Search Results
Search results 21-39 of 39.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Veel plezier met de winst. GLRB Kashmir!
-
[TOT: 35.980.000] Geosis vs. Doedels [LEGEND] & Klapstoeltje [LEGEND] (A: 35.208.000, D: 772.000)
PostGeosis!! :O Je hebt speciaal een maan van mij 'gekregen'.. Vergeet niet te spyen/phalanxen voor de slag! GLRB Mooi gedaan klapstoeltje.
-
Weer een mooie winst!
-
In eerste instantie was er een ander target, maar hij trok zijn plaatsingsmissie terug. Vond ik wat jammer en ik wilde wel een mooie slag doen.. Daarna deze gespot. Even wachten tot rec's terug waren van vorige missie en dan direct gevlogen. Gelukkig kwam hij niet meer online GL@RB Hypermotart. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Lagoon ________________________________________________ Slagschip 1.278 ______________________…
-
Nja, er begon een laag stof op mijn scheepjes te liggen.. dus moest ze dringend nog eens op pad sturen En een half miljoen GS is dan altijd mooi meegenomen, moet je het maar niet laten liggen.. Als jij je er dan goed bij voelt om dit te posen, dan moet jij dat weten. Dan zijn we beide gelukkig! Jij met het posten en ik met de GS En dit is in ieder geval beter dan i'tjes te blijven aanvallen..
-
Mooi dat je je maan goed gebruikt
-
Gisteren wat aan het rondspyen. En nadat mijn eerste target online kwam moest ik op zoek naar iemand anders. Dan deze op de phalanx tegen gekomen Zoals ingame gezegd: veel geluk met de rebuild en veel plezier met je maan! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Lagoon [TRC] ________________________________________________ Slagschip 950 _________________________________________ Verdediger Geosis ________________________________…
-
En nu speelt Jilian weer met een ander account? Jullie verschieten er toch niet van dat er getwijfeld wordt of jullie niet meer dan 1 account hebben... Multi 4/Jilian/Kreela?? zit zelfs niet meer in BAD.. * 3 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * Kreela (42.281) * * 984.201 * 19 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * [BAD] Jillian (1.980) * * 412.005
-
Ruimtewerf
Mogul Lagoon - - Spel
PostQuote from Wish2Die: “De energie is enkel een bouw vereiste, niets meer en niets minder. Dus inderdaad net zoals met graviton. ” Ik heb maar 38 energie, maar kan wel gewoon niveau 2 en 3 bouwen? Zou normaal 312 energie nodig hebben?
-
Quote from Vliegende Hollander: “Quote from Mogul Lagoon: “Misschien stoppen met deze onzin?? *knip ” onzin typen in de naam van multi-account 2 en 3, dat is iemand iets in de schoenen schuiven wat niet klopt. Grappig.Wist niet dat TRC zo laag was ” Heb je anders graag screenshot van het gesprek?? Zij zeggen geen forumaccount te hebben.. ==Yoshi 9-3-2019 15:59 Post aangepast naar originele post
-
Quote from Jillian: “Met dit topic verklaard: BAD [BAD BOYS] met TRC [The Riot Club] Reden: 2 van mijn alterego's zitten nog steeds in de kelder vastgebonden. Ze kreperen daar beneden zonder toilet, goede wifi en een oplader voor hun mobiele telefoon. Deze oorlog stopt pas als: * TRC de eerste levensbehoeftes van mijn alterego's bevorderd. * mijn Alterego's vrijlaat * De alliantie hernoemd naar "Multi's zijn PRO" * Wanneer er intern bij BAD beslist is dat het te lang geduurd heeft, mijn alterego…
-
Quote from davyyyh: “Quote from Willy: “Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Wanneer laat je die arme kinders is met rust. Van jou komen we ook…
-
Ok.. Ik snap jullie oorlog niet helemaal? Jullie willen Multi 2 en 3?? En wij moeten Multi 1 terug nemen? Maar wij willen hem omwille van zijn gedrag niet meer? Dus denk misschien eerst nog even na vooraleer oorlog te verklaren? + mogen Multi 2 en 3 hier nog zelf over beslissen? En anders: veel succes tijdens de war