Search Results
Search results 81-100 of 301.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 324.181.000] Jack Sparrow [Lms] vs. The Skelito [LORD] (A: 69.667.000, V: 254.514.000)
discordia - - Rustplaats
PostEn weer een top 10,lekker bezig weer Jack
-
hij is lekker mannen,maak er wat moois van def succes met rb
-
Quote from Jillian: “Quote from Atoompje: “Quote from discordia: “Quote from Atoompje: “Duidelijk voorbeeld dat skill niet te kopen is. heerlijk afgestraft hoor heren. ” Blijkbaar wel of verwacht jij dat de aanvallers geen dm gebruikt hebben ? ” Als mensen met wat basis kennis er euros tegenaan gooien zal dat altijd wel helpen, het biedt alleen geen garantie ” Veel verder dan basiskennis komen de aanvallers ook niet ” Met basiskennis kan je gewoon 1e worden,dus lijkt me geen probleem.
-
Quote from Atoompje: “Duidelijk voorbeeld dat skill niet te kopen is. heerlijk afgestraft hoor heren. ” Blijkbaar wel of verwacht jij dat de aanvallers geen dm gebruikt hebben ?
-
Opiniepeiling
PostIk ben het totaal met Nautilus eens,komt nog bij dat er zo af en toe eens de spelregels worden veranderd (zal bij monopolie niet gebeuren) En het feit dat je van boven en beneden overal de schuld van krijg,maakt het nu niet echt de vrijwilligersbaan die je wilt. Dus of GF moet stoppen met unis openen,wat niet gaat gebeuren.Of je komt straks teamlers te kort
-
Quote from Jillian: “Quote from discordia: “Quote from Jillian: “geen discussie, gewoon laten doodbloeden. nothing to see hereeee ” Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “iedereen last van infocompte en antigame die niet werken in de uni? ” ja die werken niet; geen van me dingen niet trwns.Vind het ook laggy aanvoelen, en dat met 19 spelers. ” Daar kan ik natuurlijk alles van vinden maar je weet het zelf wel neem ik aan ” Waarom reageer je dan? ” Gewoon omdat het kan.
-
[TOT: 40.082.000] Jack Sparrow [Lms] vs. Tom Marvolo Riddle [LORD] (A: 2.296.000, V: 37.786.000)
Postwat een geweld weer hij is weer lekker Jack bouw er maar wat moois van def succes met rb
-
Quote from Jillian: “geen discussie, gewoon laten doodbloeden. nothing to see hereeee ” Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “iedereen last van infocompte en antigame die niet werken in de uni? ” ja die werken niet; geen van me dingen niet trwns. Vind het ook laggy aanvoelen, en dat met 19 spelers. ” Daar kan ik natuurlijk alles van vinden maar je weet het zelf wel neem ik aan
-
Opiniepeiling
PostIk ben trouwens blij dat er mensen zijn die hun vrijetijd hier aan geven. Maar het lijkt me moeilijk om je vriendjes gelijk te behandelen als anderen.
-
Opiniepeiling
PostMisschien wat minder unis openen heb je minder teamlers nodig.
-
Lekker Dobby mooie slag en lekkere winst ps mag bij het hof staan def succes met rb
-
En aan Jacks hof sectie is er weer 1 toegevoegd Hij is weer lekker ,mooi winstje weer def succes met rb
-
Aangezien er helaas toch niemand post mag je dit sectie wel de Jack Sparrow hofjes genoemd worden,ik stem voor ontopic hij is weer lekker,bouw er maar weer wat moois van def succes met rb