Search Results
Search results 81-100 of 154.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 20.468.000] ABOUTtoKILL [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 1.715.000, D: 18.753.000)
PostHahaha salty boy yep ik bash hem. Iemand met 23 Mil punten hoort geen 17 Mil in defense te hebben steken, ik ben dat account op orde aant stellen Sportieve reactie van DD mogen ontvangen. Gl@rb gooz
-
[TOT: 20.468.000] ABOUTtoKILL [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 1.715.000, D: 18.753.000)
Postdeze zien we niet vaak in de hof sectie maar ik vond wat rommel op een maantje zonder act On 27-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Battleship 2.000 Battlecruiser 2.000 _________________________________________ Defender DONALD DUCK [JIGSAW_1] ________________________________________________ Light Fighter 97 Cruiser 200 Battleship 30 Deathstar 1 Battlecruiser 9 _____________________________________…
-
ff een tikje bij het buitengaan, moet kunnen veel plezier en hopelijk kom je ooit nog eens terug meedoen
-
Quote from Plofkop: “@Trucker zo gooi je natuurlijk wel een beetje je eigen glazen in, wie denk je dat het volgende target is? Half jaartje geleden kwam ik @swami_dude na 8 jaar weer tegen op ogame en die heeft me naar Zaga gehaald omdat ik moest 'rellen tegen playbook', nou dat is redelijk gelukt Ik kijk even een weekje aan wat ik ga doen, in ieder geval aan mijn scriptie werken.. @barcodeplayer ik hoop dat je je speelstijl wat aan gaat passen en stopt met het random bashen van mensen om de uni…
-
blijkbaar mag ik niet in afk noodle mode gaan na de hit van gisteren ... On 26-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 25.000 _________________________________________ Defender Haru_Kitsu [ESA] ________________________________________________ Small Cargo 105 Large Cargo 14.634 Colony Ship 1 Recycler 9 Deathstar 2 _________________________________________ After the battle ... Attacker ABOU…
-
After the battle ... Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 651 ( -0 ) Cruiser 133.100 ( -26.900 ) Battleship 106.968 ( -3.032 ) Destroyer 19.712 ( -288 ) Battlecruiser 49.087 ( -913 ) Small Cargo 76.749 ( -123.251 ) Light Fighter 216.820 ( -346.900 ) Heavy Fighter 188 ( -152 ) _________________________________________ Attacker DeGroteJamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 200 ( -0 ) Battleship 68.722…
-
zozo dit was me het avondje wel ... enkele weken terug waren we op het idee gekomen van ' we moeten toch nodig eens wat eraan gaan doen want plof wordt te groot ' zo gezegd zo gedaan en begonnen we hem in de gaten te houden... al snel kwamen we erachter dat hij op teruggetrokken plaatsing savede en deze savonds pullede nu niet getreurd super was dichtbij een nieuwe kolo en ik wou eigenlijk wel een ploffer dus gewoon een schematje beginnen maken. meermaals de kolobootjes uitgestuurd zonder succes…
-
normaal post ik men rip raidjes niet ... dit is zelfs 1 van de kleine hitjes maar gezien het een ripkill is zal ik hem toch maar posten On 23-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 300 _________________________________________ Defender Nimitz [KDP] ________________________________________________ Large Cargo 935 Recycler 291 Solar Satellite 194 Deathstar 1 Rocket Launcher 41.000 Light Laser 10.0…
-
2de foutje dat ik van je spot deze keer iets meer winstgevend dan de vorige keer vrachters vinden voelt lekker jammer dat ze niet afgeladen vol zaten maar je kan niet alles hebben i guess On 20-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 20.000 _________________________________________ Defender Jinx [Psy Corp] ________________________________________________ Large Cargo 49.995 Colony Ship 1 Recyc…
-
TOITLE SLAP winst had beter gekund maar ach On 18-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 500.000 Cruiser 100.000 Destroyer 20.000 _________________________________________ Defender Neon [VVV] ________________________________________________ Large Cargo 350 Battleship 94 Recycler 60 Bomber 11 Destroyer 98 Deathstar 5 Battlecruiser 75 Rocket Launcher 197.246 Light Laser 22.007 Heavy Laser 4.0…
-
Dat is al wat beter... Sneller die rebuild jij
-
Quote from Plofkop: “Ik sta nog 1 subje voor! ” nu wel nog ja en ik dacht 2 subjes btw xD had je er niet 4 van mij in totaal ?
-
heb ik je toch eens op een foutje kunnen betrappen speldenprikje tho 2de speldenprikje zit in de spoiler gezien plofkop daar zelf het puin van heeft On 14-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 20.000 Battleship 5.000 _________________________________________ Defender Plofkop [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 9.996 Large Cargo 4.000 Colony Ship 1 Recycler 1 Esp…
-
Quote from Vogel: “Laat die jonge toch. Hij is ook weer een dagje actief en verdwijnt weer weken in vmode.. ” was niet van zin te reageren op het troltopic maar deze vind ik echt te grappig hoe grappig is het als 2 mensen het tegen elkaar hebben over het vm hoppen ... een echte trail go moet toch wat meer kunnen bedenken dan hetzelfde regeltje over en over? komop je kunt beter ... zover ik het nu zie wint simba gezien het enige tegenargument de vm is tegenargument vm <=> hoeveel bro'tjes waren e…
-
Quote from Takeoff: “Daaaamn, James en ik hadden hem echt tegelijk gespot ofzo. Maarja dat James ze al voor je moet spotten zegt ook wel weer genoeg hahaha James geef niet zomaar je targets weg man, jij houd de vloot die je van zulke winst bouwt tenminste heel ” lekker gevlogen tho, en ja ripjes doen nogal eens een worst case maar alsnog leuke winst
-
[TOT: 208.676.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 28.146.000, V: 180.530.000)
Postzelfs zen voorgerechtje kon ie niet eens zelf opruimen ... Je (3516) recycler(s) hebben een totale opslagcapaciteit van 123.060.000. In het bestemmingsveld zweven 63.142.400 metaal en 59.897.600 kristal in de ruimte. Je hebt 63.142.400 metaal en 59.897.600 kristal opgehaald. echte fleeters ruimen zelf op kneus maar leuk winstje joh en DEEEEUUUUUT
-
zag iets leuks via de rondgaande passeren dus maar even op de koffie gegaan thanks @JamesCameron Achteraf gehoord dat ik het net voor takeoff heb weggesnoept dus dubbel win ... winst naar playbook en niet naar bro On 31-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 50.000 _________________________________________ Defender Palpatine [FSA] ________________________________________________ Small Cargo…
-
laat hem toch doen hij sourced geen accounts => was de eerste die reageerde op je aangeboden zagadra account hij maakt een topic tegen vm hoppen => nahja gewoon negeren plofkop is van toen ik vroeger speelde al een fairplay gozer waarmee je kunt redeneren indien nodig
-
Quote from Takeoff: “Tss wordt slecht gedrag ook nog weer beloond. Cmeilink kan wat van je leren, die vraagt ook altijd zijn gs terug wanneer hij zelf zijn vloot laat slingeren. ” kom jij ook eens uit vm? eens zien of jij ook wat laat slingeren : case closed luitjes ... move along people nothing to see here