Search Results
Search results 81-100 of 153.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
marktplaats
Postik mis een functie om intern te handelen , speler a kan navigators bouwen speler b , die in de zelfde alliantie zit wil die overkopen speler a plaatst het dan op marktplaats via de een dropdown menu kan dan gekozen worden uit intern verkopen of extern verkopen , speler b kan het dan via de interne marktplaats opkopen
-
Quote from Sebri: “mooi slagje, def GL@RB wat een rare verdediging trouwens ” kristal is tegenwoordig onmisbaar XD dat zal de rede zijn geweest
-
staat een rapport lager
-
ik schrik niet zo snel hoor , speel op meerdere servers en heb ook nog een gezin en meer dan een fulltime baan dus kan soms niet anders dan in vm duiken
-
Quote from Sempi: “Zonde van de bootjes Whatevar! Snel rebuilden Dutch, prima slag. Erg winstgevend! ” bedankt , dan heb je mn andere aanval zeker nog niet gezien?
-
lekker happie courage.. def GL@RB
-
spotten, simmen en langsgaan op de koffie. Whatevar GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dutch Rebel [UWS] ________________________________________________ Slagschip 15.000 Klein vrachtschip 70.000 Recycler 1 _________________________________________ Verdediger Whatevar [Pleebook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 457 Groot vrachtschip 12.028 Licht gevechtsschip 9.798 Zwaar gevechtsschip 2 K…
-
kreeg vandaag de vraag van @ReWinD of ik nog speelde op Zagrada , is dit bewijs genoeg? Mrsaw , GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Dutch Rebel [UWS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 40.835 Zwaar gevechtsschip 11.314 Kruiser 29.639 Slagschip 7.046 Interceptor 4.048 Klein vrachtschip 79.199 Groot vrachtschip 26.069 _________________________________________ Verdediger MrSaw [Ex Play] ____…
-
Syrabi
PostQuote from Wish2Die: “Heuj, das een bekende naam Toch weer kriebeltjes dus uiteindelijk. Veel plezier! ” nu jij nog
-
uhhhm voorlopig zie ik geen een CR lol
-
Syrabi
Postzo dan dat is ff een tijdje geleden OMG! welkom terug , groetjes uit het verre verleden , Baksmurfje u10:)