Search Results
Search results 61-80 of 200.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lol een raid met recs, dat is ook wat nieuws. Heerlijke winst man, doe er wat moois mee. Dreadhead GLRB maar weer
-
Lekker Sempi, jij laat de Playbookers wel gewoon zweten en bibberen. En een lekkere winst ook nog Barcodeplayer GLRB
-
Oh oh oh Swami wanneer leer je het nou om gewoon te saven als je gaat gamen xD GLRB maar weer want ik weet je vast weer te overtuigen James opnieuw een heerlijke winst die je hier opstrijkt, mooi gedaan!
-
AFSCHEIDSHIT [TOT: 3.284.032.000] Takeoff [Bro] vs. Elon Musk (A: 997.406.000, V: 2.286.626.000)
PostNeem je even kerstvakantie van ogame gebeurt er opeens vanalles. Had wel meegekregen dat Elon stopte maar niet dat daar deze afscheidshit bij hoorde. Mooi gedaan Takeoff, goed gespot Elon het was gezellig met je in Bro. Je blijft vast hangen in discord dus we zullen zeker nog wel eens over het een of ander keuvelen. En ja hoor ik blijf je wel helpen met school Het ga je goed!
-
Haha ja die heb je ruimschoots terug. Mooi gejaagd! Wessel GLRB
-
Spioneren vanuit berichten
GeneralDuke - - Spel
PostMij was dit ook al opgevallen, Plofkop klaagde er ook al over. Fijn om te lezen dat het in FF wel werkt, maar eens uitproberen dan. Thanks!
-
Zooo lekkere vlootslag even hoor, mooi! Kyloren GLRB!
-
0 tot 5000
Post4152
-
Quote from Klapstoeltje: “ hahahah Lucky? ik vind de discussie wel grappig, volgens mij heb ik ook nog een aardige hit gemaakt op Fire Rain op de counter.. daarnaast heb ik echt wel laten zien dat ik niet bang ben om te vliegen, activiteit of niet XD ” Je hebt gelijk, ik heb niet lang genoeg nagedacht. Jouw counter op fire rain was ook geen simpele sleep, spot, sim, fly. My bad OT: Net als die hit is dit een prachtslag
-
Quote from Django: “Ik heb veilingberichten aan staan, zodat ik een melding krijg als iemand geboden heeft. Echter, na een stevige battle heb ik soms wel 80-100 berichten die ik dan 1 voor 1 moet verwijderen. Zou het niet handig zijn een 'verwijder alles' - knop toe te voegen aan economische berichten, net als bij spio-rapporten etc? ” +1
-
Hmmja ik vind het ergens wel ironisch dat wij van “lucky ogame” worden beschuldigd door een alliantie die bijna alle slagen aan lucky ogame te danken heeft. Alleen James’ slag op Plofs vernietigers getuigt van enige skills. OT: Ik kan nog écht ontopic reageren want ik heb nog niet gedaan. Mooi gedaan wessel, heerlijk om te lezen. Geniet van de winst en James GLRB
-
Heel lekker Elon, daar kun je vast weer wat moois van bouwen Palpatine GLRB
-
Lekkere winst zo James! Swami jammer GLRB! Quote from Willy: “Heerlijk james, je laat het weer eens zien. Wanneer gaan ze het eens leren? ” We schijten zeven kleuren vanwege de Grote James...
-
Die mag er zeker weten, have fun spending! Captain Marvel GLRB
-
0 tot 5000
Post3910
-
Mooie winst pak je weer mee James, we blijven wel een beetje jouw subsidiepot zo he Plofkop jammer dat het niet lukte. Maar even je vingerskills oppoetsen GLRB
-
Quote from Klapstoeltje: “mooi gedaan heren, ik heb van de week gehoord dat mijn vriendin in verwachting is. om even wat rust te creëren heb ik toen mn vernietigers omgezet naar astro en een compleet opgebouwde 12e planeet. [knip] Gemini vlootje was ik ook al kwijt hoorde ik, dus opgeruimd staat netjes ” Dan ook vanaf deze plek nog maar een felicitatie voor dat nieuws En over 9 maanden dan maar de kinderbijslag omzetten in DM
-
~Abremsev [12-06-19][18:19] Van de troon gestoten --> tijd voor de rustplaats Zoals altijd zaten we weer eens wat te zeveren op discord. Ik zag dat de AGS top 10 nog vrij leeg is sinds de merge, dus ik merkte op dat daar eigenlijk wel weer een mooie Bro slag bij moest komen. Swami ging braaf op zoek, en kwam dit prachtige vlootje tegen. Gisteren viel ons al op dat Klapstoeltje heel wat militaire punten kwijt was. Blijkbaar had hij zijn vernietigers verschroot, om wat meer te kunnen focussen op …