip 10.000 Recycler 2 Bommenwerper 95 Zonne-e…
-
Niets te gek, maar toch weer wat oorlogsbuit pakken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Interceptor 160.000 _________________________________________ Verdediger LXG [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 13.063 Groot vrachtschip 20.014 Licht gevechtsschip 3.406 Zwaar gevechtsschip 841 Kruiser 547 Slagschip 419 Recycler 37 Spionagesonde 1…
-
Wat geluk aan mijn zijde wanneer jackals5 zijn vloot uit save kwam dichtbij waar ik lag te rusten Jammer genoeg wat onvoldoende deut om allerhande bootjes mee te sturen, dus heb het beperkt moeten houden tot de sterke en snelle bootjes. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Kruiser 300.000 Slagschip 230.000 Interceptor 235.000 _________________________________________ Verd…