Search Results
Search results 101-120 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Fijne hoeveelheid puin. Goed gevonden weer.
-
Mooi, nog een speler die flink door dikke defs heen kan komen. Ga zo door. Ow en welkom op het forum. 1e post zie ik.
-
Mooie payback gedaan. Zoete wraak voor zolang gedoe om die vorige slag rechtgezet te krijgen.
-
Zelfs 2 raids gedaan zo te zien. Ruimt weer def op. Prima zo.
-
Mooie slag en winst. Ja gaat snel hier. Als je me een plezier wil doen doe dan in 4, 1 rechts van je 113 die 6 cheaters killen. Ze gebruiken allemaal expo scripts en aanwezigheids scripts. Nog nooit in 2 weken een moment daar geen * gezien bij planeet en maan. Allemaal op dezelfde dag daar geplaatst met manen. Zonder GO moeten misschien maar de spelers wat gaan ingrijpen voor zo ver mogelijk... Groet Dessa
-
Kleine winst maar fijn wat def weg. Ze zullen wat vaker moeten inloggen.
-
Fijne winst. Dat zal wel tot iets vaker saven en minder losse vloot laten liggen kunnen leiden.
-
Mooi gevonden weer en leuke deutwinst. Fox is een favoriet slachtoffer zo te zien.
-
merge maart 2023
PostQuote from hadjo: “Het zou top zijn als er een merge gaat plaatsvinden. Zelf speel ik in Tarazed, deze uni is dood. Als het aan mij ligt wordt deze gemerged met Deimos, samen met alle uni's Groep: Spica, Tarazed, Utriel, eventueel ook Virgo, Wezn Doel uni: Deimos. <-- Specs: Eco: 8x | Onderzoek: 16x | Vloot: W: 5x, P: 8x, H: 5x | Puin: 70% | Def puin: 70% | AGS | Brandstof: 70% <-- Agressieve speelstijl Mooi zou ook zijn als je planeten kan herplaatsen, aangezien alle uni's 4 melkwegen hebben te…
-
Mooie slag hoor op hem. Militair gedecimeerd zo te zien aan zijn stand. Genoeg deut daar om even te saven dus mooi gat gevonden.
-
Aanvaller had deut tekort en wilde dat graag aanvullen via mij. Als raider had ik echter tijd genoeg om de foddervloot met de core bombers erbij samen te stellen en te jumpen. Recs zaten nog veel later achter dus had ik met 10x pendelen ook nog eens al het puin binnen. Met klein kerkhofje een leuke slag en dag. Attacker (heet nu Agresievelingetje): goede rebuild en deutvangst elders toegewenst. Leuk gemaild heen en weer na de slag en puinruimen. On 23-12-2022 --:--:--, the following fleets met i…
-
Goed verhaal om te lezen. Mooie ninja gemaakt en winst eruit gehaald. Waarom je 2e slag dan ook op een remise doorloopt is me minder duidelijk. Te kort erop om te recallen? Flinke actie in ieder geval.
-
om jullie stel clowns even te vertellen ik ben zelf uit TWA gegaan , zodat hun niks aan gedaan word !!! als mede speler stel ik het in belang dat hun geen oorlog krijgen door sommige hebberige spelers ! bij deze er is geen oorlog! +++ Mooi slagje. Altijd leuk je oude allymaatjes rippen... Grappig een jonge uni bij te lezen op het forum.
-
Waarom toch
PostUni? Stuur mail aan de Go van de uni en leer met accounts omgaan.
-
[TOT: 10.168.792.000] Octavia [COL] vs. onderzoekertje [J Joh] (A: 520.225.000, V: 9.648.567.000)
PostVoor de snelheid gekozen en de remise en daarna voor de kill omdat slag 1 was gelukt en de zware langzame troepen ook gewoon op tijd kwamen. Mooi uitgevoerd.
-
[TOT: 41.881.142.000] Octavia [COL] vs. unesake [JIGSAW_1] (A: 13.289.092.000, V: 28.592.050.000)
PostMooie slag hoor. Prima vloot voor een slag als deze.
-
Welkom terug dan en mooie diverse hits gemaakt.
-
[TOT: 21.293.283.000] Scaapiee [Next] vs. Thor [JIGSAW_1] (A: 2.214.388.000, D: 19.078.895.000)
PostMooie slag. Leuk al die zware gevechten te zien. Favo schip van me.