Search Results
Search results 81-100 of 422.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Kaj - - Thuisplaneet
PostExpeditie robinson want ik ken geen van beide en Peking express klinkt als iets dat ik niet vertrouw met al die Corona virussen daar. Wat als je de loterij wint, wat zou je dan als eerste kopen?
-
Het 'wat als'- spel
Kaj - - Thuisplaneet
PostTerug langer douchen Wat zou je doen als je door je alliantiegenootje te slopen de unbeatable number 1 van heel ogame.nl kan worden?
-
Het 'wat als'- spel
Kaj - - Thuisplaneet
Postuitpluizen of je op een of andere manier aanspraak kan maken op de erfenis als je het kan bewijzen en je vader voor het gerecht sleept Wat als een organisatie - waarvan je deel uitmaakt - met 2 leidinggevende personen 1 leidinggevend persoon verliest en de overgeblevene een luie sufkop is die niets doet, waar je niet op kan vertrouwen en ondanks dat toch met de eer van het succes van het personeel "onder hem" inclusief jezelf te gaat lopen?
-
[TOT: 1.873.055.000] postduif [SpG] vs. Bolder [301] (A: 133.015.000, V: 1.740.040.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostAaaaaaaaah, waarom zie ik deze nu pas. Prachtige hit!
-
[TOT: 2.623.821.000] Leli vs. Kangal [TFL] (A: 248.140.000, V: 2.375.681.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostLeuk hitje Leli! Doe wat fijns met de winst
-
Quote from Alpatsjino: “Quote from Plofkop: “Het is altijd al de ongeschreven regel dat je mensen niet gelijk aanvalt na het kicken uit alliantie of vriendenlijst. Deze ongeschreven regel is er ook voor handelen, moeten we daar dan ook gelijk een officiële regel van maken? Je kan ook zeggen dat je gewoon je vloot moet saven? No save = no fleet kun je ook als ongeschreven regel zien. Als de GO ziet dat jij je vloot vergeet te saven 1 nachtje, dan wordt de vloot dus verwijderd? Dit is niet iets wa…
-
Hey Hysteria, jammer dat je weg gaat maar je hebt er ongetwijfeld de juiste redenen voor. Bedankt voor de vele leuke babbels, hopelijk verschijn je af en toe weer eens op IRC Veel plezier met de zeeën van tijd die er vrijkomen nu! Veel succes aan het team om deze onvervangbare dame te vervangen. You're the best
-
Quote from Khan: “Quote from Kaj: “Quote from WaZ: “Hoezo kapotgeschoten :O Iig prima defje, wel echt overkill aan plasma ” Je weet maar nooit met al die boefjes in Gemini. Eind-teller staat op: 3.300.000 raketlanceerders 3.300.000 kleine lasers 215.000 grote lasers 10.000 gauss 30.000 ion 410.000 plasma's 3.000 ripjes Tijd voor wat anders nu, tnx voor de leuke jaren lieve OGamertjes Kaj/Oneday/Eindbaas out ” ga je er nou zomaar vandoor...Je ging lekker laatste tijd, nu moet ik gaan oppassen voo…
-
Woooooooooow what... Prachtige actie! Heerlijke winst ook. Enjoy!
-
Knigge
Kaj - - Ex teamleden
PostKniggeeee
-
RoadRunner
Kaj - - Ex teamleden
PostWelkom terug RoadRunneeeeer
-
Quote from WaZ: “Hoezo kapotgeschoten :O Iig prima defje, wel echt overkill aan plasma ” Je weet maar nooit met al die boefjes in Gemini. Eind-teller staat op: 3.300.000 raketlanceerders 3.300.000 kleine lasers 215.000 grote lasers 10.000 gauss 30.000 ion 410.000 plasma's 3.000 ripjes Tijd voor wat anders nu, tnx voor de leuke jaren lieve OGamertjes Kaj/Oneday/Eindbaas out
-
Rdet
Kaj - - Ex teamleden
PostTop, geweldige keuze Rdet! Ik ben blij dat je terug bent
-
[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)
Kaj - - Hall of Fame
PostQuote from DingDongDing: “SPG leden vliegen zelfs voor 500k gs al. Dusjha ” Daar kan NBAM nochtans zeer goed over meespreken. Grappige slag, doe wat leuks met de winst. Reformed, ik denk dat je dit weinig kan schelen xD een paar spg'ers slopen en je hebt deze verliezen zo weer terug.
-
Damn Schottie neer, heerlijke hit wel zjweele! Doe wat leuks met de mooie winst. Hopelijk ga je gewoon door Schottie