Search Results
Search results 21-40 of 58.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Afscheidsbash [TOT: 738.078.000] Operatie GLADIO [NBAM] vs. Compromisis [EOD] (A: 84.718.000, V: 653.360.000)
Debster - - Hall of Fame
PostQuote from Kikker: “Tja... Ik vertel @QTEKK al weken dat ie z'n sats moet saven, maar gewoon niet luisteren Z'n verdiende loon, dus, zo met verlies eens hard aangepakt te worden! ... en jullie maar preken over sportiviteit Hopelijk kan je opvolger met het kristal iets leuks doen. ” Ach, alsof het zo sportief is je te verschuilen in 3-4 stelsels die je hebt dichtgegooid met behulp van laaggerankte accounts die daar 'toevallig' zijn gaan zitten (en uiteraard het instinct hebben om direct uit inact…
-
[TOT: 962.473.000] Jenske03 [Bananana] vs. Obi-Wan Kenoobi [NBAM] (A: 97.675.000, V: 864.798.000)
Debster - - Hall of Fame
PostQuote from marino: “Lekker bezig! Wel erg slordig zijn ze daar bij MBAM, wie laat dan ook z'n vlootje zo slingeren. ” Maak daar maar bij mij van. Ik denk dat ik welgeteld misschien 1 of 2 keer heb gesaved sinds de tijd dat ik hier ben gaan spelen, zoveel boeit die vloot me niet eerlijk gezegd. Valt me nog best mee hoeveel crashes ik daardoor tegen heb gehad. Al had dat verder ook niet echt uitgemaakt hier sinds ik onbedoeld was ingedut
-
falen van admin team
PostJemig, hoe druk kan je je maken om een spelletje en een paar punten meer of minder daarin.
-
[TOT: 228.000.000] Obi-Wan Kenoobi [NBAM] vs. Jenske03 [Bananana] (A: 0, V: 228.000.000)
Debster - - Hall of Fame
PostQuote from Nightmare: “Quote from Debster: “Watch out, the cavalry is here! Ik geef gewoon aan het opmerkelijk te vinden wanneer iemand prima met me over en weer kan chatten wanneer die iets van mij crashed, maar als ik diegene wat punten afhandig maak er geen berichtje vanaf kan en het gewoon puin pakken en verder negeren is. Hoeven jullie het niet mee eens te zijn overigens, iedereen recht op zijn mening. ” ik heb nog nooit van iemand felicitatie's gehad waarvan ik een paar vrachters heb geslo…
-
[TOT: 228.000.000] Obi-Wan Kenoobi [NBAM] vs. Jenske03 [Bananana] (A: 0, V: 228.000.000)
Debster - - Hall of Fame
PostWatch out, the cavalry is here! Ik geef gewoon aan het opmerkelijk te vinden wanneer iemand prima met me over en weer kan chatten wanneer die iets van mij crashed, maar als ik diegene wat punten afhandig maak er geen berichtje vanaf kan en het gewoon puin pakken en verder negeren is. Hoeven jullie het niet mee eens te zijn overigens, iedereen recht op zijn mening.
-
Debster - - Hall of Fame
PostIk dacht vannacht laat ik eens kijken of ik wat van de winst die eerder op mij is gemaakt ongedaan kan maken. Met mijn magere vlootje heb ik er maar voor gekozen de gsjes te raiden die Jenske her en der liet rondslingeren. Vervolgens kwam die eventjes on en was zo vriendelijk dit voor me achter te laten alvorens hij weer verder ging slapen. Helaas kon ik niet direct recs sturen en kwam hij daardoor een paar minuten voor de aankomst daarvan online. Uiteraard meteen z'n hyperrecs gesprongen en het…
-
[TOT: 1.841.213.000] Jenske03 [Bananana] vs. Obi-Wan Kenoobi [NBAM] (A: 371.567.000, V: 1.469.646.000)
Debster - - Hall of Fame
PostZoals ingame al medegedeeld was ik helaas in slaap gevallen. Kan gebeuren als je een week met heel weinig slaap achter de rug hebt Maar goed, rebuild zal inderdaad niet zo'n probleem zijn gelukkig. Oké mede-NBAM-ers, kom me maar uitmaken voor noob hier
-
[TOT: 2.956.032.000] Nightmare [EoB] vs. Artemis [DFPC] (A: 495.830.000, V: 2.460.202.000)
Debster - - Hall of Fame
PostZo zo, twee grote hits op één dag. Brengt in ieder geval weer wat leven in de brouwerij
-
[TOT: 1.272.148.000] Nightmare [EoB] vs. Wagabo (A: 129.556.000, V: 1.142.592.000)
Debster - - Hall of Fame
PostQuote from Nightmare: “Quote from Debster: “Quote from Jenske03: “Mooie klapper, leuke winst! Weer een pushaccountje minder ” Je doet het haast klinken alsof je er tegen bent, terwijl je zelf allygenoten hebt die uit v-mode komen om je wat toe te stoppen.Maar ontopic, leuke slap. Zag de ploffer al liggen dus wist wat eraan zou komen. Had ik ook wel graag gehad die berg gs, maar helaas leek ie altijd online de keren dat ik keek. ” Was inderdaad leuke berg GSAls je wat vaker had gekeken zag je dat…
