Search Results
Search results 21-40 of 460.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
nope Knoest?
-
geen veger Knoest?
-
zullen maar is gaan slapen he XD Piraat nog in leven?
-
die is even wat aan het opvegen knoest misschien dan nog ff?
-
aanwezig bella?
-
helaas foutje piraatje?
-
die heeft corvee knoest?
-
die moet de moet nog verzamelen non exierieuouios?
-
was weer gezellig mannen, weer beetje meer stof van de vloot af zo Def gl@rb
-
jahhh, knoest?
-
mooie klapper! enjoy the goodies def gl@rb
-
(TOT 140.800.000 +naraids) En nr 7&8 En tevens de laatste waarbij ik optijd kon zijn De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Shozeman [HertogJ] ________________________________________________ Ster des Doods 6 _________________________________________ Verdediger Straatveger [GZV] ________________________________________________ _________________________________________ Verdediger Gorilla [GZV] _______________________________________…
-
Hier nr6. (deze trok wel wijs zijn vloot terug na 1ste van radar verdween ) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Schim [HertogJ] ________________________________________________ Ster des Doods 6 _________________________________________ Verdediger Straatveger [GZV] ________________________________________________ Raketlanceerder 15 _________________________________________ Verdediger Gorilla [GZV] ________________________________…
-
(+naraids TOT:334.935.000) Zo zal ik hier ook maar is gaan posten Beetje ronddwalend hier al turtle, met de oude naam van een goede vriend (waar ben je toch aapje? deze keer speel ik onder jouw naam net als jij vroeger mijn naam ) Kreeg deze ochtend een aardig rood scherm te zien en verzoek voor halts. Ja als je achter je bunker ligt is je vloot altijd paraat Kon bij aardig wat vlootjes nog optijd zijn Nr1-5 (vloog gewoon door ) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2024 --:--:--, toen…
-
weet ik niet KnoesT?
-
Lekker bezig mannen, en de offers waren het resultaat zeker waard helaas lag ik zelf nog te pitten en in de save had graag mee gevlogen Piraat gl@rb als dat nog gebeurd? Rust in de uni voor een tijdje nu iedereen de V is ingedoken
-
ik leef ook nog bella?
-
Die is dronken Underdog?
-
noppeeee Knoest?
-
jammer dit Knoest?