Search Results
Search results 61-80 of 190.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker hoor, leuk als je ranking spots kunt pakken op die manier
-
Hier is mijn eerste voor Japetus dan ook De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight ________________________________________________ Interceptor 35.000 Klein vrachtschip 370.000 _________________________________________ Verdediger Fox Mccloud [TDF] ________________________________________________ Groot vrachtschip 205.000 Licht gevechtsschip 1 Kolonisatieschip 6 Recycler 240 Spionagesonde 36 Reaper 650 Raketlanceerder 1.000 _…
-
Klapstoeltje out
PostSucces met wat je gaat doen. Stoppen is altijd moeilijker dan we denken. Ik heb nog in uni2 gespeeld, toen het spel nog nieuw was. Ondertussen zijn we al 15 jaar verder (of meer) en ondertussen hang ik hier nog rond ...
-
[TOT: 4.682.936.000] Fluttershy [STONKS] vs. jackals5 [Kroeg] (A: 1.552.634.000, V: 3.130.302.000)
PostLekker hoor, kan je toch meer niet stoppen
-
Quote from someone: “Quote from Middnight: “Inderdaad, ik neem ook aan dat die in je investaris terecht komt. En dan is dat toch echt vet, kan je naar generaal springen voor een grote slag en terug naar ontdekker dan. ” Om terug te gaan naar ontdekker zul je wel weer moeten betalen. ” Tenzij ik wacht tot ik eerst weer een ontdekker klasse item heb hé, dan kan ik weg en weer wisselen
-
[TOT: 3.794.444.500] Middnight [GZV] vs. Lieutenant Genesis [CCG] (A: 865.954.000, V: 2.928.490.500)
PostGisteren nam Gier de account van Messiah over, nadat Messiah besloot ermee op te houden. De genadeslag kwam enkele minuten later door @Independence, toen hij dit zei: "Het was saai zonder je, Middnight is niet echt zo een feestbeest wat ik gehoopt had. Eerder een miner als een fleeter ... Toch maar even aan onze pokemon duidelijk maken dat ik terug boven hem sta in de militaire punten vernietigd ... Aan de verdediger: succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2020 --:…
-
Gisteren had ik me voorgenomen om eens even op de loer te liggen, misschien deed er zich wel een kansje voor. Het geluk zit wat aan mijn zijde, want vanmorgen deed er zich meteen al een kans voor toen zijn vloot uit save kwam en hij pas een uurtje later opdaagde Succes met rebuild aan de verdediger. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [GZV] ________________________________________________ Kruiser 39.500 Slagschip 10.00…
-
Slipper vertrekt
PostNja, wat moeten we hierop zeggen hé De punten die je aanhaalt zijn zeker correct, maar ik ben ook niet verantwoordelijk voor de situatie waar we ons in bevinden. Wel even opmerken dat je rekenen terug beetje zal moeten bijschaven hoor
-
[TOT: 2.014.148.000] Independence [GZV] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 482.183.000, V: 1.531.965.000)
PostMooie slag alweer, jammer dat je het puin niet binnen hebt. Maar ook weer een top 10 slagje, net over de 2 miljard Blijkbaar begrijpt de belastingsdienst hier nog niet goed dat hij niet moet geven, maar innen ...
-
Mooie slag, jammer van het puin. Niettemin, de eerste 2MM slag en bijgevolg ook de eerste top 10 slag van het universum. Altijd leuk en zeker als het opnieuw Kale is die als eerste op het scorebord komt te staan. Respect voor de carrière die die uitbouwt, je moet het maar kunnen Aan de reacties te lezen opnieuw een leuk feestje hier
-
Het is alweer een tijdje geleden, maar toch terug eens wat Ogame actie voor mij Dank aan mijn nieuwe partner in crime, ik hoop dat we in de toekomst nog meer plezier kunnen beleven Sportieve reactie gehad van de verdediger, succes met wat je verder doet De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 96.012 Zwaar gevechtsschip 10.202 Kruiser 11.524 Slags…