-
[TOT: 1.272.148.000] Nightmare [EoB] vs. Wagabo (A: 129.556.000, V: 1.142.592.000)
Debster - - Hall of Fame
PostQuote from Kikker: “Quote from Debster: “Quote from Jenske03: “Mooie klapper, leuke winst! Weer een pushaccountje minder ” Je doet het haast klinken alsof je er tegen bent, terwijl je zelf allygenoten hebt die uit v-mode komen om je wat toe te stoppen.Maar ontopic, leuke slap. Zag de ploffer al liggen dus wist wat eraan zou komen. Had ik ook wel graag gehad die berg gs, maar helaas leek ie altijd online de keren dat ik keek. ” Je bent nochtans vaak en lang genoeg online om regelmatig te checken …
-
Debster - - Hall of Fame
PostQuote from Jenske03: “Mooie klapper, leuke winst! Weer een pushaccountje minder ” Je doet het haast klinken alsof je er tegen bent, terwijl je zelf allygenoten hebt die uit v-mode komen om je wat toe te stoppen. Maar ontopic, leuke slap. Zag de ploffer al liggen dus wist wat eraan zou komen. Had ik ook wel graag gehad die berg gs, maar helaas leek ie altijd online de keren dat ik keek.
-
Quote from QTEKK: “Quote from Plofkop: “Je mist het punt volledig. Het gaat niet om dat mensen tegen de marktplaats zijn, zelf ben ik dat niet. Je kan inderdaad dingen goedkoop of duur verkopen, dat is ook prima. Waar het om gaat is dat het nu legaal is om iets voor maximaal gs te verkopen en gelijk weer terug te kopen voor minimaal gs waardoor je na 2 ruilen precies dezelfde schepen hebt (als schepen verkocht werden) maar opeens 30% (random %) extra gs hebt liggen. Dit kan ook gewoon met gs rui…
-
Ik sluit me aan bij plof. Eerder in de thread noemde iemand het nog 'slim verkopen' maar die vlieger gaat dus mijns inziens echt niet op bij mensen die keer op keer over en weer handelen om alle vloot en grondstoffen van één account naar het andere te krijgen. Dat ik als zeer actieve raider/crasher met een planeet meer dan wie dan ook in m'n uni en een van de betere economieën met redelijk wat boosters lopende, ook moet proberen spelers zo ver te krijgen voor mij gunstige trades te doen op markt…
-
[TOT: 2.874.403.000] Johnny Sins vs. Silverlight [FSO] (A: 356.208.000, V: 2.518.195.000)
Debster - - Hall of Fame
PostJe doet de boel hier wel opschudden zeg, flinke klapper(s)! Kan Libra op zich ook wel gebruiken..
-
Favoriete naam lobby
Debster - - Ideas Planet
PostQuote from QTEKK: “3) het miljoen keer veranderen van een nickname 'omdat het kan'. ” Beetje een aparte opmerking van iemand die om de paar weken zijn naam veranderd. Maar ontopic, als iemand graag niet wil dat mensen weten dat die persoon x is in een ander universum of om de een of andere reden een keer zijn naam wilt veranderen, zoals bij het oorspronkelijke idee mogelijk is, zou dat toch moeten kunnen? Of denk ik nu heel gek?
-
[TOT: 318.689.500] Spacez0r [NBAM] vs. Pepschep [FUST] (A: 58.280.000, V: 260.409.500)
Debster - - Hall of Fame
PostPff, als dit niet overduidelijk cheaten is weet ik het ook niet meer. P.S.: grapje hoor, schattig hitje.
-
[TOT: 161.780.000] Spacez0r [NBAM] vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 18.797.000, V: 142.983.000)
Debster - - Hall of Fame
Postleuk hitje! en die raid erbij, yummie.
-
Lanxhit RIPS [TOT: 71.629.500] Spacez0r [NBAM] vs. Remus [GRS] (A: 16.348.000, V: 55.281.500)
Debster - - Hall of Fame
PostLekker schat! Samen blazen we wel even wat leven in de tent.
-
[TOT: 305.185.000] Debby Ryan [NBAM] vs. Bandit Sigma [DFPC] (A: 49.286.000, D: 255.899.000)
Debster - - Hall of Fame
PostOok maar weer eens een keer wat posten, is anders zo stilletjes hier.. On 17-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Debby Ryan [NBAM] ________________________________________________ Light Fighter 25.744 Cruiser 14.781 Battleship 1.879 Battlecruiser 1.378 Bomber 2.058 Destroyer 1.217 Reaper 975 _________________________________________ Defender Bandit Sigma [DFPC] ________________________________________________ Small Cargo 125 Large Cargo 450 Light Fighter 3.043 Heavy Fi…