Search Results
Search results 121-140 of 386.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Simba: “(HET) probeert iets om iemand een ban aan te praten..... Mad bro? misschien zou je Bro wel moeten joinen Mad bro James ” Van alliantiegenoot naar dit, best zielig vind je niet?
-
Quote from Simba: “Quote from JamesCameron: “Ik was een van de eerste die begon met expo en de informatie deelde met ally leden. Helaas houden mijn ally leden niet zo van delen, zo is te zien in de top 10 van zaga, en zo blijkt ook uit de salty reactie van simba weken na dato en nadat hij alle grondstoffen van die bug zich eigen heeft gemaakt! Over graaien en binnen harken gesproken ... Na een sprong was door een bug mijn expeditievloot verdubbeld. Ik heb dit direct gemeld aan de GO en GA waardo…
-
Quote from JamesCameron: “Supermercado heeft helemaal gelijk. Het was 125 euro ” Aaah oke mijn fout, sorry Supermercado! OT: jouw vlootwerf is groter dan mijn hele account.. dus tot zover glrb
-
Quote from Supermercado: “Quote from Takeoff: “Quote from Supermercado: “Tja.. Als je het hele verhaal kent kijk je wel wat anders naar deze slag. Goed gedaan mannen ik had hem hoog zitten maar ik weet inmiddels genoeg. ” Hoeveel heb je gekregen voor je account? ik hoorde op discord al rond de 150 euroEn wat is het hele verhaal dan? HT wil geen commentaar geven ” 150 euro?! Haha was het maar waar. Nee hoor bh heeft gewoon het account gekregen toen ik een soort van gedwongen moest stoppen. Dat ge…
-
Quote from Supermercado: “Tja.. Als je het hele verhaal kent kijk je wel wat anders naar deze slag. Goed gedaan mannen ik had hem hoog zitten maar ik weet inmiddels genoeg. ” Hoeveel heb je gekregen voor je account? ik hoorde op discord al rond de 150 euro En wat is het hele verhaal dan? HT wil geen commentaar geven
-
Quote from Takeoff: “Quote from ReWinD: “Quote from Takeoff: “Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden). ” HT speelt niet meer op het account. ” hoi TDR, nu ik je toch te pakken heb: ik zei toch dat jij het was en dat zeg ik ook niet, maar HT wist echt wel aan wie hij zijn account gaf, en hij wist ook echt wel wat er speelde ”…
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Takeoff: “Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden). Tja James, helaas vind ik dit wel lekker voor je. Het is niet dat jij geen anderen zou naaien voor eigen plezier. Iemand van de gecrashten die nog af wil van z'n account toevallig? Ik wil Bro in zijn glorie herstellen om de gezelligheid t…
-
Quote from ReWinD: “Quote from Takeoff: “Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden). ” HT speelt niet meer op het account. ” hoi TDR, nu ik je toch te pakken heb: ik zei toch dat jij het was en dat zeg ik ook niet, maar HT wist echt wel aan wie hij zijn account gaf, en hij wist ook echt wel wat er speelde
-
Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden). Tja James, helaas vind ik dit wel lekker voor je. Het is niet dat jij geen anderen zou naaien voor eigen plezier. Iemand van de gecrashten die nog af wil van z'n account toevallig? Ik wil Bro in zijn glorie herstellen om de gezelligheid terug te brengen in de uni. Dit lijkt me wel goe…
-
[TOT: 531.640.000] Ind0 vs. Barney Stinson [Ex Play] (A: 0, D: 531.640.000)
Takeoff - - Hall of Fame
Postaaah de klassieke counter tegen playbook: skills
-
[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Robbendinho: “Zo triest om te lezen hoe vernacheld Zaga is geworden. Wat ik nog het meest erg vind is dat mijn acca alsnog naar PlayBook is gegaan. En dan vragen of ik hem nog terug wil? Is alsof je een ex terug neemt nadat ze eerst een paar weken al je vrienden heeft afgewerkt. Fire kan dan wel een beetje vreemd zijn maar gaat tenminste niet in het groepje zitten om maar veilig te zijn. ” Mee eens. Hoe een paar mensen een gezellige uni kunnen verpesten.. Jammer.. Het leukste vind ik …
-
[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah Ik vind het heel grappig, please continue Fire Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob…
-
[TOT: 190.633.000] Fire rain vs. Frydrax [JIGSAW] (A: 0, V: 190.633.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostLaat wel zien hoe actief Playbook is hahaha
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostIs Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah Ik vind het heel grappig, please continue Fire Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
-
[TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostWat is nou het probleem Barney? het account dat nu Contractor heet is nooit van BeLikeMe geweest, BeLikeMe had namelijk het account van Elon Musk overgenomen nog voor de merge maar heeft sindsdien (voor zo ver ik weet) alleen maar in V gestaan. Ik weet nu wel wie Contractor is maar heb die naam nog nooit gehoord, dus het is in ieder geval geen Bro. De enige reden dat jij in je eentje twee mensen bezig kunt houden is omdat je enorm traag van begrip bent volgens mij. Zelfs als ik het stap voor sta…
-
[TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet. Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah ” oh dus jij heb je huidige account niet geharvest??takeoff misschien moet je de reacties eronder lezen voor je verder gaat met een tit…
-
Takeoff - - Hall of Fame
PostHet is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet. Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah
-
[TOT: 201.434.000] Plofkop [BIRDs] vs. Raisingrose [GZV] (A: 1.860.000, V: 199.574.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostSS only zie ik graag. lekkere hit Plof
-
[TOT: 2.718.998.000] Barney Stinson [Playbook] vs. Contractor (A: 387.226.000, D: 2.331.772.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Huh, maar dit is toch een account van Playbook? ” je ben zelf actief zoek het is op zou ik zeggen.het is een oude account uit bro ” Ik weet het al weer. Het was een Playbook account, toen Bro. Wie er nu op zit geen idee. Volgens mij was ie van TDR ofzo
-
[TOT: 2.718.998.000] Barney Stinson [Playbook] vs. Contractor (A: 387.226.000, D: 2.331.772.000)
Takeoff - - Hall of Fame
PostHuh, maar dit is toch een account van Playbook?