Search Results

Search results 81-100 of 209.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bouwlijst vast - Ganimed

fearlessz - - Klachten en bugs

Heb je een ticket gemaakt want die zie ik niet?

• Quote from Vliegende Hollander: “U17. - De laatste uni voor redising. waar je nog maximaal 9 planeten kon hebben. En het fleeten nog echt zin had. ” Zeker uni 17, jammer dat er daar nog maar 5 spelers ervan actief zijn in een andere uni, deze uni maakte zeker een kansje. Eerste 1,5 jaar was xalynth heel leuk, na de merge was er niets meer leuk aan xalynth

• Klapstoeltje

fearlessz - - Ex teamleden

Gefeliciteerd met je Full zeg (deze post even gemist )

• QTEKK

Welkom en succes met je trail

• Justmeee

Welkom Justmeee.... Succes met je trail en volgende team meet dus op malta hoor ik in de wandelgangen?

• Het gaat je goed Gier Begrijpelijk na de invoer van expo Bedankt voor die leuke tijd in xalynth. Veel geluk in RL. liefs Fear

• Klapstoeltje

Succes met je trial en welkom in het team

• mattieboy

Welkom in het team, Succes met je trail

• Quote from Dizzy: “1) lekker zuur doen om 600 ipr om te zorgen dat iemand geen winst heeft. Is niet omdat ik niet tegen mijn verlies kan, hij heeft gewoon goed gevlogen. 2) fearlessz, jij bent helemaal een niksnut waar ik niet eens verder op in ga, je geeft net zo'n opmerking dus ben je geen haar beter. ” Ik kan heel goed lezen.

• Quote from Dizzy: “1) lekker zuur doen om 600 ipr om te zorgen dat iemand geen winst heeft. Is niet omdat ik niet tegen mijn verlies kan, hij heeft gewoon goed gevlogen. 2) fearlessz, jij bent helemaal een niksnut waar ik niet eens verder op in ga, je geeft net zo'n opmerking dus ben je geen haar beter. ” Quote from BeLikeMe: “Quote from Dizzy: “misschien had ik ook wel een drankje op ” dat mag je zeker bij die noob vooral als je een slok op heb haha adama ” Ach beter een niksnut dan iemand die …

• Quote from Dizzy: “misschien had ik ook wel een drankje op ” knip kan je niet zo goed tegen je verlies, ga lekker knikkeren. Mooi gedaan, winst is winst. Op naar meer zou ik zeggen.. have fun met de gs en def, dat je nog meer gecrasht mag worden. ==Yoshi [27/2/2020 16:27] knipje voor belediging, pm verstuurd

• Discussietopic | Community Q&A

fearlessz - - Algemeen

Laten wij vooral niet voorlopen op dingen.Er zullen eerst nog wat fouten hersteld moeten worden van de nieuwe update van GF( de classes e.d) Dan moet er vooral een stappen plan komen en eerst fout voor fout oplossen.En dan zijn er nog wel een paar. Als dit iets is om ons zoet te houden en al te beginnen over een nieuwe merge methode! Laten ze eerst maar eens achter de schermen die zooi opruimen. Above all, let's not get ahead of things. First, some errors will have to be corrected from the new G…

• LJE

Heel veel succes met Trial maar dat gaat wel lukken.

• Extreme duplicatiebug

Ja het is niet alleen in def, vandaag idd ook gehad met vloot bouwen, eerst 2 kv toen 4 kv toen 6 kv. Dus niet alleen def word gedupliceerd :p

• Poll voor een mogelijke uni

fearlessz - - Algemeen

Quote from paul-maximilianus: “Of eerst wat ouwe uni-meuk mergen? ” Ja precies en laat er dan weer geen jaren over heen gaan. Actieve spelers aantal echt drastisch gedaald in de oudere uni's. GF merge die handel

• Independence

Gefeliciteerd met je SGO schap, Fijn er weer 1 te hebben die zeer gemotiveerd is en ons bijstaat. Have fun

• Expo

Quote from Alpatsjino: “Soms heb je geluk, soms heb je pech ” Als je niets anders te melden heb als dit...ga dan lekker andere topics vervuilen

• Expo

I know but just compare it to the other classes. How profitable and the win win situation is much better then expo now for me.I know that" when you're lucky" Still two days on a raw ( this day just starting for me) and hardly nothing is for me is unacceptable for me when I compare it to the other classes. The last few weeks with expo were profitable, first week 5 out of 7 than 4 out of 7 and now 2 out of 7?? And I know it's more then before but the last 2 days( not including this day) is still s…

• Expo

What happend with expo results? 2 days and I get hardly anything, I choose these class because it's the most profitable class for me. This morning 7 expo: 664 dm 10 milj cristal???

• Vechio

Nou eindelijk daar is hij dan: je full Lang verwacht nu gekomen Gefeliciteerd