Search Results

Search results 101-120 of 221.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nog meer subjes. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller RenRunJewelria [ESA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 200 Licht gevechtsschip 3.325 Zwaar gevechtsschip 1.970 Kruiser 991 Slagschip 92 Bommenwerper 732 Vernietiger 106 Interceptor 32 _________________________________________ Verdediger KyloRen [UWS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 74 Recycler 80 Zonne-energ…

• Een turtle subje kwam ik tegen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller RenRunJewelria [ESA] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.406 Zwaar gevechtsschip 1.268 Kruiser 1.038 Slagschip 92 Bommenwerper 531 Vernietiger 86 Interceptor 15 _________________________________________ Verdediger Fust [KDP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12 Groot vrachtschip 304 Licht gevech…

• 1 Kreela is in V-mode gedoken nog 2 over.

• Begonnen met vloot bouwen. Mn buurman had toevallig wel een vloot liggen waar ik net niet van kon winnen maar wel gsjes kon op winnen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller RenRunJewelria [ESA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4 Groot vrachtschip 300 Licht gevechtsschip 2.204 Zwaar gevechtsschip 1.152 Kruiser 864 Bommenwerper 367 Vernietiger 66 Interceptor 5 _______________________________________…

• 3 Kreelas zijn in Fidis in 1 alliantie welke is de echte XD. Het zijn in ieder geval alle 3 trolls.. Ben er 1 van. Op dit moment is er een DM koper als NR 1 maar de nolifers, de pros en de Kreelas zullen over heersen.

• Heb een KreelaIPR account aangemaakt wie gaat hem sponseren zodat de Top 50 straks plat kan worden geschoten..Fake Kreela is al bezig met onderhandelen.

• Itjes worden V-mode na merge

Kreela - - Klachten en bugs

Ik zie dat vrijwel alle itjes na de merge in V-mode zijn gestopt terwijl dat in de eerste 2 merges niet gebeurde... Is dit een nieuwe way van gameforge om ons af te leren om itjes te raiden?

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ze zagen dat er te weinig uni's overblijven na de merge, dus komt er direct een nieuwe uni aan en dan ook nog een Xalynth 3.0 ” Je bedoelt een toekomstige doel uni? De speed factor zal hoger moeten zijn als er nog een uni zal openen. Anders werkt de formule niet..Dat in het begin van het jaar toen die Spam openings van unis waren. Was al de aankondiging dat ze aan een merge werkte... Gameforge heeft sterke leiders nodig en geen spreekbuizen of loopjongetjes.. Geve…

• De merge, En nu?

Kreela - - Algemeen

Tja ik weet het jilian maar het blijft wel menselijk...Gameforge is nu eenmaal zo dus jammer ook al negeren ze de wet...En @Hitsugaya Toushiro kun je nou echt niet het verschil tussen mening en echte belediging zien?..Tja natuurlijk is hij boos laat hem boos zijn dan heb je echt minder naslag..Ik vind persoonlijke aanvallen erger..En vergeet niet dat je ook een normale speler bent dus je mag kritiek uiten net zoals iedereen...Als je dit backseatAdminen vind dan mag je me warnen zo niet Dan is di…

• De merge, En nu?

Kreela - - Algemeen

Iedereen Viking Luister.....Gameforge mag accounts niet weggooien met betaalde DM. Omdat de Duitse wet dat niet toestaat...Dus iedereen kan de Gameforge report aanklikken op hun website dus niet ogame support..(Je kunt zelfs een aanklackt doen in duitsland tegen gameforge).Oke dit is een Troll richting het hele Staff team van NL maar ik denk dat hun ook er gewoon niks van wisten..Maar die wet tja die is er nog in Duitsland en Gameforge is Duitsland. gameslaw.org/apps-and-digital-…otection-laws-i…

• Alternatief voorstel merges Ogame.nl

Kreela - - Algemeen

Dan heb je helaas het bait voer genomen gesponsord door Yum Yum Noodles...Ach binnenkort hebben we allemaal migraine door de merge.

• Firefox mobile of gewoon een extra java codebook toevoegen….Het probleem ligt hem dat die standaard browsers van Android,Blackberry en Apple niet de taal begrijpen van de modernste Javascript code...Codebooks zijn bestanden met codelines van andere OS die omgeconvert kunnen worden naar de standaard taal van je OS...Ubuntu/Linuc code kan op Windows draaien met een Linux codebook……………..Maar een andere browser gebruiken is de makkelijkste oplossing.

• Extra planeetvelden verdienen?

Kreela - - The Docks

Energietech werkt ook als terravormer je kunt letterlijk 25 planeet velden minder gebruiken als je lvl 17 behaald...Dit is ook de sleutel om hoge mines te maken op pos 15 planeten...Ik hoorde jarenlang dat pos 15 bagger is maar dat is niet zo...Ik zie zelfs dat de top 10 in elke uni lvl energietech 13 gemiddeld heeft en dat was het hoofd aandeel van de zeikerds.

Kreela - - Algemeen

Quote from TheDutchRitual: “Quote from Baksmurfje: “dutch , 1. het is niet zeuren , het is ontvangen informatie delen , 2. iedere keer een pm in je (IRC)mailbox met probeer discord eens uit dat is pas zeuren 3. het is een dikke 2u geleden aangekondigd 4. doe is wat aan je zins opbouw ” Het gaat er meer om dat je maar op het team aan het zeiken bent.Effe om het duidelijk te maken in het team werken is 'VRIJWILLIG'. Dus dat ze niet werken in het weekend is heel erg begrijpelijk. Ipv begrip tonen a…

• De meeste zullen in de uni komen waar de beginletter het hoogste is dus de G als ze geen keuze hebben gemaakt.Er zit waarschijnelijk wel een verdeling limiet op.

Kreela - - Algemeen

Quote from DutchGoD: “misschien een stom idee (misschien is het idee er al, heb niet alles gelezen..), maar als je de lage unis voor de komende maanden tot aan de merge een eco boost geeft van eco x20 ofzo dan trek je de unis nog enigszins naar elkaar toe. Wanneer komen die merges eigenlijk? Ik zag dat t in oktober zou gebeuren, maar zie nergens meer iets ervan ” Als je het echt radicaal wilt balanceren waarom niet alle spelers hun astrofysica lvls gelijk trekken met die van de top 10?

Kreela - - Algemeen

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik ga er vanuit dat bestaande planeten gewoon blijven kwa grootte en alleen de nieuwe kolonies de nieuwe +30 waarde krijgen. ” Ja dat dacht ik ook tijdens de 2de merge Andromeda->Uni3&Gemini maar mn planeten werden toch groter met 25 velden alle die ik had. Hoewel het er slecht 6 zijn die het effect hebben en ten tijde...

Kreela - - Algemeen

Dan word mn Gemini pos 16 en pos 1 planeet nog groter XD(Was gegroeid met 25+) maar helaas gemini is een doeluni waar iemand met 600 mil punten. Als je gemini zo ziet en wat daar gebeurt is regelrecht een troll uni waar luiheid te hoofd emotie is en iedere dag alleen maar itjes worden geraid en als er turtle dreigt te sterk te worden die meestal door iedere actieve speler plat gebashed eerst met sterren en daarna IPRs.. Oke 1 groot voordeel Gemini heeft de meeste itjes van alle unis(Het systeem …