Search Results
Search results 41-60 of 60.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Hallo! Om wat nieuwe spelers proberen naar Japetus te krijgen (en te houden) ben ik bereid startende spelers grondstoffen te doneren. Stuur mij (Toeter) ingame een PM om in aanmerking te komen! Denk ook aan de mensen zonder forumaccount, ingame delen met (nieuwe) alliantiegenoten bijvoorbeeld. Vooralsnog is het een solo actie maar wellicht willen meer mensen zich aansluiten?
-
Het 'wat als'- spel
Toeter - - Thuisplaneet
PostDan had ik alle trollen van het forum verbannen. Dit was uiteraard op Gorilla bedoeld haha Wat als je morgen de laatste persoon op aarde bent? Wat zou je doen?
-
Kallisto rank 7
Toeter - - Account trade
PostMag slotje op. ~HT | Done
-
Kallisto rank 7
Toeter - - Account trade
PostHierbij biedt ik mijn account in Kallisto aan. Is voor mij een side account geweest om een beetje aan te kloten. Account heeft 8 planeten en 1 maan, allemaal inner in mw4. 7 planeten met 27/24/21 en 1 planeet met 26/22/17. Account heeft als klasse Ontdekker. Ligt nog voor 51.868 aan (gevonden) DM. Staat op moment van schrijven nog voor 14 dagen aan legerleiding actief. Onderzoeken zijn matig, lag niet mijn focus op. Energietechniek 8 Lasertechniek 12 Iontechniek 5 Hyperruimtetechniek 11 Plasmate…
-
[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)
Toeter - - Rustplaats
PostQuote from Gier: “Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op. ” Ik heb geholpen met ruimen, puur om behulpzaam te zijn. Die 10% was in mijn ogen een ruime vergoeding welke zelf door Gier werd aangeboden en ik compleet fair vond. Mocht de GO dit lezen, ik wil geen aanspraak maken op die GS als dat ten nadele van Gier is.
-
Eerste HoF [TOT: 436.236.000] Moorkop [Zen] & L3XX666 [LEEUW] vs. Orakel [NOC] (A: 77.550.000, V: 358.686.000)
Toeter - - Rustplaats
PostQuote from Independence: “En dat terwijl hij nog wel geholpen heeft met ruimen op een andere slag... ” Dat zei ik ook nog haha, van helpen met reccen naar nu in zijn recs zitten. Shit happens!
-
Eerste HoF [TOT: 436.236.000] Moorkop [Zen] & L3XX666 [LEEUW] vs. Orakel [NOC] (A: 77.550.000, V: 358.686.000)
Toeter - - Rustplaats
PostZoals ik ingame al gezegd heb, have fun met de winst beide! Was in slaap gevallen, zo simpel is het haha Wel heel lekker geslapen! Rebuild komt wel goed!