Search Results
Search results 361-376 of 376.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 297.691.000] De Gymjuf [LOST] vs. Bordeaux Dog [REP] (A: 59.129.000, D: 238.562.000)
the_mk - - Hall of Fame
PostLekker snoepje Glrb def
-
[TOT: 87.697.000] Terra [TNO] vs. Hetbeest [n00dles] (A: 8.090.000, V: 79.607.000)
the_mk - - Hall of Fame
Postleuk hitje, jammer beestje van je vloot glrb
-
Solo Top 10 [TOT: 232.223.000] FLAIR vs. Ralumbi [BSG75] (A: 41.427.000, V: 190.796.000)
the_mk - - Rustplaats
PostHelaas Flair ziet ze en schiet ze af zonder ... Awel ik het geheel eens met je ben hoop ik ook nog mee te kunnen snoepen van deze makkelijke hitjes Nette top10 HFWS
-
Quote from Kreela: “Energietech werkt ook als terravormer je kunt letterlijk 25 planeet velden minder gebruiken als je lvl 17 behaald...Dit is ook de sleutel om hoge mines te maken op pos 15 planeten...Ik hoorde jarenlang dat pos 15 bagger is maar dat is niet zo...Ik zie zelfs dat de top 10 in elke uni lvl energietech 13 gemiddeld heeft en dat was het hoofd aandeel van de zeikerds. ” sinds wanneer is het dat energietechniek je aantal velden op je planeten beïnvloed?
-
NINJA+ SOLO TOP10 [TOT: 155.862.000] Ralumbi [BSG75] vs. FLAIR (A: 138.366.000, V: 17.496.000)
the_mk - - Rustplaats
Postzeker een lekkere hit, en wat vervelend als je als aanvaller niet weet hoe je dit kan voorkomen Lekkere winst GLRB Atker
-
Hitsugaya Toushiro
the_mk - - Ex teamleden
Postsucces, leuk je weer op de post te zien. succes met je trail.
-
Rey Nemaattori
the_mk - - Ex teamleden
PostRey, het ga je goed, soms is verandering goed voor je. Dat wens ik je bij deze ook, 13 jaar ogame is niet niets, en daarom hebben we allemaal wel een herinnering aan jouw naam die je overal tegenkomt, je bent de enige die zowat in elke top 10 board heeft gepost Naja het ga je goed in RL en wellicht ooit als het kriebelt zien we je weer in de uni's. GLRL
-
[TOT: 10.134.000] Katerisvoorwatjes [Watjes] vs. Banderas (A: 1.838.000, V: 8.296.000)
the_mk - - Hall of Fame
Postleuk eerste Hitje
-
Quote from WaZ: “Ik ben zelf uberhaupt niet echt een voorstander van een merge omdat het op de lange termijn enkel de leegloop van oudere uni's bevordert, maar voor de eerste paar weken en maanden krijg je wel een uni waar alles in theorie weer mogelijk is, niemand veilig is en iedereen dus moet saven. Niet zeiken, gewoon saven en spelen, want ik ken er voldoende die nu bang zijn om nu weer kwetsbaar te worden die dat ook doodleuk tegen de kleinere spelers in hun speeluni zeggen. (ik oordeel hie…
-
Quote from Malle PietJe: “pas dan nu snel heden aan dat we kennen inlopen ? ook geen optie zeker kon bij u3 voor de merge wel wij willen nu 6x ecco in draco! ” snelheid voor een paar weken zorgt er niet voor dat je opeens 5x je punten krijgt. Ik wil wederom vragen om een heroverweging. Betelgeuse past hier gewoon nergens bij, snelheden e.d. maakt mij geen drolletje uit het gaat om het bizar punten verschil.
-
Quote from ReformeD: “ Zelf zie ik de noodzaak niet zo goed in om de nieuwere uni's te mergen, zeker Cygnus en Betelgeus zijn nog dusdanig jong dat ze eigenlijk nergens bijpassen, mijn suggestie is dan ook deze uitsluiten of alleen bij elkaar doen. ” Ik als nummer 1 van Betelgeuze heb een beetje zitten pijlen in de uni hoe er tegen de merge aangekeken wordt. oke, de uni is wel leeg aan het lopen. Ik heb daar zeker deels aan bij gedragen, maar ook gepoogd spelers (concurrenten) te creëren en te t…
-
Spelbederf
PostQuote from odlaw: “Is account-sitting ook een vorm van spelbederf? Ik, onderwijs, heb net 6 weken vakantie achter de rug en heb best wel eens een nachtje door gehaald met Ogame.... 'toevallig' was mijn tegenstander ook (vrijwel) altijd online... frappant, denk ik dan, want het waren best wel eens incourante tijden dat ik online was en soms ook (huichelachtig, want vaak) meerdere dagen achter elkaar: 5 uur gaan slapen en om 7u nog maar eens checken... Echt iedere nachtdienst gaat hier aan voorbij…
-
Ik vind regels goed, een waarschuwing kunnen we het best over hebben toch? Er wordt gereageerd bij continu fouten dat je geen administratief medewerker bent van de spelers. dat klopt je bent support. Ik vind dat je best mag waarschuwen voordat je een ban uitdeelt. heeft diegene een kans het recht te zetten is het opgelost en diegene let de volgende keer wel op. waarschuw je niet en deel je direct een ban uit, bestaat er onbegrip van beide kanten. Daarnaast vind ik dat je best bepaalde discussies…
-
nette slag heur, erg zonde zo'n vloot te verliezen... GLRB