Search Results

Search results 121-140 of 179.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Aanpassing specs universa

WaZ - - Spel

Quote from TheDutchRitual: “Hoe meer eco hoe beter. Ik zie nu al mensen klagen als er een merg aan komt en ze moeten naar een uni waar ze dan gezien worden als zwak. deutconsumptie zou ook prettig zijn omdat HRM 15 recs een rib uit je lijf kostXD. ” En als je in alle uni's de eco verhoogd blijf je met precies hetzelfde probleem zitten, je verschuift het probleem alleen (zodat over een paar jaar de eco weer verhoogd moet worden etc).

• Aanpassing specs universa

WaZ - - Spel

En ik maar denken dat gf de specs in nieuwe uni's juist omhoog gooit zodat als er ooit nog een merge komt de nieuweaccounts niet met een achterstand van 15 a 20 jaar beginnen maar iig op een niveau zitten waarmee ze mee kunnen komen en dus niet meteen weer stoppen. Stiekem is dit gewoon het meesterplan van gameforge om de spelersaantallen in oudere uni's omhoog te gooien!

• Mobiele versie ogame

WaZ - - Klachten en bugs

Houd em nog steeds niet vast, probleem dus nog niet gefixed iig bedankt voor de moeite wishie en we hopen dat gameforge er ooit nog wat mee doet :p

• Is al een doorgegeven probleem, onbekend wanneer opgelost en zijn meerdere die er last van hebben (ik eerst enkel cygnus en sinds kort nu ook u3 en pega, enkele keer zet ie de chatbar ook weer aan). Echt extreem frustrerende bug . What to do? Hopen dat het snel gefixed wordt en mobiele weergave steeds maar weer aanzetten ben ik bang

• Board Titels verkeerd

WaZ - - Klachten en bugs

Quote from Yoshi: “Quote from Knigge: “Quote from WaZ: “Anu nee, hebben ze je overgehaald? ” WaZ waar blijft jouw soli? ” Damn waar zit die like knop nou,+1 voor dat ” moedig hem nou niet aan

• Board Titels verkeerd

WaZ - - Klachten en bugs

Anu nee, hebben ze je overgehaald?

• Mobiele versie ogame

WaZ - - Klachten en bugs

Hier al wat meer over bekend? Heb er nog steeds last van iig

• Mobiele versie ogame

WaZ - - Klachten en bugs

Ik heb op een van mijn accounts inderdaad ook dat ie steeds weer op de gewone versie staat als ik vanaf telefoon inlog (zet hem steeds weer terug naar mobiel maar onthoud het niet), andere servers nergens last van. Ben er vrij zeker van dat het ligt aan het mobiele versie na introductie lobby aanzetten wat ie niet pakt (had mobiele versie op probleemaccount ff uit en aan gezet om iets te checken en sindsdien staat mobiele versie met regelmaat uit bij inloggen). Edit; En mag af en toe dan ook de …

• Discussiedraadje: Nieuw universum Deimos

WaZ - - Algemeen

repost! ik heb deimos 2 weken geleden al geintroduceerd!!

• Merge?

WaZ - - Spel

Laat ik dit keer het standaard praatje maar houden. Het team bestaat uit vrijwilligers die hier 0,0 invloed op hebben en uit kunnen oefenen. Een merge is niet het antwoord op de afnemende activiteit, in principe dood dat de activiteit op de lange termijn alleen maar verder (binnen 2 maanden heb je veelal precies dezelfde situatie weer). Gameforge is een bedrijf, bedrijven willen geld verdienen en in een nieuwe uni zijn er altijd spelers die ff flink dm kopen. NB4 is simpelweg the last man standi…

• Dit zou ik ook een erg fijne optie vinden

• Wachtwoord wijzigen

WaZ - - Klachten en bugs

Zou het eerlijk gezegd niet weten want bij mij geeft de lobby tot nu toe eigenlijk alleen nog maar connection errors

• Problemen met veiling

WaZ - - Klachten en bugs

Quote from TheDutchRitual: “@WaZ gebruik je croome of ff? ” Chrome, maar ik mag toch aannemen dat ie het in beide browsers goed zou moeten doen (ben namelijk niet van plan over te stappen naar ff). Aanvullend probleem hierop is dat wanneer ik bied hij met regelmaat wel zegt dat mijn bod geaccepteerd is maar het niet update in de veiling (zie dus nog oude bod staan) en vrij zeker dat wanneer ik (met name met gs vanaf meerdere planeten) voldoende bied hij zegt 'minstens zoveel' (mijn bod voldoet) …

• Problemen met veiling

WaZ - - Klachten en bugs

Deze heb ik momenteel weer last van

• Wish2Die

WaZ - - Ex teamleden

congratz wishie, dat je maar een grote jongen mag worden

• ik word hier wel een beetje emotioneel van

• MiniMe

WaZ - - Ex teamleden

Gefeliciteerd met je verjaardag minime!

• Ogniter revived

WaZ - - Algemeen

TROLLEN VOOR KUIKENS, lekker bezig kaj

• Kaj

WaZ - - Algemeen

I KNEW IT!

• Kaj

WaZ - - Algemeen

Gegroet medelid van boardalliantie TROLLEN VOOR KUIKENS, ooit had je ook een tandpasta naam (oral baas ofzo). Fijn dat je eindelijk weer legit terug bent op dit best hippe board waar lieden als wickedmen en anuvinda met regelmaat te vinden zijn